فورد

معرفی نسل جدید فورد موستانگ، پیشرانه‌های قدیمی با فناوری مدرن

فورد سرانجام در نمایشگاه خودروی دیترویت از نسل هفتم موستانگ پرده‌برداری کرد. این خودرو مثل اجداد خود باید بتواند نظر طرفداران را به خود جلب کند زیرا از ظاهری آشنا اما مدرن‌تر، پیشرانه‌های آشنا اما قوی‌تر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر بهره می‌برد. فورد سرمایه‌گذاری روی نسل دیگری از موستانگ در زمانی که بسیاری از رقبا در حال خارج شدن از بازار خودروهای درون‌سوز هستند را جسارت بزرگی می‌داند.

هرچند نسل جدید موستانگ در ظاهر آشنا به نظر می‌رسد اما به لطف چراغ‌های جلوی جدید فوراً قابل‌تشخیص خواهد بود درحالی‌که گلگیرهای عقب هم بروز شده‌اند تا نمای عضلانی‌تری به خودرو ببخشند. موستانگ همچنان در نسخه‌های کوپهٔ فست‌بک و کانورتیبل تولید می‌شود که نسخهٔ کوپه حالا به‌منظور سهولت در ورود و خروج با کلاه ایمنی، خط سقف کشیده‌تری پیدا کرده است.

در این نسل همچنین تشخیص نسخه‌های اکوبوست و GT آسان‌تر خواهد بود زیرا نسخهٔ GT با جلوپنجرهٔ سه‌قسمتی، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، دریچهٔ روی کاپوت و اسپلیتر برجسته‌تر، نمای جلویی متفاوتی دارد. بااین‌حال، برای هردو نسخه پکیج پرفورمنس با دیفرانسیل LSD تورسن، ترمزهای برمبوی ۳۹۰ میلی‌متری در جلو و ۳۳۵ میلی‌متری در عقب و رینگ و لاستیک‌های پهن‌تر در عقب قابل سفارش خواهد بود. همراه با این پکیج می‌توان کمک‌فنرهای تطبیقی، صندلی‌های ریکارو و سیستم اگزوز فعال را هم سفارش داد.

فورد اما در نسخهٔ GT موستانگ ویژگی جالبی بنام Active Pothole Mitigation را ارائه کرده است که در اصل یک ترمز الکترونیکی دریفت است. این سیستم ظاهری مثل یک ترمزدستی مکانیکی سنتی دارد اما به گفتهٔ فورد می‌تواند دریفت کشیدن تازه‌کارها را مثل حرفه‌ای‌ها جلوه دهد. موستانگ اکوبوست روی رینگ‌های ۱۷ اینچی قرار می‌گیرد اما برای GT نمونه‌های ۱۹ اینچی در نظر گرفته شده که به‌صورت سفارشی امکان ارتقاء آن به ۲۰ اینچی هم وجود خواهد داشت.

بزرگ‌ترین تغییر نسل جدید موستانگ اما در داخل آن رخ داده است یعنی جایی که شاهد صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی در کنار نمایشگر ۱۳.۲ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم. مطمئناً این طراحی از موستانگ‌های قبلی فاصلهٔ زیادی گرفته است اما کابین ماسل کار فورد را بروز کرده و کیفیت آن‌هم بهتر از قبل به نظر می‌رسد. هرچند در اینجا هنوز هم چند دکمۀ فیزیکی به چشم می‌خورد اما اکثر کنترل‌ها به نمایشگر لمسی منتقل شده‌اند.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی مدرن موستانگ نیز می‌توان به غربیلک فرمان D شکل، پد شارژر بی‌سیم و مجموعهٔ کاملی از سیستم‌های ایمنی مثل کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم جاده و دستیار ترمز دنده‌عقب اشاره کرد. صندلی‌های استاندارد خودرو پارچه‌ای هستند اما نسخهٔ GT از تودوزی چرمی بهره می‌برد درحالی‌که در تیپ پریمیوم دوخت برجسته در قسمت‌های مختلفی مثل رو دری‌ها کار می‌شود.

در مورد پیشرانه‌های نسل هفتم موستانگ هم خبر خوب و هم بد وجود دارد. خبر بد اینکه هیچ تغییر بزرگی در این قسمت صورت نگرفته اما خبر خوب این است که همچنان تا چند سال دیگر می‌توان از موستانگ هشت سیلندر تنفس طبیعی لذت برد. البته به گفتهٔ فورد، موتور ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ این خودرو کاملاً جدید است درحالی‌که موتور ۵ لیتری V8 هم حالا به ایرباکس دوتایی و بدنهٔ دریچه گاز دوگانه مجهز شده است. بااین‌حال، سازندهٔ آمریکایی فعلاً خروجی این موتورها را اعلام نکرده و صرفاً نسخهٔ V8 را قوی‌ترین موستانگ GT تاریخ توصیف کرده است.

برای انتقال قدرت نیز همچنان گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه می‌شود با این تفاوت که حالا گیربکس اتوماتیک برای موتور چهار سیلندر و گیربکس دستی برای موتور هشت سیلندر استاندارد خواهد بود. فروش نسل هفتم فورد موستانگ از تابستان سال ۲۰۲۳ در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    پسرفت در طراحی

    موافقم 80
    مخالفم 87
    1. VIPER

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2598 ديدگاه)

      اتفاقا خیلی طراحیش همراه با سادگی و شیکی مدرن تر شده قسمت عقبش خیلی زیباست و به نظر من تکامل زیبایی کرده
      چراخ جلوش هم لینکن طور شده
      در کل ماشین تعادل ساده شیک داره و تمام عناصر طراحیش هارمونی بسیار زیبایی داره

      موافقم 86
      مخالفم 24
      1. KSH

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (78 ديدگاه)

        اتفاقا عقبش خیلی بد شده با اون زاویه اش
        ولی جلوش بهتر از نسل قبلشه

        موافقم 41
        مخالفم 15
      2. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        دقیقا
        این نسل بی شک کاملترین نسله و سود دهی فوقالعاده ای برای فورد خواهد داشت
        دقیقا نقطه ضعف بقیه ماسلا رو به نکته قوتش تبدیل کرده… (کابین)
        طراحیش هم عالیه ولی بازم به نسل ۶ نمیرسه…
        موتور وی ۸ اش هم عالیه…
        احتمالا مثل نسل های قبلی هم هندلینگ بهتر از رقبا و تایم های پیست بهتری از خودش به جا میذاره…
        به نظرم کامل ترین نسله، با توجه به اینکه نقاط ضعفشو حل کرده

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. بهراد

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      موافق نیستم. از نظر طراحی خارجی که واقعا زیباست و همون ترکیب برنده فورده. حالا طراحی داخلیش شاید برای بعضی دوستان خوب جلوه نکنه ولی همه ماشینا دارن اینطوری طراحی میشن پس کاریش نمیشه کرد.

      موافقم 39
      مخالفم 8
    3. آرین

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (444 ديدگاه)

      همزمان هم زیبا شده هم زشت. وقتی کلیت خودرو رو می‌بینی پسرفت کرده ولی وقتی به جزئیات می‌رسی زیبایی می‌بینی.
      داشبوردش، داشبورد کامارو رو تو ذهنم تداعی می‌کنه.

      موافقم 20
      مخالفم 6
    4. Ali_x76

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      برای منم خیلی جالب نیست.
      جذاب‌ترین طراحی از نظر من، مربوط به GT500KR دو نسل قبل بود که واقعا اوج قلدری و گردن کلفتی یه ماسلکار رو نشون میداد، و بعدش هم GT350R نسل قبل که همزمان مدرن و قلدر بود.
      این یکی رو صرفا مدرن میبینم، و نه قلدر.

      موافقم 14
      مخالفم 1
    5. 4wheeled

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (125 ديدگاه)

      دقیقا پسرفت بود
      الان فقط دوج داره پیشرفت میکنه،کامارو و موستانگ طراحیشون به خوبی قبل نیست

      موافقم 10
      مخالفم 14
  2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2346 ديدگاه)

    به نظر من که جذاب تر شده

    موافقم 89
    مخالفم 39
    1. کافر مقدس

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      مخصوصا نمای جانبی ش که به نظر منم جذابتر شده و داشبورد دیجیتالی و… رو دیگه نمیشه کاری ش کرد باید پذیرفت

      نمای عقب هم با اسپویلر قشنگ تره

      البته ماسل کار جماعت رو باید از نزدیک دید تو عکس هیچوقت اون عضلات جلوه نمیکنن و اللخصوص پهن پیکر بودن این ماشین ها

      موافقم 46
      مخالفم 7
      1. VIPER

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2598 ديدگاه)

        داشبورد دیجیتالش به مزاج منم خوش نیامد
        بنظرم باید محفظه جدا گانه مخصوص خودشو میخواست تا ازین تبلتی بودن محض دوری میکرد

        موافقم 26
        مخالفم 2
      2. شلبی

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (685 ديدگاه)

        در کل بهتر شده ولی داخلش امضا طراحی موستانگ رو نداره داشبورد موستانگ تو اکثر نسل هل سبک خاص خودشو داشت

        موافقم 19
        مخالفم 0
        1. Kamy .m

          ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (10 ديدگاه)

          مهمترین نشونش سر دنده ی کروی اون ترمز دستی خفن و داشبرد متورم بود که تا حدودی رعایت شده
          ولی اون مانیتور و کیلومتر شمار دیجیتالی منو بد آزار میده
          نسل ۵ از لحاظ داخل بی نظیر بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (300 ديدگاه)

      جذاب شده ولی از مخوف بودنش کاسته شده
      کابین که نیاز به تغییرات شدید داشت
      خوب شده ولی ایده آل نیست
      به هرحال ماستانگ هرچی بزنه من دوست دارم
      ولی انتظارات فن ها همیشه زیاد

      موافقم 10
      مخالفم 1
    3. دیجی

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (303 ديدگاه)

      به امید روزی که تک تک جونا ایران داشته باشن از این قبیل ماشینا نه اشغال های موجود

      موافقم 16
      مخالفم 1
  3. دکتر

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    عالی شده،من که دوسش دارم

    موافقم 17
    مخالفم 10
  4. SRT

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (607 ديدگاه)

    طراحیش به نسلای قبل نمیرسه ولی از چیزی که انتظارشو داشتم بهتر بود

    موافقم 32
    مخالفم 5
  5. کافر مقدس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    اگه میشه یه مطلب راجع ب Active Pothole Mitigation بذارید ببینیم چیه این حرکت جدید فورد

    موافقم 10
    مخالفم 2
  6. Ali

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    طراحی عقب و کنار بهتر شده
    جلو پسرفت داشته ولی قابل تحمله
    داخلشم نسل قبل بهتر بود دکمه واقعی و فرمون دایره ای قشنگ تر بودن این فرمون مثل برانکو و کراس اوور های فورده به موستانگ نمیخوره

    موافقم 13
    مخالفم 6
  7. ehsan

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    دوج وایپر = توقف تولید
    فورد gt = خداحافظی اسطوره
    دوج چلنجر = الکتریکی 🤯
    کوروت c8 = پسرفت طراحی
    فورد موستانک = پسرفت طراحی
    شورولت کامارو = احتمال زیاد نسل بعد الکتریکی
    کادیلاک و جیپ = پیشرفت ،
    جوری شده که میگم ای کاش فلان خودرو مدل جدیدش نیاد بیرون یا الکتریکی میشه یا افت طراحی 😔😔

    موافقم 20
    مخالفم 33
    1. Erfan

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (536 ديدگاه)

      کوروت c8=پسرفت طراحی؟
      اینو موافق نیستم.
      برای موستانگ هم نمیشه گفت پسرفت چون زیبایی از نظر هرکسی برای یه ماشین تعریف جدا گونه ای داره پس دوست داشتن به ماشین سلیقه ای و اینکه ما یه ماشین رو دوست نداشته باشیم نمیشه گفت پسرفت در طراحی.

      موافقم 20
      مخالفم 6
    2. aMiRsHaYaN

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (459 ديدگاه)

      با همش بجز کوروت و موستانگ مواقم

      موافقم 2
      مخالفم 2
    3. Royal Driver UK 70

      ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      کوروت کجاش پسرفت در طراحی داشته:/؟

      موافقم 0
      مخالفم 2
  8. AMANTE

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    طراحی زیبایی داره ولی دیگه خیلی اروپایی شده، طراحی شیک و شسته رفته به سبک انگلیسی ها.
    طراحی کنار و رینگ های ماشین هم تا حدودی منو یاد طراحی های M از BMW میندازه.

    موافقم 20
    مخالفم 8
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      طراحی کنارش به خاطر این تو رو یاد m4 میندازه چون بی ام و طراحی فست بک موستانگ که از نسل اولش تا الان داره رو روی m4 کپی کرد بی ام و فست بک نداشتیم تات الان که به لطف کپی از موستانگ الان وجود داره

      موافقم 14
      مخالفم 18
      1. بی خیال اسم

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        باشد اصلا کل بی ام و کپی از فورده

        موافقم 7
        مخالفم 13
    2. R@min

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1675 ديدگاه)

      بنچمارکه طراحی سری 4 و 8 بی ام و ماستنگ نسل 6 هست.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  9. امیرحسین

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    منتظر ورودت به منطقه آزاد انزلی هستم

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. Erfan

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (536 ديدگاه)

      نمی‌دونم چرا قیمت های منطقه آزاد انزلی و ارس آنقدر بالاس در حدی که در بعضی موارد با موارد ملی اختلاف قیمت زیادی ندارند.
      منطقه آزاد اروند از نظر تنوع و قیمت خیلی بهتر از انزلی و ارس هست.
      و منطقه آزاد اروند فکر کنم بزرگتر هم هست.

      موافقم 11
      مخالفم 0
      1. امیرحسین

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (385 ديدگاه)

        از نظر من اروند دیر منطقه ازاد شد ولی خوب موقع واردات تنوع محصولات برند ها خیلی زیادتر از الان بود به خاطر همین گرونه حالا باز بیشتر باید تحقیق کنی

        موافقم 2
        مخالفم 0
  10. Phonix

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (336 ديدگاه)

    طراحیش به پختگی رسیده
    اما باید یه مدل با طراحی خشن تر درست کنن مثلا در طراحی سپر مدل شلبی بازنگری بشه تا خشن تر به نظر بیاد
    من که دوست داشتم

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. hadi6

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (580 ديدگاه)

      مدل شلبی GT500 پرقدرت تر خشن تر و اسپرت تر میشه 👍🏼

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. Behnam1012

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (984 ديدگاه)

      من که نتونستم با طراحی این نسل ارتباط بر قرار کنم
      نسل ششم واقعاً از نظر طراحی حرف نداشت در حین بروز بودن طراحی کلاسیکی هم داشت مثل اون داشبورد دو قسمتی معروف موستانگ که در این نسل از بین رفته

      موافقم 4
      مخالفم 1
  11. Erfan

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    یه کانورتیبل لطفا واسه من کنار بزارید.
    😅🥺
    😈

    موافقم 7
    مخالفم 1
  12. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    چقدر کلاسیک تر شده خیلی خوشم اومد وقتی دیدم فهمیدم از نسل اول موستانگ الهام گرفتن

    موافقم 5
    مخالفم 4
  13. hadi6

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    واقعا عجب طراحی جالب و خفنی داره و میشه رد پای موستانگ کلاسیک رو توش دید مخصوصا عقبش و این خیلی خوبه 👌🏼😍
    خداروشکر فورد مثل بعضیا گند نزد به اصالت خودش و این ماشین رو برقی نکرد که خودش چیز خوبیه
    خوشحالم که میشه هنوزم تا چند سال غرش اسب وحشی امریکن با V8 رو شنید و ازش لذت برد🇺🇸
    خیلی ازش خوشم اومد واقعا خیلی خفن شده 👌🏼

    موافقم 9
    مخالفم 5
  14. Payfast

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (807 ديدگاه)

    اون ۴ سیلندر چه سمیه؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  15. seyedjavad.mercedesbenz

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    این نسل ، نسل حساسیه ، یا فورد سنگ تموم میذاره و انقد با موتوراش بازی میکنه و ارتقاش میده که کلا نسل قبل رو فراموش کنیم یا به لطف قوانین آایندگی باید شاهد نزول نسخه های بنزینی در اواسط این نسل باشیم ، امیدوارم این موستانگ همون موستانگی باشه که میشناسیم ، فعلا برای شروع که طراحیش فوق العاده جذابه و کاملا پیشرفت داشته در طراحی ، خصوصا چراغای عقبزاویه دارش که شبیه مدلای کلاسیک شده ، جهش موتورا جهش زیاد و خوبیه ( همچنان به آیندش خوشبین نیستم ولی دارم سعی میکنم خوشبین باشم )

    موافقم 12
    مخالفم 2
  16. آرین

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (444 ديدگاه)

    با ابهت‌ترین نسل ماستنگ نسل پنجم بود.

    موافقم 10
    مخالفم 0
  17. یوسف

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    نسل قبل به نظر من جذاب تره تو این نسل انگار فورد خواسته اول لوکس ترش کنه بعد آخر تصمیم گرفته نه یه چیزایی رو تغییر بدیم یکمم عضلانی بشه دوباره گفته نه یکم ساده ترش کنیم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  18. محمد

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    تعریف الکی نکنید انصافاً زشت شده نسل قبلی واقعا سرتر بود نسبت به این ، خیلی ها نسل فعلیش هم به خوبی مدل قبلیش نمیدونستن این که دیگه رسماً اروپایی شده

    موافقم 5
    مخالفم 14
  19. Si

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    بد نیست خوبه ولی نسل قبل بهتر بود

    موافقم 2
    مخالفم 4
  20. akrh78

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    هنوز نسل 5 زیباترین طراحی رو داره
    عکس اخر مشخصه انگار میخواد نیشت بزنه
    امیدوارم توی نسخه های شلبی طراحی رو خشن تر کنن

    موافقم 7
    مخالفم 0
  21. مازیار

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2488 ديدگاه)

    خوبه بنظرم این سادگی در طراحی بهتر و جذاب ترش کرده
    اما به حال محبوب ترین کوپه اسپرت خیلی فرق نمی کنه ماستنگ راه خودش رو میره بخصوص که این نسل آخر بنزینی هست

    موافقم 5
    مخالفم 0
  22. مهدی

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 2
  23. Porsche

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    چه ماشین بی نظیری هست
    وقتی دیدم عکساشو برای اولین بار یکم تو ذوقم خورد
    اما الان خیلی بهش علاقمند شدم
    بشدت زیباست
    یک پکیج کامل و لذت بخش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. green

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    benz gt

    موافقم 0
    مخالفم 5
  25. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    اونا که از طراحی این الهه قدرت و زیبایی ایراد گرفتن همونایی هستند که bwm و بنز رو زیبا میدونن دیروز برا هاچبک بد قواره فراری که به هیچ عنوان معلوم نیست چیه به به چه چه میکردن.ابن زیباترین موستانگ تاریخه حرف نداره گوشه گوشه ماشین از اصالت نسلهای مختلف موستانگ حرف میزنه.نمای داخل موستانگ نسل 3 هست که به زیبایی با آینده پیوند خورده.چراغهاب عقب که سه بعدی بودن رو معنی میکنه به نگاه اول فکر میکنی که زاوبه چراغها هر سمت به سمت مخالفه که این به دلیل امتداد چراغها رو قوس در عقبه.در روزگار نبود وی8 اونم تنفس طبیعی اونم خوش صدا و ترسناک فورد شاهکار کرده.جایی که فراری هم وجود نمیکنه وی8 تنفس طبیعی بسازه.دیشب نسل اول موستانگ تو محل ما من رو به دیدار نسل آخر دعوت کرد با اون غرشی که باعث لذت مردم شد و تا چند دقیقه نقل محفل محل ما شده بود

    موافقم 14
    مخالفم 8
    1. Porsche

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      فراری موقعی جرات کرد ساخت که الان شما رو ماشین جدیدتون کپی موتورش رو سوار میکنید

      موافقم 7
      مخالفم 10
      1. miladzm

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (316 ديدگاه)

        نه بابا ! کپی کرده ؟ واقعا خوشا به حال صنعت خودرو که نویسنده ای مثل شما داره ! خوب شد گفتی ! پسر خوب ! کلمه وی 8 با امریکن کارز گره خورده ! بهترین و معروف ترین و نمادین ترین وی 8 های تاریخ برای امریکاست که فقط المانی ها میتونن مقابلش بایستن و باهاش رقابت کنن ! اسم وی 8 با سنت و فرهنگ امریکا گره خورده و دنیا وجود این موتور نازنین رو مدیون امریکاست ! اون موقع که فراری هنوز به دنیا نیومده بود امریکا داشت با وی 8 های خودش اسفالت خیابون ها رو به جهنم تبدیل میکرد !

        موافقم 2
        مخالفم 3
      2. corvette

        ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (302 ديدگاه)

        آقای porsche. از شما بعید بود
        کپی ؟؟؟؟
        فرق موتور کوروت و ۴۵۸ زمین تا آسمونه
        صرفا جفتشون فلت پلین هستن
        جنرال موتورز هیچ وقت موتور فلت پلین نساخته بود
        نیاز داشت بدونه موتور فلت پلین یا میلنگ تخت اصن چیه
        به خاطر همین رو فراری ۴۵۸ کار کرد

        از شما بعیده موتور کوروت خیلییییی فرق داره با اون
        پس از این به بعد هرکی موتور فلت پلین ساخت از فراری کپی کرده ؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. محمد

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1486 ديدگاه)

      شما دیگه هیچی نگو که اگه آرم یه ماشین دیگه بود تا صبح مخ همه رو کار می‌گرفتی که این اسباب بازی چیه

      موافقم 3
      مخالفم 2
  26. ۹۱۱

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    ابهت نسل های قبلی رو نداره. ولی خیلی ماشین خوبیه.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  27. AMD

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    واقعا عالیه شاید اول قابل درک نباشه ولی بعدش زیباییشو نشون میده.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  28. سینا

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اخ اخ قلبم صدای اگزوز فقط
    ولی حیف اون پشت کیلیمتر گرد جذاب دیگه خبری نیست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  29. Taha Malek

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    طراحی بیرونی عالی شده هم مدرن تر شده در عین حال به گذشته هم نگاه بیشتری شده
    طراجی کابین حداقل کاش فرمون نسل قبل رو نگه میداشت خیلی نسل قبل کلاسیک و جذاب بود کابینش

    موافقم 0
    مخالفم 2
  30. Hamilton1970

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (529 ديدگاه)

    به نظرم باید صبر کنیم تا نسخه شلبی هم معرفی شده و بعد در موردش نظر بدیم:)

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا