فیات

معرفی فیات 124 اسپایدر اوربان ادیشن در نیویورک

فیات با معرفی نسخه‌ای سفارشی از خودروی ۱۲۴ اسپایدر فصل جدیدی را برای این خودرو گشوده است. جدیدترین محصول سفارشی فیات اوربان ادیشن نام داشته و هفته آینده در نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود.


این خودرو بر پایه‌ی تریم کلاسیکا بنا شده و به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس عرضه می‌شود. در نمای ظاهری می‌توانیم خروجی‌های اگزوز روشن، عناصر پیانو بلک و مشکی براق را روی ستون‌ها و آینه‌های جانبی مشاهده کنیم.


با ورود به داخل کابین شاهد برخی تفاوت‌ها همچون عناصر خاکستری مات و صندلی‌های چرمی خواهید بود. همچنین در اطراف پشت آمپرها و پانل‌ها نیز عناصر چرمی دیده می‌شود. فیات می‌گوید این عناصر باعث ایجاد ظاهری اسپورت چه در بدنه و چه در کابین شده‌اند.


استیو بیهم مدیر برندهای سواری فیات-کرایسلر می‌گوید:

با وجود قوی‌ترین پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو در این کلاس، فیات ۱۲۴ اسپایدر ما تجربه‌ی راندن لذت‌بخش یک رودستر را با دینامیکی هیجان‌انگیز فراهم می‌کند. مدل جدید اوربان ادیشن ظاهری ویژه و سفارشی را ایجاد کرده است.

این تمام چیزی است که فیات درباره‌ی پکیج جدید خود اعلام کرده و همچنین خاطرنشان ساخته پکیج یاد شده با بهای ۹۹۵ دلار در دسترس است. شایان‌ذکر است قیمت ۱۲۴ اسپایدر کلاسیکا از ۲۵۱۹۰ دلار آغاز می‌شود.


۱۲۴ اسپایدر علاوه بر نسخه ی سفارشی اوربان ادیشن دارای سه آپشن جدید نیز می‌باشد. سیستم اگزوز پر صداتر، پکیج ظاهری ولنوی جدید و نوارهای میانی سفارشی. این رودستر به‌صورت استاندارد با دوربین دید عقب نیز عرضه می‌شود. نیروبخش فیات ۱۲۴ اسپایدر همچنان پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۶۴ اسب بخار می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    خیلیم جذاب و دوست داشتنی. از دید من 124 جذابترین ماشین تولیدی فیاته.
    نسخه های آبارث با سقف فلزی هم خیلی جذابن.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. sina7

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (435 ديدگاه)

    25 هزارتا واقعا مفته براش

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا