فورد

رقیب سفارشی فورد برای هیوندای i20 در هند

فورد در حال آماده‌سازی برای ارائه پلتفرم خودرویی جدید بازار هند و دیگر بازارهای نوظهور بوده و این ساختار در طیفی از مدل‌های جدید بکار خواهد رفت که یکی از آن‌ها رقیب محلی جدید هیوندای i20 خواهد بود.


این پلتفرم جدید که با کد B563 شناخته می‌شود نسخه ارتقا یافته از ساختار B562 است که در فورد فیگو و آسپیر بکار رفته است. پلتفرم جدید زیرساخت هاچبک جدیدی خواهد بود تا با i20 رقابت کند. همچنین بنا به گزارش اتوکار هند، پلتفرم جدید فورد در یک سدان میدساز نیز بکار گرفته خواهد شد این برند با هوندا سیتی به رقابت بپردازد.


یکی از مدیران فورد گفته که در زمان ساخت پلتفرم جدید توجه خاصی روی بازار هند وجود داشته است.
او گفت:

فیستا (پلتفرم B299) اساساً خودرویی بوده که برای اروپا ساخته شده و هزینه ساختار آن برای بازار هند بسیار بالاست. پلتفرم جدید B563 به ما اجازه می‌دهد تا از نظر هزینه بسیار راندمان بالاتری داشته باشیم. این امر برای قیمت‌گذاری رقابتی در بازار هند بسیار حیاتی و کلیدی است.

متأسفانه افرادی که دنبال مدل‌های جایگزین برای هیوندای i20 و هوندا سیتی هستند باید حداقل تا سال ۲۰۲۰ منتظر بمانند. البته این خودروها در زمان عرضه به گونه‌ای توسعه خواهند یافت که بتوانند از عهده الزامات و قوانین آلایندگی ورای سال ۲۰۲۳ برآیند. بدین ترتیب رقبای جدید محصولات هیوندای و هوندا با پیشرانه‌های بنزینی جدید و کم‌حجم عرضه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (223 ديدگاه)

    بسیار طراحی جوان پسندی داره.مطمئنا در مقایسه با هیوندای آی20 انتخاب من فورد خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (ali(CHEVY NOVA

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6797 ديدگاه)

    بسىار زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدي 2

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (16 ديدگاه)

    نمیدونم چرا وقتی میشنوم یک خودرویی واسه بازارهای نوظهور مثل هند وچین طراحی شده بی اختیار یاد ایران می افتم وتصور می کنم یه روزی بشه که ماهم سوار این ماشینا بشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا