فیات

گرامیداشت 80 سالگی موپار با فیات 500

موپار که برند فرعی فیات کرایسلر در زمینه‌ی قطعات، سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محسوب می‌شود هشتادمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. این کمپانی با اهدای مدل جدیدی از ساخته‌های فیات به عنوان یک جایزه، هشت دهه فعالیت خود را برجسته خواهد کرد.

fiat-500-given-away-by-mopar
شاید با شنیدن نام موپار یاد ارتقای خودروهای ساخت کرایسلر، داج، جیپ و رم بیفتیم؛ اما خب این بار خبری از خودروهای برجسته‌ی برندهای یاد شده نیست و باید با فیات ۵۰۰ روبرو شویم.

و این یک فیات ۵۰۰ بسیار خاص است. این خودروی سفیدرنگ از پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری و رینگ‌های آلیاژی بهره می‌برد. همین! یک کمپانی تیونینگ مشهور که دست روی خودروی شهری پایه گذاشته است.

با این تفاسیر اگر هنوز هم به دنبال اطلاع از جزئیات این خودرو هستید با ما همراه باشید. موپار جایزه‌ای را در نظر گرفته است. این رقابت تنها برای مالکان فعلی فیات است که خودروهای خود را برای تعمیر یا سرویس به دست یک نمایندگی یا تعمیرگاه سپرده‌اند. سپس مصرف‌کننده‌ها باید جزئیات و شماره فاکتور تعمیر و سرویس اخیر خود را در یک سایت مخصوص ثبت کنند. این مسابقه از هم‌اکنون تا آخر ماه آگوست ادامه داشته و برنده در ماه سپتامبر مشخص خواهد شد.

مدیر بخش سرویس و قطعات موپار در این باره گفته است:

ما از اینکه می‌توانیم مراسم هشتادمین سالگرد تأسیس موپار را با مصرف‌کننده‌ها جشن بگیریم خوشحال هستیم. من قبلاً به دنبال تحویل کلیدهای خودرو به یک مصرف‌کننده خوش‌شانس در ماه سپتامبر بوده‌ام و این برنده یک فیات ۵۰۰ را خواهد برد.

خب بد نیست به یک حقیقت جالب درباره‌ی موپار اشاره کنیم. نام موپار که از ادغام دو نام motor و parts به وجود آمده اولین بار روی محصولات ضد یخ بکار رفته اما پس از آن به برند سرویس‌ها، قطعات و خدمات پس از فروش خودروهای فیات کرایسلر در سراسر دنیا تبدیل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Hamid.Hellcat

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    حیثیت موپار با این کار رفت زیر سوال. نمیدونم این قوطی کبریت چه ربطی به افتخارات موپار و هشت سیلندرهای پرهیبت داره ؟
    امان از اینکه یک متخصص بشه زیردست نادونی مثل فیات.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا