فیات

فیات با فیس‌لیفت 500 مهمان فرانکفورت شد

رنگ‌های جذاب‌تر و ترکیبی، خطوط به‌روزتر و رینگ‌های پهن‌تر و زیباتر در کنار چراغ‌های خوش‌فرم جلو و عقب و البته اندکی کروم بیشتر، همگی موجب شده‌اند تا فیات ۵۰۰ با چهره‌ای به‌روز پای به نمایشگاه خودرو فرانکفورت بگذارد.

Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
کمپانی فیات ایتالیا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ با ارائه نسخه فیس لیفت مدل ۵۰۰ نشان داد حساب ویژه‌ای روی این مدل باز کرده و قصد ندارد به‌سادگی بازار خوب خود در این بخش را از دست بدهد. البته در ظاهر امر این مدل تغییری آن‌چنانی نداشته و با دقت در جزئیات است که می‌توان تفاوت‌های فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۵ را نسبت به مدل پیشین درک و لمس کرد.

Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
وقتی به آمار فروش فیات ۵۰۰ و هواخواهان میلیونی آن در طول یک دهه گذشته نگاهی می‌اندازیم با خود میگوییم چرا باید این طرح دوست‌داشتنی را که هنوز هم خوب می‌فروشد تغییر داد.

Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
البته این عدم تغییر به معنی بی‌توجهی فیات به نیازهای روز نیست و این خودروساز یک کار عالی انجام داده است و آن تغییراتی گسترده در بخش‌های فنی و طراحی فیات در بیش از ۱،۸۰۰ است که به یک عمل جراحی هوشمندانه و بدون درد شباهت دارد، عملی که در زیر پوسته تخم‌مرغی فیات ۵۰۰ پنهان شده است. فیات با این کار در عین افزایش کیفیت و به‌روزرسانی مدل ۵۰۰ چهره جذاب این مدل را حفظ کرده است و این یک برگ برنده برای خودروساز ایتالیایی است.

Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
Fiat 500 Facelift
خودروی ۵۰۰ فیس لیفت تغییراتی در داخل کابین به خود دیده است، از جمله تغییر مانیتور کنسول مرکزی و افزودن یک صفحه سرگرمی به بخش میانی و بالایی اتاق که سرنشینان صندلی عقب را به خود مشغول دارد. داخل کابین هم با مواد بهتری ساخته و پرداخته شده و به مدد بازطراحی اتاق، فضای کابین دل‌نشین‌تر از گذشته است.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. محمود

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    طرح تعرفه 1000 در صدی در استانه تصویب مجلس!!!!
    عصر خودرو : در پی تشکیل کمپین “نخریدن خودرو ملی” جمعی از نمایندگان با تدوین طرح حمایت از تولید ملی و کارگران خودروسازی و حمایت از مصرف کنندگان خودروی داخلی خواهان تقویت تولید ملی , و افزایش تعرفع واردات تا هزار درصد در کنار حفظ و صیانت از حقوق مصرف کننده شدند.
    نادر قاضی پور با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از 23 امضا دارد افزود:‌در ماده واحده طرح مذکور آمده است: کلیه واردکنندگان و تولیدکنندگان و قطعات خودرو مکلفند در قبال واردات خودرو و قطعات آن تا حد هزار درصد عوارض، تعرفه و مالیات بر حسب نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد و دارایی به میزان ساخت، پرداخت نمایند.
    خودرویی که از نظر میانگین حجم و ارزش بالاتر از 70 درصد آن در داخل ساخته شده باشد، ساخت داخلی محسوب شده و در بقیه موارد، به نسبت سهم کوچکتر ساخت داخل تا واردات مطلق، عوارض به شکل پلکانی تا سقف 1000درصد حسب آیین نامه ای که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می رسد، تعیین می گردد.
    این طرح در شرایط پرخطر امروز با هزار درصد عوارض گمرکی که برای واردات مطلق وضع گردیده، می کوشد تا مانعی برای از میان رفتن اشتغال این صنعت باشد.
    خدایا به دادمون برس!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AliZeus

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    من هر وقت این فیات ها رو میبینم ناخودآگاه یاد مورچه میفتم :D
    پاپ اخیرا رفته بود آمریکا، سوار بر فیات بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran

      ۴ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (12 ديدگاه)

      چه ربطی به مورچه داره اقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. moein

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (890 ديدگاه)

    خیلی خوشگله انصافا
    خوراک سوار شدن تو شهر هستش
    جمع و جور و شیک و در عین حال امکانات خوبی هم داره
    قیمتش هم نسبت به رقبا بهتره :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مورچه چیه کله پاچه اش چی باشه. به هرحال، یک ماشین کوچک و جمع و جور با تکنولوژی مناسب هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mohsen

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    ماشین کوچیک خوبه ولی خیلیی کوچیک رو نمیدنم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد رحیمی

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    من میخوام یدونه بخرم باهاش فقط برم سر کوچه خرید و برگردم :ا :ا :ا یا تو حیات اینور اونور کنم…یا بدم دست بچه مچه ها بازی کنن :ا :ا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا