سایر خودروهای اروپایی

رخ‌نمایی کوپه‌ برجسته‌ی ایتال دیزاین

پس از انتشار تیزرهای فراوان، ایتال دیزاین اولین تصاویر کامل از خودروی جدیدش را منتشر کرد. این خودرو که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ حضور خواهد یافت یک کوپه‌ی برجسته با درب‌های گالوینگ بزرگ است که به نظر می‌رسد آرایش کابین ۲+۲ داشته و به همین خاطر فکر می‌کنیم یک گرند تورر باشد.


فعلاً مشخص نیست که این کوپه‌ی زیبا به‌صورت مفهومی بوده یا تولید خواهد شد اما صرف‌نظر از وضعیت تولیدی، کوپه‌ی ایتال دیزاین قطعاً برجسته است. نبود دستگیره‌های درب سنتی و آینه‌های جانبی کوچک بر حالت مفهومی خودرو دلالت دارند. درپوش باک در روی گلگیر جلو نیز نشان می‌دهد ما با خودرویی الکتریکی شده سر و کار داریم که می‌تواند از نوع پلاگین هیبریدی یا تمام الکتریکی باشد. این هم نشانه‌ای دیگر از کانسپت بودن محصول ایتال دیزاین است. اگر این‌گونه باشد امیدواریم که نسخه‌ی تولیدی با حداقل تغییرات مونتاژ شود.

ایتال دیزاین که جزو امپراتوری فولکس‌واگن است به سخت‌افزارهای زیادی دسترسی داشته و اگر از برخی قطعات محصولات این گروه خودروسازی در کوپه‌ی ایتال دیزاین استفاده شود تعجب نخواهیم کرد. در نظر داشته باشید که سوپرکار قبلی Zerouno بر پایه‌ی پلتفرم آئودی R8 و لامبورگینی اوراکان ساخته شده است.

برای انتشار جزئیات بیشتر این خودرو باید چند روزی صبر کنیم اما فعلاً می‌توان گفت جدیدترین محصول این کمپانی کاملاً امیدوارکننده به نظر می‌رسد. ایتال دیزاین می‌خواهد هر ۱۸ تا ۲۴ ماه یک محصول جدید تولید کند بنابراین قطعاً شاهد آینده‌ی جذاب‌تری برای این شرکت خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    کاملا جذاب و هیجان انگیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. R

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    ایتال دیزاین کیه بخواد ماشینم تولید کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      شرکت ایتال دیزاین در سال 1968 یعنی 30 -40 سال قبل از اینکه شما متولد بشی توسط یکی از اسطوره های طراحی خودرو جورجتو جیوجیارو تاسیس شد و بسیاری از شاهکارهای صنعت خودرو مثل فورد موستانگ -فولکس گلف -مزراتی بورا -مزراتی 3200 -مزراتی کواترو پورته- لوتوس اسپریت -مزراتی ام سی 12 ولامبورگینی گالاردو و … خیلی ماشینهای دیگه توسط ایتال دیزاین طراحی و مهندسی شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علی

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      نه داداش خودتو ناراحت نکن تولید ماشین منحصر ایران خودرو سایپاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Amir Amini

      ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (225 ديدگاه)

      بریم تو افق محو شیم بهتره انگار مثل اینکه یه سریا فقط تو ذهنشون بنز و بیمر و فراری و پورشه فقط هست البته زیاد هستن که میگن مثلا بنز از بیمر یه لول بالاتر چون قیمتش تقریبا دو برابر ولی اینو نمیبینن که تو ایران هرکی به هرکی قیمت بالاس وگرنه بیرون از ایران این چیزا نیست و خیلیا اصلا نمیدونن لکسوس و جنسیس و آلفا رمئو لوکس ساز هستن فکر میکنن اونا هم ماشینای اقتصادی تولید میکنن چون ارزونتر از بنز و بیمر هستن تو ایران????

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا