فورد

ارتقای قابل‌توجه فورد F-150 راش پرفورمنس 2020

راش پرفورمنس پکیج به‌روز شده‌ی خود برای فورد F-150 2020 را معرفی کرد.


این تیونر مشهور برای سال ۲۰۲۰ ویژگی‌هایی همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی جدید، مدیریت محفظه بار، وسایل جانبی سبک‌وزن و آفرود را برای این پیکاپ محبوب در نظر گرفته است. پکیج راش همچنین دارای سیستم تعلیق پیچشی راش/فاکس ۲.۰ آفرود و لاستیک‌های گیرای ۳۳ اینچی می‌باشد.


مشتریان همچنین قادر خواهند بود آپشن های جدیدی همچون محفظه بار آلومینیومی تاشو را سفارش دهند. میله‌های نورانی ۱۰ اینچی، پوشش محافظتی با دسترسی کامل به محفظه بار و… نیز در این خودرو به چشم می‌خورند.


فورد F-150 2020 راش پرفورمنس جدید همچنین به سیستم اگزوز پرفورمنس با دو خروجی، جلوپنجره ویژه، سپر جلوی جدید، بچه گلگیرهای متفاوت، پکیج گرافیکی متمایز و… مجهز شده است.


برای این خودرو می‌توان سیستم اگزوز فعال، پوشش چرم کابین و کیت آفرود را نیز سفارش داد.


جک راش مدیر این شرکت تیونینگ گفته است:

راش F-150 2020 پیکاپی عالی با اهداف چندگانه است. تیم ما تلاش زیادی برای ایجاد توازنی مناسب بین استایل آفرود و پرفورمنس انجام داده و ما این موضوع را در F-150 2020 می‌بینیم.

قیمت پکیج راش برای این خودرو از ۱۳۷۵۰ دلار آغاز می‌شود و با گارانتی ۳ ساله/۶۰ هزار کیلومتری در دسترس است. تمامی این محصولات بصورت دست‌ساز و در تأسیسات راش در میشیگان تولید می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. امیر.عارف

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    جزو ماشینهایی هست که طبیعت گردها عاشقش هستند. خوش بحال کسایی که بهش دسترسی دارند

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا