فورد

رندرهایی از فورد فوکوس سدان 2022

سدان‌ها در ایالات‌متحده در حالت احتضار قرار دارند. اما در همه دنیا به این گونه نیست. فورد از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته تا از این بخش از بازار ایالات‌متحده خارج شود اما هنوز سدان‌ها و هاچ‌بک‌هایی برای سایر کشورهای دنیا تولید می‌کند. ازجمله فورد فوکوس سدان که یک خودروی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

تصاویر جاسوسی از فورد فوکوس جدید مدل ۲۰۲۲ نشان می‌دهند که با یک فیس‌لیفت در میانه چرخه عمر این خودرو طرف هستیم. این تصاویر، یک سپر تهاجمی‌تر را نشان می‌دهند که به‌شدت از فوکوس ST فعلی وام گرفته است. تغییرات کوچکی در طراحی چراغ‌ها نیز در راه است.

برای روش‌تر شدن تغییرات، Kolesa.ru رندرهایی بر اساس این تصاویر جاسوسی تهیه کرده است که تصویری اجمالی از این فیس‌لیفت ارائه می‌کند. با وجود اینکه تغییرات، شدید نیستند اما از هر زاویه خوب به نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب کوچکتر شده و سپر عقب هم تغییراتی جزئی در پایین داشته است.

تصویری از کابین منتشر نشده اما به‌جز تغییراتی در نمایشگر بزرگتر سیستم اطلاعات و سرگرمی و تغییرات جزئی دیگر، انتظار چیز دیگری نداریم.

فورد با خروج مدل اکواسپرت از بازار آمریکا، در غیاب فوکوس، هیچ مدل ارزان‌قیمت و کم‌مصرفی برای خریداران ندارد. تنها مدل ۲۰ هزار دلاری فورد، وانت ماوریک خواهد بود و ارزان‌ترین مدل غیر پیکاپ فورد هم مدل اسکیپ با قیمت بالای ۲۵ هزار دلار می‌باشد. در این وضعیت، شورولت مدل‌های اکوئناکس، تراکس، تریل بلیزر، اسپارک و مالیبو را با قیمت محدوده ۲۵ هزار دلاری به فروش می‌رساند. خودروسازان کره‌ای و ژاپنی هم سدان و هاچ‌بک‌هایی ارزان و جذاب با قیمت متوسط حدود ۲۰ هزار دلار در بازار دارند و خالی کردن این بازار توسط فورد جای تعجب دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Irani

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (141 ديدگاه)

    اگه برجام امضا میشد، الان این خودرو تو ایران مونتاژ میشد. و با قیمت جهانی میتونستیم اونو بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (877 ديدگاه)

      جناب
      باید بگم واردات هرگونه خودروی آمریکایی ممنوعه
      چه برسه مونتاژ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Irani

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (141 ديدگاه)

        اگه برجام امضا میشد، قضیه فرق میکرد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          جناب دلت خوشه ها! اون چندتا برگه فقط پول تو جیبی بالا بالایی ها رو تامین میکرد دیگه هیچ!

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    قشنگه سدان اقتصادی خوبیه،عین هاچبکش که اونم محشره…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا