فیاتکرایسلر

تعطیلی گسترده کارخانه‌های فیات-کرایسلر به خاطر کرونا

کمپانی فیات-کرایسلر اکثر کارخانه‌های تولید خودرو و قطعات خود در اروپا را تعطیل کرد. این خودروساز در سه کشور قاره همیشه‌سبز خط تولیدش را متوقف کرده است.

دلیل این تصمیم مهم همه‌گیری جهانی ویروس کروناست که در اروپا شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است. این خودروساز با انتشار بیانیه‌ای تائید کرده زیرمجموعه‌های فیات-کرایسلر ایتالیا و مزراتی به‌صورت موقتی تولید خود در کارخانه‌های ملفی، ویکو، کازینو، میرافیوری، گراگلیاسکو و مودنا را متوقف می‌کنند.

به همین منوال کارخانه‌های این خودروساز در صربستان و لهستان نیز تعطیل می‌شوند. این تعطیلی تا ۲۷ مارس برقرار خواهد بود.

فیات-کرایسلر گفته است:

تعلیق موقتی تولید ما در پاسخ به اقدامات اضطراری در برابر همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده و ما می‌توانیم به‌صورت مؤثری به اختلالات تقاضای رخ داده در بازار پاسخ دهیم. تعطیلی کارخانه‌ها به ما اجازه می‌دهد تا زمانی که وضعیت به حالت عادی بازگشت سریعاً تولید خود را از سر بگیریم.

این جدیدترین اقدام فیات-کرایسلر برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا است. این شرکت قبلاً هم پروتکل‌های تولید خود در چندین کارخانه را اصلاح کرده بود. از جمله این پروتکل‌ها می‌توان به افزایش فاصله بین کارکنان، افزایش میزان ضدعفونی و گندزدایی کارخانه‌ها و افزایش کنترل‌ها و امنیت آن‌ها اشاره کرد. گزینه دورکاری هم برای همه کارکنان این شرکت در سراسر دنیا قابل انتخاب می‌باشد.

فراری و لامبورگینی هم کارخانه‌های خود در ایتالیا را تعطیل کرده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (10206 ديدگاه)

    مثل اینکه ایتالیا وًعیتش از ایران بدتره ، دیروز ۳۶۷ نفر کشده شده که اگر همینطور پیش بره ، اوضاع برای تمام دنیا وحشتناکه و اگر به واکسن نرسند باید تا ماه ها تو قرنتینه بمونیم تا بلکه فرجی بشه .

    البته خوبه ، خیلیها خدا هم از یاد برده بودند و منم منم میکردند اما حالا از چهاردیواری تکون نمیخورند بخصوص سیاستمداران جهان .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. meysam

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3537 ديدگاه)

    حیف که نمیشه اینجا مسائل مذهبی رو به چالش کشید وگرنه حرف برای گفتن زیاده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا