فراری

فروش آخرین نمونه فِراری لافِراری به قیمت 7 میلیون دلار!!

آغاز هفته جاری خبری خواندید از حراج پانصدمین دستگاه لافِراری و صرف درآمد حاصل از فروش آن برای کمک به خسارت دیدگان زلزله اخیر ایتالیا که تلفات و خسارات بسیار وسیعی بر جای گذاشت.

laferrari
حراج مذکور روز سوم دسامبر (سیزدهم آذرماه) در ساحل دیتونا واقع در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد و لافِراری افسانه‌ای سرانجام با بهای سنگین ۷ میلیون دلار به فروش رفت. از آغاز قرن بیست و یکم این گران‌ترین مبلغ برای یک خودروی غیر کلاسیک فروخته شده در حراجی بوده و در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید.

Ferrari Laferrari
Ferrari Laferrari
از آنجا که کل مبلغ به‌زودی صرف بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله خواهد شد،RM Sotheby’s مجری اصلی این حراجی، سعی داشت تا لافِراری را به بالاترین قیمت ممکن بفروشد.

Ferrari Laferrari
تصمیم این خودروساز مبنی بر حراج عمومی آخرین دستگاه لافِراری، نخستین بار پس از انجام مذاکرات مفصل با دولت‌های آلمان و ایتالیا در محل کارخانه واقع در مارانللو، روز ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ (۹ آذر ۱۳۹۵) اعلان عمومی شد.

Ferrari Laferrari
خودروی مورد بحث به رنگ بدنه قرمز اصیل فراری و نشان یادبود اختصاصی مزین بوده و خط سفیدی در دماغه و پشت محفظه پیشرانه آن وجود دارد. همچنین یک پرچم کوچک ایتالیا نیز در رأس دماغه‌اش خودنمایی می‌کند.

منبع: ferrari

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. MPH

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    واسه چی مذاکره با آلمان وایتالیا؟؟؟؟؟
    جت جنگنده که نمیخواسته بفروشه
    ولی عجب رخی داره
    یه اسب اصیل با موتور بزرگ و وحشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اقا از این خبرا نذارید ….
      بعضی ها فکر میکنن قیمت واقعیش هم 7 میلیون دلاره …. ( البته اشاره مستقیم ندارم )

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        خخخخخخخخخخخخخخخ
        موافقتم. به نکته بسیار مهمی اشاره کردی واقعا.
        درود بر روح آریاییت هم وطن :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          ریزتم //// :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امپراتور لامبورگینی

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        هزار و یک بار گفتم
        تنها و تنها و تنها و تنها مزیت پورشه 918 نسبت به فراری لافراری فقط و فقط و فقط و فقط چهار چرخ متحرک بودنش بود.
        شما دوست خوب من هستی. یک مدت از کلمه ی king918 در اسم پروفایلت استفاده کردی ، اینقدر تکرار شد که باور کردی. [همون اصل تلقین]

        میدونم به 918 خیلی علاقه داری … من نمیخوام دلت رو بشکنم و باهات بحث کنم….

        بزای چندمین بار تکرار میکنم که هدف ساهت هر ماشینی با ماشین دیگه فرق داره
        هدف ساخت mclaren P1 = حداکثر سرعت بالا ، شتاب ثانویه بالا ، یک هایپرکار وحشی و بسیار سبک و چابک
        هدف ساخت 918 = یک ماشین با شتاب اولیه ی بسیار ی‌بالا + آلایندگی بسیار کم.
        ____________________________________________________________________
        اما هدف ساخت لافراری چیزی بیشتر از این حرف هست.
        پورشه و مکلارن یک ماشین ساختن. اما فراری یک ماشین رو خلق میکنه. فراری به ماشین هاش روح میدمه. ماشین های فراری زنده هستن. اسب های فلزی هستن.
        _____________________________________________________________________
        اگر بیای هزار خط هم با من بحث کمی هیچ وقت قبول نمیکنم اون حالت سرزندگی و زنده بودن فراری در هیچ ماشین دیگه ای ( حتی لامبورگینی) وجود داشته باشه.

        یک ویدئو از مسابقه ی 458 با 911 در پیست ابوظبی دیدم… هر دو راننده دوربین رو گذاشته بودن روی کلاه ایمنیشون. یعنی قشنگ حس میکردی خودت داری رانندگی میکردی…

        911 توربو ، فقط حس یک ماشین فوق العاده سریع رو داشت. فقط یک ” ماشین” . اما 458 حس یک اسب سرکش رو میداد. با هر فشار بر پدال گاز غرش و شیهه یپیشرانه آدم رو دیوونه میکرد.
        هر بار گه گاز میداد ضربان قلب من میرفت بالا… حسی که تا حالا هیچ وقت نداشتم.
        جالبه 458 با وجود RWD بودن نسبت به 911 توربو فقط 35 صدم ثانیه کند تر بود. در حالی که بعد از پایان مسابقه از همه ی رانندگان و کادر فنی که حدود 30 نفر بودن پرسیدن شما کدوم ماشین رو انتخاب میکنین. 27 نفر ( از جمله راننده ی پورشه) گفتن 458 رو انتخاب میکنم.
        فکر میکنی اونا که ماشین ها رو از نزدیک دیدن و سوار شدن و کارشون اینه کمتر از من و شما میفهمن ؟؟؟ ما که حداکثر در NeedFor speed سوار این ماشین ها شدیم !!!

        در hyper 5 هم که پدال خبرش رو گذاشت دیدی که لافراری با وجود RWD بودن فقط 0.01 ثانیه !! ( یک صدم) نسبت به 918 ی چهار چرخ متحرک عقب افتاد. این هنر نیست ؟؟؟این مهندسی نیست ؟؟؟ این معنای کلمه ی king نیست ؟؟
        _________________________________________________________________
        درسته از نظر شتاب و آلایندگی 918 واقعا کینگ هست. ولی در لذت رانندگی ، در ابهت و وجهه ی یک سوپرکار ، در تاپ اسپید ، در شتاب ثانویه ، در وزن و … این پی وان و بخصوص لافراری هستن که کینگ هستن …
        ___________________________________________________________________

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امپراتور لامبورگینی

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          هیچ کس و هیچ شرکتی از پول بدش نمیاد !!!
          مطمون باش اکر پورشه میتونست که 918 با 1.5 میلیون دلار خریدار داره هیچ وقت به یک دلار ارزن تر راضی نمیشد.
          در حالی که لافراری با 7 میلیون دلار هم چندین مشتری داره

          هیچ کس 918 رو به قیمت بالای 2 میلیون دلار نخواهد خرید …
          _____________________________________________________

          مشخصه شما [و من] همه دانش و اطلاعاتت از ماشین بازی های نید فور اسپید و نهایتا دیدن چند تا درگ و خوندن 2 تا مقالست …

          فراری ماشینی نیست که از پشت مانیتور بتپنی بفهمی چیه… فراری باید حس بشه. باید توش بشینی یا حداقل کنارش بایستی….

          اگر این کار رو کردی و از نزدیک دیدش و سوارش شدی میفهمی چرا کسی حاضر میشه 240 میلیارد تومن (2/400/000/000/000 ریال) برای یک فراری که 60 سال پیش ساخته شده پول بده اما یک صدمش رو کسی برای ماشین دیگه ای حتی پورشه نمیده.
          .
          .
          .
          تا اون موقع حق نداری در موردش بگی که به فلان قیمت میارزه یا نه … چون چیزی ازش نمیدونی …

          کسایی که مثل خانواده ی سلطنتی کویت که لامبورگینی و بوگاتی براشون مثل پراید و تندر برای ماست در یک نوبت 5 تا لافراری به قیمت کل 10 میلیون دلار سفارش میدن… یادشون هم نمیافته که 918 وجود داره.
          شاهزاده ی کویتی ( یک جوان 38 ساله) نید فور اسپید بازی نمیکنه…. تو پدال حضور نداره … درگ نگاه نمیکنه … خودش سوار این ماشین ها شده …. میدونه فراری چیه …
          .
          .
          ارزش فراری رو اکر هر کسی میخواست درک کنه فراری ، فراری نمیشد.
          قدر زر ، زرگر نشاسد …

          نمیخوام دلت رو بشکنم… دیگه باهات سر این موضوع بحث نمیکنم… چون دوست داذم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (پهلوان مک لارن)new great britain

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          مجید یه چیزه پی 1 رو از قلم انداختی.
          و اون بیشترین استفاده از خطوط منحنی رویه یک ماشین و همچنین آئروداینامیک فوق العاده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          رفیق تمام چیز هایی که گفتی رو به هیچ وجه قبول ندارم
          کی گفته لذت رانندگی لافراری از 918 بیشتر ( تعداد کسایی که میتونن این حرفو بزنن خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی کمه )
          حتی دیدن این 3 ماشین تو خیابون برای اروپایی ها و امریکایی ها هم یه سعادته که ممکنه دیگه هم براشون تکرار نشه
          بعدشم رفیق کجا نوشته که لافراری و مکلارن تو تاپ اسپید از 918 بهترن نه واقعا کجا …؟؟؟؟
          هر سه این ماشین ها توی تست هاشون به 350 کیلومتر رضایت دادن
          اگه خواستی لینک 350 تا رفتن 918 هم برات قرار میدم …..
          بعدمیگی فراری روح داره پورشه یه یه فلزه ؟؟؟؟؟ ( این حرفو بنده ازت به عنوان شوخی میگیرم چون بیشتر شبیه جوکه )
          بعد اینکه رفیق ماشین های کلکسیونی رو تو پدال مقاله ایی دربارش هست نگاه کن گرون ترین هاش مال پورشه و فراری ان با قیمت های بالای 20 میلیون دلار ( که بنده به شدت با قیمت هاشون مخالفم ) و قیمت تایین کننده خوب و بد نیست ……
          بعد رفیق عزیز موتور های لافر اری و 918 رو با هم قیاس کن
          فراری 12 سیلندر بالای 6 لیتر حجم موتور به علاوه ی موتور الکتریکی 950 اسب بخار و 1300 کیلو گرم وزن
          918 8 سیلندر 4.6 لیتری با دو موتور الکتریکیس ( که یکی از موتور در دور های بالا خاموش میشه) 887 اسب بخار 1600 کیلو گرم وزن
          خوب به وزن و قدرت ها دقت کن 918 یه شاه کار مهندسیه که حالا سلطان این قلمرو خواهد بود …………
          رفیق قیاست رو داری با یکی از LEGEND های خودروسازی انجام میدی ها …. گفتم بدونی
          فداتم ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امپراتور لامبورگینی

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          محمد رضا در مورد تاپ اسپید خرفت خنده داره ???
          یعنی هر 3 تا 350 رفتن بعد گفتن دیگه به احترام هم ادامه نمیدیم ؟؟؟؟
          چه حرفیه میزنی ؟
          تاپ اسپید ها اینه :
          Laferrari
          220 mph
          353 km/h

          P1
          218 mph
          351km/h

          918
          210mph
          340 km/h

          خود هموند 10 بار تو تاپگیر گفت تاپ اسپید 918 کمتر از بقیست.

          فیلم هم ملاک نیست. از کجا معلوم شرایط استاندارده. ؟؟

          ملاک تاپ اسپید هایی هست که مجله ها ی معتبر اندازه گرفتن..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. فقط انگلستان

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1046 ديدگاه)

          بیتانیای کبیر و مجید عزیز و ارجمند بذارید چند تا از مشکلات پورشه 918 رو برای شما و دوستان دیگه بگم که حتما خودتون اینا رو می دونید ولی بازم می گم
          1- برای تعمیر پورشه 918 باید اون رو دو قسمت کنید ساختار فیبر کربنی پورشه 918 از دو بخش اصلی تشکیل شده یعنی کابین سرنشین و قسمت نگهدارنده ی موتور – یعنی برای تعمیرات اساسی خودرو یا جدا کردن موتور یا جعبه دنده می بایست این دو بخش را از یکدیگر جدا کنید در اصل خودرو را دو نیم می کنید بنا به گفته یکی از مهندسان پورشه سرویس‌های جزئی را بدون انجام این کار می‌تونید اجرا کنید ولی سرویس های جزئی فقط به تعویض شمع‌های موتور خلاصه می‌شه توجه داشته باشید که این خودرو هیچ گونه تسمه ای نداره و میل بادامک‌های اون توسط زنجیرها چرخانده می‌ شه بنابراین نیازی به تعویض تسمه دینام یا تسمه تایم نیست.
          2- داخل خودرو راحت و مناسب نیستش می شه صندلی‌ها رو به سمت جلو یا عقب تنظیم کرد ولی نمی‌ شه ارتفاع اون رو کم و زیاد کرد یا خم کرد
          3- فرمانش تلسکوپی هستش ولی نمی‌توان آن را کج کرد
          4- کنسول مرکزی بلند هستش که مشکلات مربوط به خودش رو رقم می زنه
          5- ستون شیشه‌ی جلوی اتومبیل بدجور به سر راننده و سرنشین نزدیک هستش
          6- پورشه 918 در شروع حرکت هرزگردی داره
          7-به علت وزن زیاد این ماشین وقتی ترمز می گیرید سنگینی اون وزن بر ترمز رو احساس می کنید
          8- ارتفاع صندلی ها خیلی پایینه و حس نا خوشایندی رو به وجود میاره و اصلا این شرایط تغییر پیدا نمی کنه چون حالت افزایش ارتفاع صندلی وجود نداره

          و کلی مشکل دیگه که اگه بخواید براتون می گم و اینو بدونید که همه این چیز هایی که گفتم واقعیت هستن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. امپراتور لامبورگینی

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          [[فراری 12 سیلندر بالای 6 لیتر حجم موتور به علاوه ی موتور الکتریکی 950 اسب بخار و 1300 کیلو گرم وزن
          918 8 سیلندر 4.6 لیتری با دو موتور الکتریکیس ( که یکی از موتور در دور های بالا خاموش میشه) 887 اسب بخار 1600 کیلو گرم وزن ]]

          چه اعداد خوبی دادی …

          نشون میده تکنولوژی فراری یعنی چی…

          با وجود موتور سنگین 12 سیلندر ، 100 اسب بخار بیشتر ، وزنش 300 کیلوگرم کمتره.???????

          احسنت به فراری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          مجید جان
          من گفتم 3 تا با هم رفتن 350 تا رو چرا جو الکی میدی ؟؟؟؟؟
          گفتم هر سه تا به 350 تا رضایت دادن دیگه بیشتر ثبت نکردن
          رفیق عزیز کاری نداره تو اپارات سرچ کن تاپ اسپید 918 فیلم مال وب سایت رسمی پورشه ست و توسط راننده خود پورشه گرفته شده تا تونستی به اونم بخند عزیز

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          مجید داری چی میگی داش
          با وجود 100 اسب بخار بیشتر وزنش کم تره ( یاد فیل و دان فورس افتادم )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. Daniel

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (951 ديدگاه)

          لافراری 0.02 ثانیه عقب بود نه 0.01 ثانیه… .
          :)
          نگو چیزی نیست 0.02 که همین مقدار باعث میشه لافراری تو آینه بغل 918 اندازه ی اسباب بازی بشه…
          :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مجید

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    افرین به فراری و همچنین RM Satheby’s که با این کار به انسان های زیادی کمک کردند.واقعا جای تحسین داره!
    اما واقعا این ماشین زیباست!منو مثل مدل انزو افسانه ای به وجد میاره!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    ۷ میلیون دلار??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امپراتور لامبورگینی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    ببین لافراری چقدر طرفدار داشته که به خاطر فروشش با دولت آلمان و ایتالیا هماهنگ کردن تا یک وقت مشکلی پیش نیاد…
    این یعنی فراری….
    این یعنی اسب مارانللو ….
    فراری = الماس دنیای خودروسازی.

    مطمئنم ، شک ندارم لافراری تا 50 سال قیمت های بالای 100 میلیون دلار پیدا خواهد کرد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. moein

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (890 ديدگاه)

    خوبه
    باز هم فراری ارزش خودش رو نشون داد
    ارزشی که هزار تا امثال پورشه و مک لارن و بوگاتی و… هم به گرد پاش نمیرسن
    فراری یعنی این
    حالا باز برید بگید پورشه تو شتاب سرتره :))))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (217 ديدگاه)

      خوبه فهمیدیم ارزش یه سوپر کار به قیمتشه نه به عملکرد و شتاب و سرعت …..
      درود بر شما الان دیگه ملاک فقط قیمته هر چی گرون تر بهتر خخخخخخ :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ارزش یک سوپرکار فقط به شتاب صفر تا صدش ( که تنها مزیت پورشه هست اونم به خاطر سیستم Awd ) نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          بله درست می فرمایید به نوع چراغ ترمز هم بستگی داره :-)
          دیگه الان سوپر اسپرت میخوان تولید کنن بیشتر به خشونتش نگاه میکنن
          اگه خشن بود ارزش داره اگه خشن نبود ارزش نداره ( جملات معروف )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (پهلوان مک لارن)new great britain

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          مجید تازه سیستمawd ساخت gkn انگلیسه.?(دوتایی حمله کردیم به قلمرو سلطان اشتوتگارت☠☠)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          NGB اینه رسم پهلوانی دیگه
          چند نفر به یه نفر اونم تو پست مربوط به فراری …. :-(

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. اسطوره

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          آره Ngb جان..
          این اولین حمله ی مشترک ما بود …
          خدایی حال داد…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Daniel

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (951 ديدگاه)

          من نمیدونم AWD مال انگلیسه یا نه ولی باعث خجالته اگه مال انگلیس باشه و خودش نتونه استفاده کنه و برنده بشه :) .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Daniel

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        کی جرات کرده به پورشه حرف بزنه؟؟
        کی گفته پورشه بخاطر 4 چرخ متحرکش فقط برتره. بخاطر روح مهندسیش و کیفیتش اوله. نکنه لافراری عین اردک برتره. ی ضرب المثل معروف هست که میگه بی مایه فتیر است. اگه قرار به گرونی که فک کنم تا چند سال دیگه پراید از تمام هایپرکارها گرونتر میشه پس اون بهتره.
        مکلارن با اون همه قدرت موتور اندازه 1 ثانیه عقبتره چون هندلینگش از پورشه 918 پایین تره.
        لافراری هم که عملا هیچ کارایی نداره . از موتورش که برقی بنزینیش باهم کار میکنه و جدا ناپذیره و با وزن کمتر باید روی کاغذ بهتر باشه ولی نیست!!!!!! چرا؟؟؟؟ موتورش قوی تره ولی چرا بهتر از پورشه نبود؟؟ چون چون مهندسیش از پورشه ضعیف تره . به پورشه که وزنش بیشتربود و موتورش ضعیف تر بودباخت. پس این نکات درباره لافراری و مکلارن دقیقا این ضرب المثل رو تایید میکنه که …. بی مایه فتیر است.
        جرمی رو قبول ندارید پس اون درگ بزرگ 5 هایپرکارچی؟ اونجا هم پورشه به راحتی همه رو شکست داد.
        پاگانی عین آب خوردن لوله شد. مکلارن لافراری رو برد. مکلارن عین آبخوردن به 918 باخت و مرحله آخر 918 با اقتدار بوگاتی رو پشت سر گذاشت. تو تست هندلینگ 918 همه رو شکست داد.
        یه چیزی جدیدا باب شده که هی میاید و میگید تو فلان درگ مکلارن برد یا تو فلان درگ لافراری برد.این کلیپاش کجاست؟؟؟؟؟؟ پس چرا ما هرچی سرچ میکنیم فقط پیروزی 918 رو نشون میده؟؟
        918 از زمان خودش خیلی جلوتره که کسی بخواد بهش برسه.
        918 نهایت تکنولوژی خودرو سازی. پورشه به جلو برنده صنعت و علم خودروسازی. هی نیاید اینجا مطالب من درآوردی بگید. این یه حقیقته که پورشه قله ی دست نیافتنی صنعت خودروسازیه.
        لافراری گرونتره باشه .ببینم اون همه پول به چه درد خورده که به پورشه و مکلارن باخته.
        مکلارن با اون همه ادعا و قدرت چرا به 918 باخته… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. elemento

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          یعنی اگر در مورد جوراب شلواری هم بحث کنیم این دانیال عزیز میاد میگه
          (بی مایه فتیر است ) !!!

          الان این ضرب المثل یعنی چی ؟؟???

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (951 ديدگاه)

          یعنی پورشه بقول شما ارزون و بدرد نخور و AWD (انگار جدیدا AWD بودن گناهه) بر ماشین گرون و پر قدرت و همه چیز تموم فراری و مکلارن پیروز شد و تمام اون موارد به هیچ درد فراری و مکلارن نخورد.
          تاج پادشاهی بر سر 918 افسانه هست و خواهد ماند.
          معنیش اینه حاج مجید!!!!!!! :)
          خدا ورت داره جوراب شلواری رو از کجات اوردی :) :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Daniel

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        نبینم تنها باشی!!!!
        البته خودت چند نفرو حریفی… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          Daniel جان ممنونم ممنونم که هوای منو داشتی رفیق ایشالا جبران کنیم
          .
          .
          عزیز این پست مربوط به فراریه هر حرف حقی هم که بزنیم دیس ها رو میگیریم بهتره ادامه ندیم ….. ////
          فدای تو بامرام …..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Daniel

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (951 ديدگاه)

          قبول دارم. مهم نیست دیس بدن چون واقعیت چیز دیگه ایه و اونم پیروزی 918 بر تمامی خودروهاست. حالا چه خوششون بیاد چه بدشون بیاد.
          ولی این هیچی از دوستی ماها کم نمیکنه. شوما که ممدرضا جان سروری. هم مجیدو دوس دارم هم اون دوستمون NGB (نمیدونم اسمش چیه.امیدوارم اگه میخونه ببخشه منو).
          یه چیزو میدونم اونم دوراهیه که مجید توش گیرافتاده که طرف پورشه باشه یا طرف فراری. با اینکه از فراری طرفداری کرد ولی ته قلبش میدونم پورشه رو هم دوس داره… .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. elemento

          ۱۹ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دانیال جان …
          بار ها دیدی به خاطر پورشه با خیلی ها تو سایت بحث و جدل کردم… چندین بار با همین احمد باقری بحث کردم و با دلیل سعی کردم قانعش کنم.

          هم پورشه رو دوست دارم ، هم تو ، هم محمد رضا ، هم NGB ، هم فقط انگلستان و هم فراری و لامبورگینی…

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. kurdishlambo

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    پراید صبا 82
    دور رنگ.سقف و ستون سالم.فنی کاملا سالم.زیرپایی های نو
    7 میلیون؟؟
    09123456789
    فقط مشتری های واقعی زنگ بزنن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    قطعا همینطوره، من هم همیشه گفتم که پورشه، فقط ماشینی میسازه که خیلی سریع باشه، شتاب زیادی داشته باشه و در این کار، استاد هست. تکنولوژی بالایی هم داره، اما من بقیه رو نمیدونم، اما برای من، ظاهر و استایل ماشین، ابهت و سرزندگی، اون روحیه خشن یک ماشین سوپر اسپرت هم برام بسیار بسیار مهم است که من به شخصه در پورشه، به هیچ وجه نمیبینم، واسه همین، حتی اگر پورشه 2 ثانیه هم جلوتر میفتاد و هر جوری هم که بود، من فراری، لامبورگینی، مکلارن، مرسدس و … رو انتخاب می کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      ممنون احمد جون.
      میخوامت…
      برای اولین بار باهات موافقم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (217 ديدگاه)

      احمد جان ظاهرا باقی دوستان هم دارن به سمت نظرات گوهر بار شما هدایت میشن ……////
      بله ماشین باید خشن باشه باید خون از چراغاش بچکه اصلا من نمیدونم چرا همه ماشین ها رو مثل ماشین بتمن درست نمیکنن ….
      خیلی خشنه انگار میخواد ادم بخوره …… وای این طور ماشین ها رو بچه ها هم خیلی دوست دارن …. خشن و عصبانی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۱۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        محمد رضا دیسلایک رو دادی ….
        دیسلایک رو نوش جان کن…???

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          دیس لایک پیش کش
          کجایی دوتا مشت بفرستم برات :-)
          ریزتم …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. اسطوره

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          کینگ جان
          خیلی حال داد
          من عاشقتم.
          هیچ وقت قصد ناراحت کردنت رو ندارم
          عزیزی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

          ۱۸ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (217 ديدگاه)

          اره اولین بار بود با هم بحث کردیم ولی خدایی حال داد ….

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. javadm4

    ۱۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (53 ديدگاه)

    والا خوب بودن لافراری دلیلی بر بد بودن 918 نیست هر دو شرکت یه عالمه شاهکار مهندسی دارن تو یسری چیزا پیشگامن یسری ویژگی های خاص دارن برای سلیقه های مشتری های خاصشون مثلا فرمون فراری با هییییچ فرمونی قابل مقایسه نیست یا چهار چرخ متحرک 918 تو پیچ بهترین هندلینگ میده هرکسی سلیقه ای داره دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا