فیاتکرایسلر

احتمال ورود فیات-کرایسلر به فرمول E!

خودروسازان چپ و راست در حال پیوستن به سری مسابقات قهرمانی فرمول E هستند. سرجیو مارکیونه نیز به این موضوع اشاره کرده اما اگر یک برند از گروه خودروسازی فیات-کرایسلر وجود داشته باشد که بخواهد وارد این مسابقات شود فراری نخواهد بود.


اتواسپورت گفته که مارکیونه اخیراً نشستی با مدیر موتوراسپورت مرسدس یعنی توتو ولف داشته تا درباره تشدید محبوبیت این مسابقات الکتریکی بحث و بررسی‌هایی داشته باشد. مرسدس اخیراً به‌طور شوکه کننده‌ای اعلام کرد از مسابقات DTM خارج خواهد شد تا تمرکز خود را روی ورود به مسابقات فرمول E معطوف نماید.


زمانی که از مارکیونه درباره جزئیات این نشست سؤال شد او گفت:

من با توتو صحبت کردم اما فکر نمی‌کنم فراری به‌صورت مستقیم وارد فرمول E شود. البته در فکر ورود به مسابقات به عنوان تیم فیات-کرایسلر هستیم؛ و اگر با یکی از برندهای گروه خودروسازی خود وارد مسابقات شویم می‌دانیم که کدام‌یک برای حضور در آن بهتر هستند.


از جمله برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی فیات-کرایسلر که پتانسیل حضور در فرمول E دارند می‌توان به مزراتی، آلفارومئو، فیات/آبارث، داج و کرایسلر اشاره کرد. مزراتی تمرکز فزاینده‌ای روی الکتریکی سازی داشته درحالی‌که خودروسازان رقیبی چون جگوار، مرسدس، ب ام و، آئودی و پورشه مشارکت‌های مختص خود در فرمول E را به نمایش گذاشته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI . TUNING

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    حدس من الفا یا مازراتی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. DEADPOOL

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    دوستان کسی اطلاعاتی درباره این ماشین ها داره؟ چندروز پیش تویه پستی بهش اشاره شد اما درست متوجه نشدم اگر کسی میدونه خوشحال میشم به ماهم یادبده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد حسین

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وای اسم برند مازراتی توی فرمول بیاد چه شود !
    به نظرم شاید آلفا برندش خیلی با ذهنیت تماشاچی کلاس خودروهای فرمول همخوانی نداره.
    آلفا باید تو رالی کراس الکتریکی شرکت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا