خودروهای چینیفورد

همکاری فورد و زوتی برای تولید خودروهای الکتریکی

فورد پیش‌نویس توافقنامه‌ای رسمی با خودروساز چینی زوتی را به منظور ساخت خودروهای الکتریکی در این کشور امضا کرد.


هدف نهایی این همکاری جوینت ونچر ۵۰-۵۰ تولید خودروهای جدید بدون آلایندگی است. گفته شده این محصولات با نام بومی در چین فروخته خواهند شد و علاوه بر توسعه و ساخت روی بازاریابی و سرویس رسانی نیز تمرکز خواهند داشت.


معاون گروه فورد و مدیر بخش آسیا-اقیانوسیه این برند می‌گوید: “ظرفیت عرضه محصولات الکتریکی جدید در بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا قدم جذاب بعدی برای فورد در چین است. خودروهای الکتریکی بخش بزرگی از آینده صنعت در چین بوده و فورد می‌خواهد راه‌حل‌های بزرگی را در این بخش ارائه کند.”


این همکاری جدید به فورد اجازه می‌دهد تا به اهداف خود که تولید ۱۳ خودروی الکتریکی جدید در ۵ سال آینده است نزدیک‌تر شود. از جمله این خودروها می‌توان به شاسی‌بلند کوچک الکتریکی اشاره کرد که در آسیا، آمریکای شمالی و اروپا فروخته خواهد شد.

جزئیات مربوط به محصولات، حجم تولید و همچنین اطلاعات مربوط به برند بومی‌ای که تشکیل خواهد شد بنا به گفته فورد در آینده منتشر خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    چقدر خوبه که یه کشور اونقدر فرصت‌های طلایی داشته باشه که هر کمپانی‌ معتبری براش محصولات انحصاری در نظر بگیره؛ ما که کلا شیش صفر از دنیا عقبیم. . ‌.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    چین تو زمینه الکتریکی بازار بزرگی داره تبدیل میشه چون به خاطر الایندگی قوانین سخت گیرانه اجرا شده از جمله اون اینکه فقط خودروهای تجاری میتونن موتور دیزل داشته باشن و برای سواریها دیزل ممنوع هستش دوم مالیات فوق العاده سنگین روی خودروهای 6 سیلندر به بالا که میبین اکثر خودروهای چینی یا خارجی مونتاژ 4 سیلندر هستش سوم هم الزام تمام خودروسازها به ساخت نسخه الکتریکی و هایبرید تا سال 2020

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AMIR SCHUMACHER

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    تا باشه از این همکاری ها که در جهت بهتر کردن زمین برای زندگی باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. دانیال

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (148 ديدگاه)

    جالبه، زوتی از یه خودروساز کوچیک و کپی کار، به لطف قرارداد با سایپا و پول مردم ایران داره تبدیل میشه به شریک برای خودروسازی بزرگ مثل فورد، تبریک به مدیران سایپا برای اینکه با سیاست های فروششون به مردم و لابی برای فروش ماشینای زوتی به تاکسیرانی کمک بزرگی به این برند کوچیک کپی کار کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ونوم اف ۵

    ۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    ایشالله موفق بشن و پول خوبی گیر فورد عزیز بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا