فراری

پهن‌تر شدن فراری 488 GTB با کیت میشا دیزاین

پیستا گل سر سبد خانواده‌ی فراری ۴۸۸ است اما تیونرها می‌توانند نسخه استاندارد GTB را نیز به همان اندازه‌ی پیستا عصبانی کنند. اینجاست که میشا دیزاین وارد بازی شده تا سوپرکار ۸ سیلندر مارانللویی را به یک سر برگردان جذاب تبدیل کند. این شرکت که چند سال پیش مدل ۴۵۸ ایتالیا را ارتقا داده بود با ارائه‌ی کیت‌های پهن بدنه برای محصولات فراری بیگانه نبوده و این نسخه جدید نیز بهترین مثال از توانایی آن‌ها در تغییر قابل‌توجه ظاهر اسب رقصان فراری می‌باشد.


دست‌اندرکاران میشا دیزاین از قید رینگ‌های استاندارد این خودرو خلاص شده و یک کیت بدنه جذاب را نیز برای آن تدارک دیده‌اند. البته دو خودرو توسط این تیونر ارتقا یافته اما ما علاقه وافری به مدل سفیدرنگ داریم که علت اصلی آن طراحی جذاب رینگ‌ها می‌باشد.

شایان ذکر است تمامی قطعات کیت بدنه‌ی میشا دیزاین در همان نقاط اتصال پانل‌های کارخانه‌ای نصب شده‌اند و هیچ‌گونه تغییر اضافه‌ای در بدنه‌ی ۴۸۸ GTB موردنیاز نبوده است. این قطعات از فیبر کربن ساخته شده‌اند.


نسخه‌ی سفیدرنگ با قیمت قابل‌توجه ۳۷۸ هزار دلاری عرضه می شود. گفته می شود این خودرو تنها ۹۴۴ کیلومتر رانده شده و دارای کیت آئرودینامیک میشا دیزاین با قیمت ۴۰ هزار دلار بوده و رینگ‌های سه‌تکه‌ی فورج کاری شده‌ی فورجیاتو با لاستیک‌های پیرلی آن ۱۲ هزار دلار ارزش دارند. این خودرو همچنین دارای کیت کاهش ارتفاع منصوری با قیمت ۴ هزار دلار و پوشش سرامیکی به ارزش ۱۳۵۰ دلار است. نصب کیت بدنه و رنگ‌آمیزی قطعات نیز ۱۵ هزار دلار دیگر را طلب کرده است.

در کل بیش از ۷۳۵۰۰ دلار صرف شخصی‌سازی این خودرو در مدت ۳ ماه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Ali Keyhani

    ۱۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (657 ديدگاه)

    طراحی خارجیش زیاد جالب نشده بخصوص از نمای عقب،به نظر من که 488 GTB معمولی خیلی زیباتر از اینه.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. رامین

    ۱۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    از فرم اصلی فراری خارج شده. بیش تر شبیه ماشینای اسپرت ژاپنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ستار

    ۱۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (145 ديدگاه)

    فقط عکس شش :))))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا