فورد

دلجویی فورد از خریداران برانکو به خاطر تأخیر در تولید این خودرو!

احتمالاً خبر مربوط به تأخیر در تولید فورد برانکو جدید به خاطر مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا را شنیده‌اید. خب اگر شما برانکو را رزرو کرده‌اید باید بدانید فورد به دنبال دلجویی از شما به خاطر این مشکل بوده و ۱۰۰ دلار را برای تشکر از شکیبایی شما پرداخت می‌کند.

البته نکته‌ای وجود دارد و آن اینکه فورد این پول را به‌صورت امتیازات جوایز FordPass پرداخت می‌کند. قبلاً نیز ۲۰۰ دلار دیگر به خریداران برانکو از این طریق پرداخت شده بود.

اما جریان مربوط به امتیازات جوایز FordPass را یکی از رسانه‌ها کشف کرد. هر فردی که در این برنامه شرکت کند و تا زمان تحویل خودرو بتواند ۴۲ هزار امتیاز را به دست آورد جوایزی را دریافت خواهد کرد.

البته این جوایز را همه خریداران برانکو دریافت خواهند کرد. افرادی که منتظر تحویل برانکوی خود هستند ۲۰ هزار امتیاز دیگر را کسب خواهند کرد که بنا به گفته فورد ۱۰۰ دلار ارزش داشته و باعث می‌شود ۶۲ هزار امتیاز کامل به ارزش ۳۰۰ دلار کسب شود.

خب با این امتیازات چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ خریداران می‌توانند از امتیازات خود در سرویس و نگهداری و خریداری وسایل جانبی برانکو استفاده کنند. این برنامه هنوز در مراحل اولیه خود قرار داشته و فورد گفته جزئیات بیشتر آن را با آغاز تحویل برانکو منتشر خواهد کرد.

هم‌اکنون قرار است تولید فورد برانکو جدید از تابستان سال آینده میلادی شروع شود و شایعات نشان می‌دهند احتمال تحویل برخی نمونه‌ها به سال ۲۰۲۲ موکول شده هرچند فورد چنین خبری را فعلاً تائید نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Hosseinbimmer

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (133 ديدگاه)

    فک کن هم تا چند وقت دیگه هم برانکو دارن هم فورد ازشون عذرخواهی کرده ☹️

    موافقم 24
    مخالفم 1
  2. Ho3in

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    لامصب دوست داشتنیه ای کاش میشد ماهم میتونستیم از اینا خرید کنیم به جای 206 و ۱۱۱ ??

    موافقم 27
    مخالفم 0
    1. Ahmedreza2002

      ۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      خوش بحال شما که هنوز میتونین 206و 111 خرید کنین

      موافقم 35
      مخالفم 0
  3. زیزیگولو

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    متاسفانه سایپا و ایرانخودرو همیشه به بهانه‌ های مختلف از تحویل بموقع ماشینای پیش فروش شده و حتی فروش فوری به مردم شونه خالی میکننو تو این مورد خیلی ضعیف عمل میکنن و متاسفانه اینجور بی مسئولیتیا تو سایپا و ایرانخودرو نهادینه شده و جزو فرهنگ خودروسازی کشورمون شده!!!!!!!

    موافقم 18
    مخالفم 2
  4. Ahmedreza2002

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    سوال اینجاست که امریکا با داشتن این همه ورزشکار های گولاخ و ترسناک چرا فورد این روش رو پیش گرفته بابا مث ساپیا باشین ملت اومدن گفتن ماشین ما کو بزنین ناکارشون کنین
    ترجیحا راک رو به خدمت بگیرین

    موافقم 20
    مخالفم 0
    1. زیزیگولو

      ۱ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (4781 ديدگاه)

      مگه مدیر فروش نمایدگی سایپا تو کرمان زنی که به طولانی شدن تحویل ماشینش اعتراض کرده بودو کتک نزد؟؟؟ حتی آبم از آب تکون نخورد!!!!

      موافقم 18
      مخالفم 0
      1. Ahmedreza2002

        ۱ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        بله منظورم همون قضیه بود
        واقعا هیچی به هیچی
        هنچزم ملت اون سیتروئن ها رو تحویل نگرفتن

        موافقم 6
        مخالفم 1
  5. یوسف

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (937 ديدگاه)

    دقیقا دارن مثل ایران خودرو و سایپا عمل میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 2
  6. سامورایی از قله فوجی

    ۱ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    مشتری مداری یعنی این

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا