فورد

معرفی فورد پلیس اینترسپتور هیبرید 2020

فورد می‌گوید بیش از ۲۶۰۰ سفارش از اداره‌های مختلف آمریکا برای خرید خودروی جدید پلیس اینترسپتور هیبرید ۲۰۲۰ دریافت کرده است.


این تعداد سفارش سهم قابل‌توجهی از سفارش کلی بیش از ۱۵ هزار دستگاهی برای محصول جدید فورد را تشکیل داده و این برند معتقد است مصرف سوخت مناسب چنین خودروی پلیسی یکی از دلایل اصلی چنین استقبالی می‌باشد. فورد می‌گوید شاسی‌بلند هیبریدی و پلیس خود به ادارات پلیس کمک خواهد کرد هزینه‌های عملیاتی خود را کاهش دهند زیرا این خودرو ۴۱ درصد کم‌مصرف‌تر از نسل قبلی پلیس اینترسپتور مجهز به پیشرانه‌ی ۳.۷ لیتری بنزینی می‌باشد.


پلیس اینترسپتور هیبرید جدید مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی به ترتیب ۱۰.۲/۹.۸/۹.۸ لیتری در هر صد کیلومتر را بر جای می‌گذارد. طبق محاسبات فورد، این شاسی‌بلند هیبریدی سالانه صرفه‌جویی بین ۳۵۰۰ تا ۵۷۰۰ دلاری در مصرف سوخت خواهد داشت.


استفاده از یک خودروی پلیس هیبریدی منطقی به نظر می‌رسد زیرا این خودروها کارکرد بالایی دارند و مصرف سوخت کمتر آن‌ها باعث کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها می‌شود. این خودرو در حالت کارکرد درجا بصورت خاموش درمی‌آید و تجهیزات برقی نیز از طریق باتری لیتیوم-یونی به کار خود ادامه می‌دهند و این امر باعث کاهش قابل‌توجه مصرف سوخت و آلایندگی می‌شود.


فورد پلیس اینترسپتور هیبرید ۲۰۲۰ همچنین در تست‌های دوام پلیس شرکت کرده و از سیستم‌های خنک‌کنندگی بهتر، سیستم ترمز ویژه‌ی مأموریت‌های پلیس و فرمان، لاستیک و قالپاق مخصوص خودروهای پلیس سود می‌برد. این شاسی‌بلند در تست‌های گوناگونی شرکت کرده و تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت از برخوردهای عقب محافظت می‌شود.


پلیس اینترسپتور هیبرید جدید که بر پایه‌ی فورد اکسپلورر هیبرید ۲۰۲۰ ساخته شده بصورت استاندارد با پیشرانه‌ی ۳.۳ لیتری هیبریدی عرضه شده و البته پیشرانه‌های مرسوم بنزینی شامل ۶ سیلندر ۳ لیتری اکوبوست و ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری نیز در دسترس هستند. فورد از پاییز سال جاری عرضه‌ی این خودرو را کلید خواهد زد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. car lover

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (688 ديدگاه)

    باید وزن و مصرف ادوات برقیش لابد خیلی زیاد باشه
    ی ماشین هیبریدی معمولا تا 3 لیتر مصرف داره 10 لیتر زیاده
    یاشایدم ولتاژش کمه
    نه چیزی درباره ولتاژ گفته و نه هم چیزی درباره وزن و مصرف ادوات
    این سوالات بی پاسخ ماند…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. doubt

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (257 ديدگاه)

    ادم عشق میکنه اینارو میبینه. تو همه زمینه ها درست و حسابی کار میکنن. ابهت پلیسو ماشین پلیسو خدایی نگاه کنید.
    تو ایران ما هم پلیس با ماشینای هزارجورش ابهت خارق العاده داره لامصب. اصلا حظ میکنه (/میبره) آدم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بی نام

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اینو دیدم یاد خدمتم تو نیرو انتظامی افتاد!!!
    عمر ماشین های پلیس ایران در بهترین حالت بین ۴ تا ۵ ساله و تو همین مدت چنان پر هزینه هستن و البته بد نگهداری میشن که برام مشخص شده که این جماعت و البته خودروسازها هیچ چیزی در مورد بیت المال و پول مردم سرشون نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    یاد بازی need for speed افتادم…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا