فورد

فورد رنجر اسپلش لیمیتد ادیشن 2022 معرفی شد

فورد چند ماه پیش اعلام کرد پکیج اسپلش برای رنجر ۲۰۲۲ بازمی‌گردد. بیانیه فورد همچنین حاکی از تولید نسخه‌های سفارشی بود و حالا این خودروساز از مدل‌های یاد شده رونمایی کرده است. اولین نسخه از این خانواده با نام اسنو ادیشن شناخته می‌شود و فقط بر پایه تریم لاریات ساخته می‌شود. این خودرو دارای رنگ بدنه خاکستری آوالانش با عناصر همرنگ بدنه در جلوپنجره است. کابین نیز به چرم مشکی با پانل‌های الگوی فیبر کربنی و دوخت خاکستری مجهز شده است. مدل اسنو ادیشن به تعداد ۷۵۰ دستگاه تولید خواهد شد و از بهار سال جاری در دسترس خواهد بود.

در تابستان هم مدل فارست ادیشن عرضه خواهد شد که بر پایه تریم XLT شکل گرفته و از بدنه‌ای با رنگ سبز فورج کاری شده و عناصر قرمز جلوپنجره سود می‌برد. کابین این خودرو مشابه نسخه اسنو ادیشن بوده اما بجای پوشش چرمی از پوشش پارچه‌ای استفاده می‌کند. تنها ۵۰۰ دستگاه از فارست ادیشن در دسترس خواهد بود. نهایتاً در پاییز سال ۲۰۲۲ هم مدل سَند ادیشن تولید خواهد شد که آن‌هم بر اساس تریم XLT شکل گرفته و دارای همان کابین مدل قبلی بوده اما از رنگ بدنه شنی با عناصر قرمز سود می‌برد. این نسخه نیز به تعداد ۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

هرکدام از این مدل‌های سفارشی و تولید محدود به عنوان پکیجی برای فورد رنجر مطرح خواهند بود و قیمت آن نیز ۱۴۹۵ دلار است و اگر هیچ‌کدام از آن‌ها را نپسندیدید همیشه می‌توانید نسخه استاندارد اسپلش با پکیج نوار و عناصر نارنجی را خریداری کنید که همواره در دسترس بوده و محدودیت تولید ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    اینم دیگه برای خداحافظی با این نسل رنجر هست.

    فورد برای 2023 و 2024 داره با توپه پر میاد همزمان داره رو توسعه برانکو رپتور، F150 رپتور R، مک ای و لایتنینگ با برد بیشتر، ماستنگ جدید، رنجر و رنجر رپتور جدید، برقی سازی کامل لینکلن و یه کراس یا SUV جدید به اسم اورست کار می کنه.

    موافقم 10
    مخالفم 2
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    چیه این فورد رنجر به درد نخورِ مزخرف لگن !

    من که اگر بودم یه سلطان تیگو۸ میخریدم ۱/۷۵۰ ، عقبشو میبردیم تا بشه پیکاپ و حال دنیا را باهاش میکردم !
    بلاخره شاستی‌بلنده دیگه ، نه !

    موافقم 23
    مخالفم 5
  3. net

    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    چراغ جلو و جلوپنجره فورد رنجر جدید ۲۰۲۲ که جدیدا معرفی شده خیلی بد هست ولی چراغ باریک جلو و جلوپنجره این رنجر خیلی قشنگه

    موافقم 3
    مخالفم 3
  4. mm-yarlou

    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (234 ديدگاه)

    دوستان عزیز طالبانی الان با همین رنجر ها دارن در سطح افغانستان امنیت ایجاد میکنن

    موافقم 4
    مخالفم 4
  5. Hossein

    ۲۶ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    فورد رنجر یکی از بهترین پیکاپ های سایزه متوسط از همه نظر

    موافقم 4
    مخالفم 3
  6. net

    ۲۷ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    حیف رنجرها که دست طالبان افتاد

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا