فورد

معرفی فورد ایگل اسکادران موستانگ GT در گوودوود

فورد ایگل اسکادران موستانگ GT در فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۱۸ معرفی شد.


این خودرو که به منظور ادای احترام به یک‌صدمین سالگرد تشکیل اسکادران عقاب و نیروی هوای سلطنتی طراحی شده تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده و با کمک‌های دریفتر حرفه‌ای یعنی Vaughn Gittin Jr توسعه یافته است. البته حضور او در این پروژه کاملاً واضح است زیرا خودرو به کیت بدنه پهن فیبر کربنی RTR مجهز است.


تغییرات ایگل اسکادران موستانگ GT تنها به همین کیت بدنه ختم نمی‌شود زیرا موستانگ دارای اسپویلر جلو، جلوپنجره نورانی RTR و… می‌باشد. طراحان همچنین رکاب‌های جانبی آئرودینامیک و فلاپ جدیدی را روی اسپویلر عقب نصب کرده‌اند. نهایتاً به پوشش بدنه چشمگیری می‌رسیم که از جت‌های جنگنده استفاده شده توسط اسکادران عقاب الهام گرفته است.


رانندگان در کابین شاهد چرم سفارشی و صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو با لوگوهای ایگل اسکادران خواهند بود. از دیگر ویژگی‌های خاص کابین می‌توان به اهرم تعویض دنده ساخته شده از قطعات جنگنده F-35 و نشان‌های آلومینیومی گرفته شده از جنگنده اسپیت فایر اشاره کرد.

از نظر پرفورمنس، این خودرو دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری است که به کیت سوپرشارژر فورد پرفورمنس مجهز شده است. این پیشرانه قدرت ۷۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۶ نیوتون متری دارد. قلب آهنین ایگل اسکادران موستانگ GT به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده و نیرو را از طریق اکسل عقب پرفورمنس فورد به چرخ‌های عقب می‌فرستد.


ارتقای این خودرو همین‌جا به پایان نرسیده زیرا موستانگ دارای پکیج سیستم تعلیق پرفورمنس RTR است که شامل دامپرهای تنظیم‌پذیر است. تیم توسعه این خودرو همچنین میله‌های ضد لغزش قابل تنظیم، فنرهای کم ارتفاع فورد پرفورمنس و رینگ‌های ۲۰ اینچی آئرو ۷ به همراه لاستیک‌های نیتو NT55 را روی خودرو نصب کرده‌اند.

این خودرو پس از معرفی در گوودوود به حراجی انجمن هوایی در اوشکوش ویسکانسین خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    سوپرشارژرش به ضمختی دیمن نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ss

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (295 ديدگاه)

    عجب اتول مشتی تو چه کردی با دل من عشقی اوزول

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا