فراری

شکستن رکوردهای فروش فراری

اسب پر افتخار فراری سال گذشته توانست بالاترین رقم درآمد و فروش را بدست آورد. فراری مدیون بازارهای فروش جدید در چین و ایالات متحده است که رشد قابل ملاحظه ای نسبت به سایر بازارها داشته اند.

ferrari
در سال ۲۰۱۱ فراری توانست ۷۱۹۵ خودروی اسپرت تولیدی خود در کارخانه مارانللو را بفروش برساند. این رقم ۹.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۰ افزایش را نشان می دهد. همچنین درآمد فروش فراری نیز از این تولیدات با ۱۷ درصد افزایش، به ۲.۹۵ میلیارد دلار رسید. سود خالص نیز با اندکی افزایش به عدد ۲۱۰ میلیون دلار بالغ می شود. بنابراین قیمت متوسط فراری های فروخته شده در سال گذشته ۴۱۰ هزار دلار و سود خالص از هر خودرو تقریبا ۲۹ هزار دلار بدست می آید.

ferrari
افزایش تعداد میلیونرها در کشورهای در حال توسعه، و همچنین مدلهای جدید فراری و تبلیغات روی آنها می توانند روی افزایش فروش این خودروساز در سال جاری و آتی نیز تاثیر مثبتی داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در مقاله آمده است که:
    “”””بنابراین قیمت متوسط فراری های فروخته شده در سال گذشته 410 هزار دلار و سود خالص از هر خودرو تقریبا 29 هزار دلار بدست می آید.””””

    یعنی فراری روی هر خودرو 7 درصد سود کرده. خوبه شرکت های داخلی هم بگن چند درصد سود می کنند. اگه نمی خوان خوب نگن باشه خودم میگم. بگم؟ بگم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohamad

    ۴ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    bezar man begam hoseinjan
    az 300% ta %5oo
    ghataate chan mashino besorate jodagone hesab kardam age keifiat dashtan baz enghad nemisokhtim
    haroomeshoon beshe
    mage na inke to eslam geroon foorooshi harome pas chera..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا