فیاتکرایسلر

سفارش پیتزا با استفاده از نمایشگر محصولات فیات-کرایسلر!

فیات-کرایسلر اخیراً اکوسیستم بازرگانی داخل خودروی خود را معرفی کرده است. با استفاده از این سیستم می‌توان خریدها و رزروهای خود را از طریق صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو انجام داد.


سیستم UConnect مارکت به شما اجازه خواهد داد نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین را پیدا کرده و به ارزان‌ترین سوخت دسترسی داشته باشید. از نیمه‌ی دوم سال جاری هم مالکان خودروهای این برند خواهند توانست مکانی برای غذا خوردن را پیدا کنند.


پلتفرم موردبحث که با همکاری شرکت Xevo توسعه یافته در محصولات مدل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کرایسلر، داج، جیپ و رم مجهز به سرویس‌های ارتباطی و صفحات نمایش ۸.۴ اینچی قابل‌دسترسی خواهد بود.


مدیر سرویس‌های ارتباطی فیات-کرایسلر می‌گوید:

مشتریان ما در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند و هدف ما ارائه‌ی سرویس‌های پیشرفته برای بهبود کیفیت زندگی و لذت بردن از آن است. به همین دلیل است که ما در حال عرضه‌ی سیستم UConnect مارکت هستیم چراکه می‌خواهیم تلاش‌های ارتباطی خود در جهان را با هدف داشتن خودروهای ارتباطی فیات-کرایسلر تا سال ۲۰۲۲ بهبود بخشیم.

مصرف‌کنندگان محصولات فیات-کرایسلر قادر خواهند بود با طیف وسیعی از شرکت‌های بازرگانی ارتباط داشته باشند. برای مثال شما با سرویس Wallet خواهید توانست اکانت خود در سرویس UConnect مارکت را راه‌اندازی کرده و با سرویس عملکرد هم مرکز سرویس معتبر موپار را پیدا کنید.


همچنین با استفاده از سرویس‌های غذا خواهید توانست لیستی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها را پیدا کنید و در بخش‌های پارکینگ، کتابخانه و… نیز نزدیک‌ترین مکان‌های موردعلاقه را تماشا کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    بعید میدونم موفق بشه
    چون چیزی شبیه اندروید اتو و اپل کار پلی خواهد بود
    و رقیب اونا
    و هم تجربه موبایلی ثابت کرده که رقابت با گوگل و اپل در سیستم نرم‌افزاری غیر ممکنه(نمونه ماکروسافت که غول تکنولوژی است اما نتونست تو رده موبایل باهاشون رقابت کنه)
    هم با اندروید اتو و گوگل پلی و نصب ۱۰۰ها نرم افزارها و حتی میرور کردن گوشی هوشمند روی مانیتور خودرو عملا احتیاجی به این سیستم نیست
    .
    اگه با همکاری گوگل یا اپل چندتا نرم‌افزار اختصاصی واسه فیات-کرایسلر طراحی میشد احتمالا موفق‌تر میشد تا اینکه رقیبی براشون باشه که خیلیها تلاش کردند و نشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    اپ های اینچنینی سالهاست جولان میدن / هدفشون تحمیل کردنه خواسته هاشون برای درامد و جاسوسی / همه چیو میخوان بگیرن از ادما / یه عده کمی اون بالا نشستن و بقیه مردم دنیا براشون وسیله ان و صفر ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بهراد

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    چه خوب. فکرشو بکن چند سال بعد تو اروپا ، آلمان ، اشتوتگارت تو قسمت پلن گوشیت برای آخر هفته ثبت کردی فلان رستوران فلان غذا با فلان مقدار سس و ادویه و .. همراه خانواده خواهم خورد. سر ساعت لباساتو میپوشی میری جلوی خونت ماشینت میاد پارک می کنه سوار میشی و گوشیتم از قبل اطلاعات سفارش رو به رستوران داده و میز همیشگی رو رزرو کرده .ماشینت به صورت خودران میرسونتت جلو رستوران پیاده میشی و ماشین میره خودشو تو پارکینگ پارک می کنه شما با خانوادت سر وقت غذاتو میخوری و با گوشیت پرداخت می کنی به محض بلند شدن از سرمیز دوباره ماشین روشن میشه میاد جلو رستوران برت میداره و میرسونتت خونه و خودشم میره تو گاراژ شمام میری تو رخت خواب ووو

    اون موقع ما شاید با یارانمون یه ساندیس بتونیم بخریم و از رویا پردازی دست برداریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. " Swedish Arrogant Tiger"

      ۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      همه که ساندیس خور نیستن داداش!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهراد

        ۶ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (537 ديدگاه)

        منظورم اینه که اونچنان رونق میاد که یه پفکم با ۴۵ تومن نمیدن بهمون، شما حساب پراید و پژو رو بدون …

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا