شورلتفورد

دوئل فورد موستانگ و دوج چلنجر

مرحلهٔ نهایی، گروه نهم، کوپه‌های اسپرت

مرحلۀ نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال در حال نزدیک شدن به نیمه است و امروز به گروه کوپه‌های اسپرت رسیده‌ایم. در این گروه شش خودرو حضور داشتند که نصف آن‌ها ماسل کارهای آمریکایی یعنی شورلت کامارو، فورد موستانگ و دوج چلنجر بودند که در مرحلۀ مقدماتی به ترتیب به مصاف نیسان GT-R، لکسس RC و ب‌ام‌و سری ۴ رفتند. از این مرحله، چهار خودرو به مرحلۀ نیمه‌نهایی صعود کردند و نهایتاً از بین آن‌ها پرفروش‌ترین ماسل کارهای بازار یعنی دوج چلنجر و فورد موستانگ به مرحلۀ نهایی رسیدند. حال این دو ماشین در قوی‌ترین نسخه‌های خود یعنی هلکت ردآی و شلبی GT500 پای به میدان رقابت در آخرین دوئل این گروه گذاشته‌اند تا پس از نبردی جذاب و سخت، برندۀ نهایی مشخص شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم بین دوج چلنجر و شورلت کامارو برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین دوج چلنجر و شورلت کامارو

مجموع آراء: ۱۸۷۹

آراء دوج: ۱۱۱۴

آراء شورلت: ۷۶۵

پیروز دوئل: دوج چلنجر با کسب ۵۹ درصد از کل آراء

فورد موستانگ

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۴ (نسخهٔ GT500 در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹)

پلت‌فرم: S550 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۲,۴۱۴ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴۷,۵۶۶ دستگاه

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۳.۸

تایم در پیست ولیو اسپرینگ: ۱:۲۸.۱

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: وحشی‌ترین موستانگ تاریخ، به‌طور شگفت‌آوری برای استفاده‌های روزمره مناسب است، پیشرانهٔ V8 فوق‌العاده جذاب و قدرتمند، سریع‌تر از حتی برخی سوپرکارها در پیست، گیربکس سریع و هوشمند، هندلینگ فوق‌العاده

نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران پکیج پیست، کنترل دشوار برای تازه‌کارها، استفاده از قطعات داخلی نه‌چندان باکیفیت موستانگ‌های معمولی، صندلی‌های عقب غیرقابل استفاده، گشتاوری بیشتر از کشش چرخ‌ها

چکیده: شلبی GT500 خودروی باشکوهی است که بیشتر شبیه سوپراسپرت رفتار می‌کند تا ماسل کار و هیجانی بیش از یک ترن هوایی را با قیمتی که مثل همهٔ موستانگ‌ها در دسترس عموم است ارائه می‌کند

دوج چلنجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه شیکاگو ۲۰۰۸ (نسخۀ هلکت در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۴)

پلت‌فرم: LA کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۴,۳۱۴ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۵,۰۶۰ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۴۲.۷

تایم در پیست ولیو اسپرینگ: ۱:۳۲.۶

نقاط مثبت: پیشرانۀ V8 سوپرشارژ خوش‌صدا با قدرت رشک‌برانگیز، صندلی‌های عقبی که جادارتر از کامارو و موستانگ و قابل استفاده هستند، سواری راحت، ظاهری که اصالت از آن تراوش می‌کند، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آسان برای استفاده

نقاط منفی: قدرتی بسیار بیشتر از کشش چرخ‌ها، هندلینگی بسیار ضعیف‌تر از موستانگ و کامارو، سن بالای خود را نشان می‌دهد، کیفیت ضعیف متریال داخلی، فقدان ترمز اضطراری خودکار، فرمان بی‌احساس، مصرف سوخت بالا

چکیده: چلنجر هلکت هنوز هم ماسل کار مدرنی است زیر کاپوت خود یک راکتور هسته‌ای ۸۰۰ اسب بخاری دارد و دورهای سریع در پیست را با قهرمانی در مسیر ۴۰۰ متر مبادله کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

شلبی GT500

هلکت ردآی وایدبادی

پیشرانه ۵.۲ لیتری V8 ۶.۲ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ سوپرشارژ
ردلاین ۷,۵۰۰ rpm ۵,۸۰۰ rpm
قدرت ۷۶۰ اسب بخار ۷۹۷ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۹۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه ۳.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۳ ثانیه ۱۱.۸ ثانیه
پیست Figure-8 ۲۳.۵ ثانیه ۲۴.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر/ساعت ۳۲۵ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۵.۷ متر ۴۶.۳ متر
شتاب جانبی ۱.۰۰ جی ۰.۹۵ جی
دایرهٔ چرخش ۱۳.۴ متر ۱۱.۸ متر
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۰ لیتر ۷۰ لیتر
تولید آلایندگی ۳۸۸ گرم/کیلومتر ۳۴۵ گرم/کیلومتر
وزن ۱۸۴۰ کیلوگرم ۲۰۴۷ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۴ به ۴۴ جلو/عقب ۵۷ به ۴۳ جلو/عقب
طول ۴,۸۱۳ میلی‌متر ۵,۰۱۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۲۰ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۸۰ لیتر ۴۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت ۸۰,۷۹۵ دلار ۹۰,۳۳۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام کوپه اسپرت را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    ابهت داج چلنجر با هیچ ماسل کاری قابل قیاس نیست 💪

    موافقم 66
    مخالفم 16
    1. ali(chevynova)

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (6810 ديدگاه)

      نبرد زئوس علیه پوزئیدون
      ۲ تا از خدایگان امریکنی

      موافقم 25
      مخالفم 40
      1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (713 ديدگاه)

        زئوس و پوزئیدون امریکن نیستن و یونانی هستن .
        باید به شما بگم که این امریکن پیشینه 250 ساله داره و شما چطور تونستی اساطیر براشون درست کنی

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. RENAULT5

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      دقیقا
      دوج سلطانه
      قدرتشم بیشتره
      البته یکم قیمتش بالاست که ارزش این عظمتو داره

      موافقم 27
      مخالفم 6
    3. علی

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      من به دوچ رای دادم ولی با احترام به جناب فورد موستانگ

      موافقم 14
      مخالفم 3
  2. TESLA

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    از اون تقابل هایی که واقعا نمیشه برنده ای براش تعیین کرد 😎🇺🇸🇺🇸💪💪💪

    موافقم 37
    مخالفم 6
  3. آقا میلاد

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (122 ديدگاه)

    فقط جنسیس کوپه افسانه ای دیمن کیا استینگر .

    موافقم 11
    مخالفم 65
    1. GMA

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (742 ديدگاه)

      🤡🤡

      موافقم 28
      مخالفم 3
    2. Ehsan

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (534 ديدگاه)

      فقط LFA ملکه فروش نرفتن 🔥

      موافقم 12
      مخالفم 41
      1. بهنام

        ۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (823 ديدگاه)

        اون لوله اگزوزش به کل کره مربا میارزه .

        موافقم 8
        مخالفم 2
    3. Royal Driver

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      ترول ها کی از سایت میرن؟ 😑🤔

      موافقم 27
      مخالفم 2
      1. RENAULT5

        ۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        از کره مربا فن ها خوشم نمیاد

        موافقم 23
        مخالفم 7
  4. TESLA

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    از نظر من شلبی طراحی خفن تری داره و در بحث پرفورمنس هم بالاتر از داج ( البته نسخه هلکت رد آی ) قرار میگیره ، ولی چلنجر یه آمریکایی اصیل هست که بر خلاف کامارو و موستانگ در طی این همه سال تغییرات خیلی کمی رو در طراحی داشته ، ولی با این وجود انتخابم شلبی gt500 هست هر چند که چلنجر هم همیشه جاش تو قلب همه ما هست

    موافقم 32
    مخالفم 5
  5. مهدی

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1593 ديدگاه)

    از نظر من از هر لحاظ موستانگ خودروی مهندسی تر و بهتری هست حتی همون ابهت و ظاهر . بلاخره روزانه این اتاق رو از نزدیک داریم میبینیم

    موافقم 37
    مخالفم 24
    1. محمدهادی

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2142 ديدگاه)

      رای من هم موستانگ
      چون بیشتر پرفورمنس پسندم تا ریخت و پاچ کف اسفالت
      در این تقابل دقیقا مزیت وزن پایین،هندلینگ دقیق تر و کیفیت ساخت،مقابل حجم موتور بالا و توان تولیدی زیاد و اتلاف اون قرار میگیره
      اونم این نسخه،جی تی ۵۰۰ هیولا

      موافقم 2
      مخالفم 0
  6. احمدرضا

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    بدون شک انتخابم چلنجر

    موافقم 21
    مخالفم 11
  7. KAMI

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (106 ديدگاه)

    باید زد پس سر مدیران استلانتیس و از بن و ریشه تمومشون کرد. الان باید نسل جدید چلنجر با پلتفرم جدید و موتور پوشراد به روز شده رو می داشتیم به جای اون مازراتی بی خاصیت که سالی ۱۰۰۰ تام نمیفروشه با اون موتور بی خاصیتش که حریف کوروت استینگری هم نمیشه. در ضمن پدال چنلجر ۳۹۲ تایم ۱۱.۵ میزنه تو چطور تایم هلکت ردآی رو نوشتی ۱۱.۸ ردآی حداقل ۱۰.۳ میزنه. این دژمنی ها با آمریکایی ها فایده نداره دنبال چی میگردید. در ضمن به آلایندگی و مصرف سوخت موتور همی نگاه کنید اینه پوشراد

    موافقم 12
    مخالفم 31
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      رفیق فایده نداره ما هر چی میگیم مدیران ولایی پدال بدتر میکنن.خدا وکیلی چقدر باید از آمریکا عصبانی باشی که تایم درگ چلنجر رو بزنی 11.8یعنی چلنجر 392 که بیش از 300 اسب کمتر داره تایم 11.5 ثبت میکنه چجوری ردای 11.8 میزنه.خدا وکیلی زشته برا شما که انقدر پر مدئا هم هستید.همینا تایم 911 رو که خود پورسه میگه 10.5 اینا تا 9.8 هم اعلام کردن یا تایم شتابش 2.7 هست ولی اینا 2.1 اعلام میکنن.به هر حال چلنجر ردای 400 متر در کمتر از 10.3 میزنه نسخه سوپر استوک 9.9 میزنه دیمون هم 9.6 بزودی نسخه لست کال هم با تایم احتمالا 8 ثانیه میاد.شلبی هم درگش 10.5 ثبت شده شتابش هم 3.2 هست.

      موافقم 15
      مخالفم 23
      1. TESLA

        ۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        خداییش تایم دیمن همون ۹/۶ هست ، میدونم رسیدن به این تایم برای خریداران دیمن کار سختی هست ولی به هر حال بار ها دیدم که تایم زیر ۱۰ زده و حتی تونسته غول هایی مثل : 720s ، هوراکان ، ۹۱۱ توربو s ( البته نسل ۹۹۱/۲ ) و حتی تسلا مدل s p100d ( فراموش نکنید که p100d صفر تا صد ۲/۵ ثانیه داشت ) رو شکست بده ، بی‌صبرانه منتظر جانشین الکتریکی دیمن یعنی : deytona srt banshee هستم که مثل دیمن بالای ۸۰۰ اسب قدرت داره با این فرق که ۴ چرخ محرک هست و در نتیجه مشکل هرزگردی شدید چلنجر های قدیم رو نداره

        موافقم 4
        مخالفم 8
      2. TESLA

        ۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        سریع ترین چلنجر تاریخ : چلنجر drag pack هست ( که متاسفانه اجازه تردد تو خیابون ها رو نداره ) که طبق اعلام رسمی داج میتونه مسیر ۴۰۰ متر رو تو کمتر از ۷/۵ ثانیه طی کنه

        موافقم 7
        مخالفم 3
    2. حمیدرضا

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (157 ديدگاه)

      موقعی که فیات داشت توجهش رو از زیر مجموعه های خودش برمیداشت که کرایسلر رو از سطل زباله بیرون بیاره و سروسامون بده امریکایی دوستان کجا بودن؟؟

      موافقم 20
      مخالفم 8
      1. سوشیانت

        ۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1908 ديدگاه)

        فیات خودش عرضه نداره یه انجین درست حسابی بسازه پس با کرایسلر مقایسه ش نکن

        موافقم 0
        مخالفم 6
        1. حمیدرضا

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (157 ديدگاه)

          کاملا مشخصه که از انجین های گروه فیات بی اطلاعی.😂😂
          معلومه که این دو برند قابل مقایسه نیستن ، موقعی که فیات ماشین میساخت کرایسلر توی شاخه های درخت موز بود.

          موافقم 5
          مخالفم 0
    3. علی

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      آقا به خدا استلانتیس داره خیلی به دوچ و جیپ بها میده اینقدر نزنین تو سرشون !!!

      موافقم 14
      مخالفم 5
  8. علی جردن

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1043 ديدگاه)

    ماستانگ دختر کش تره
    کابین ماستانگ خیلی خوشگل تر از دوج هست

    موافقم 15
    مخالفم 26
  9. MASOUD 0099

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (421 ديدگاه)

    بدون شک دوج 🔥🔥🔥🔥🔥👌👌👌

    موافقم 12
    مخالفم 10
  10. نویدی

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (299 ديدگاه)

    کامارو zl1 رو به جفتشون ترجیح میدم.
    براساس مشخصات فنی هم ZL1 برتری صد در صدی داره.

    موافقم 7
    مخالفم 23
  11. سوشیانت

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1908 ديدگاه)

    شتاب صفرتاصد ۳.۳ فورد موستانگ بهتر از ۳.۴دوج چلنجر هلکت رد آی هست ولی در مجموع پرفورمنس دوج با تاپ اسپید فوق العاده ۳۲۷ و قدرت بسیار بیشتر بهتره در ضمن موتور دوج ساخت خودشه ولی از طرفی انجین موستانگ ساخت کمپانی شلبی هست که این هم باز برتری دوج رو نشون میده

    موافقم 8
    مخالفم 23
  12. AMIN (M.A.S)

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (816 ديدگاه)

    یه سری چیزا درباره چلنجر‌ نوشتید که یه کم‌متناقض به نظر میان
    تایم یک چهارم‌مایل رو درج کردین ۱۱.۸
    بعد توی چکیده نوشتید دور های سریع در پیست را با قهرمانی‌ در ۴۰۰ متر مبادله کرده است‌
    قبلا فرمودید منبع موتور ترند و کاراند درایوره و درسته ولی به نظرتون این‌تایم با این‌‌نوشته متن متناقض نیستن؟
    حداقل توی متن بعضی از تایماشو میذاشتین
    مصرف سوخت بالا هم مصرف ترکیبی ۱۵ لیتری واسه یه ماشین با وزن ۲ تنی و ایرودینامیک داغون و شرایط فنی چلنجر (موتور قدرتمند اونم مجهز به سوپرچارجر) واقعا عدد خوبیه مخصوصا اگه با شلبی قیاسش کنید
    و البته ردلاین‌ موتور‌ هلکت ۶۲۰۰RPM‌ و توی نسخه ردآی ۶۵۰۰RPM هست

    در‌کل مصرف سوخت چلنجر کاملا بهتره
    توی مسیر مستقیم برتره و حداکثر سرعت بیشتری داره
    ابعادش کاملا‌بزرگتره و‌ مثل یه گرن تورر هست
    هزینه های نگهداری فنی چلنجر پایینتره برای استفاده روزانه هم خیلی کاربردیه

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. R@min

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1673 ديدگاه)

      دلم برای بحثامون سر شلبی و هلکت تنگ میشه 😄😄

      در بحث مصرف سوخت هر دو در حالت های پرفورمنس مثل هر ماشین دیگه ای پرمصرف میشن و طبیعی هست و در حالت رانندگی روزانه مصرف سوخت ب نسبت خوبی دارن.

      در کل بین این دو ماشین یه اقیانوس فاصله تکنولوژی هست اما برای طرفدارای هر دو این مسائل اهمیتی نداره.

      موافقم 7
      مخالفم 1
  13. محمد

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (804 ديدگاه)

    دوئل خوبی نیست ۲تاشون عشقن نباید رای داد.مگه میشه بیت ۳ تا ماسلدکار یکیو انتخاب کرد هر ۳تا عشقن

    موافقم 8
    مخالفم 4
  14. Arshia m3csl

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1017 ديدگاه)

    قطعا ماستنگ قدرتش بالاست و وزنش سبک تره و هندلینگش بهتره ماستنگ با ابهت ترین و بهترین ماسل کار تاریخه و طراحیش هم اصیل و مدرنه واقعا ماستنگ عالیه و کیفیتش هم بالاتره ماستنگ واقعا نمیشه به چلنجر فکر کرد با وجود ماستنگ اونم مدل شلبی gt500

    موافقم 7
    مخالفم 7
  15. امیررضا

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (266 ديدگاه)

    موستانگ اتومبیل بهتریه
    چلنجر ماسل‌کار بهتریه

    موافقم 16
    مخالفم 2
  16. امیرحسین

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    دوج چلنجر

    موافقم 4
    مخالفم 2
  17. Clean energy

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    به تایم پیستا نگاه کنید….
    به کابین موستانگ نگاه کنید…
    برای من خود موستانگ کافیه
    ولی وقتی مشخصاتشم میبینم بیشتر مصمم میشم به موستانگ شاه ماسلکارا رای بدم

    موافقم 12
    مخالفم 4
  18. زیزیگولو

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (4881 ديدگاه)

    دوئل بین دل و دلبر❤️❤️❤️❤️❤️ ……. من هیچکدوم رو انتخاب نکردم چون هر دوشون معرکه هستن

    موافقم 10
    مخالفم 3
  19. امیرحسین

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    2022 Ford Mustang Shelby GT500
    $124,295
    2022 Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye
    $89,690
    2022 Chevrolet Camaro ZL1 Coupe
    $79,995
    2022 Chevrolet Camaro ZL1 Convertible
    $67,999

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. R@min

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1673 ديدگاه)

      اون ماستنگ مجهز به پکیج CFTP و هریتج ادیشن هست که دیگه اصلا تولید نمیشه و تو بازار آزاد تا ۲۰۰k معامله میشه.

      یه ماشین چند میلیون دلاری در سال های بعد هست.

      موافقم 5
      مخالفم 2
  20. Hadi

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    موستانگ GT500 👌🏼

    موافقم 2
    مخالفم 1
  21. Ehsan

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (534 ديدگاه)

    خیلی سخته انتخاب
    صرفا بخاطر نمره بیشتری که موستانگ کسب کرده و همچنین کابین قشنگ تر موستانگ رو انتخاب میکنم

    موافقم 5
    مخالفم 3
  22. امیرحسین

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    2022 Porsche 911 Carrera 4 GTS
    $190,000
    2022 Porsche 911 Carrera
    $137,000

    موافقم 2
    مخالفم 4
  23. mahdi-es17

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (565 ديدگاه)

    من دنا توربو پلاس 6دنده دستی با موتور efpرو از ویران خودرو میگیرم هم قوی تره هم سریع تر 🗿🗿😑

    موافقم 3
    مخالفم 11
  24. ARMAN سابق

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (453 ديدگاه)

    اصن تو این کلاس هندلینگ و اینا مهم نیست بلکه قدرت و اصالت مهمه که گر چه عاشق شلبی هستم ولی چلنجر یه چیز دیگس‌

    موافقم 10
    مخالفم 3
  25. R@min

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1673 ديدگاه)

    این جنگ قدرت آمریکایی با شلبی GT500 سال ۲۰۱۳ شروع شد که با موتور ترینیتی از رو هلکت و کامارویی که قوی ترین مدلشون ۵۰۰ و ۵۸۰ بود با ۶۶۲ اسب از روشون رد شد و باعث شد کامارو موتور سری LT و پلتفرم گرون کادیلاک رو به کامارو قرض بده و از اون طرف داج هم یه بازنگری کلی تو موتورهای هلکت داد و این جنگ ۷ ساله شروع شد و مثل ویروس بین سدان ها و تراک های آمریکایی هم پخش شد و با شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ تموم شد.
    چه ماشینایی ساخته شد :

    – شلبی GT350، مک وان، فورد رپتور، برانکو رپتور و شلبی GT500
    – داج هلکت، دورانگو و چیپ تراک هاوک، جیپ رانگلر روبیکان و دیمن
    – کامارو ZL1، 1LE، برادرای بلک وینگ، اسکلید V

    حیف دو رقیب کنار کشیدن ماستنگ تک و تنها موند، ای کاش چلنجرها و کاماروهای مدرن می دیدیم. خیلی زود تموم شد این رقابت

    موافقم 8
    مخالفم 1
  26. Royal Driver

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    چلنجر بیشتر اولداسکولی میخوره، فوق‌العاده با هیبت! همیشه بهترین ماسل کار قبولش دارم!

    موافقم 6
    مخالفم 2
  27. R

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    با اینکه دوتاشونم بدرد نخورن ولی از بین این دو موستانگو انتخاب میکنم از بین موستانگ و کامارو هم کامارو

    موافقم 3
    مخالفم 16
    1. ARMAN سابق

      ۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (453 ديدگاه)

      از چی داری فشار می خوری؟؟؟

      موافقم 2
      مخالفم 4
  28. 911

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    با احترام به چلنجر، موستانگ بهتره

    موافقم 6
    مخالفم 2
  29. مازیار

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2482 ديدگاه)

    هیچ دلیلی برای انتخاب داج نیست بجز احساسات

    موافقم 12
    مخالفم 9
  30. Safa

    ۱ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    روزهای زوج دوج
    روزهای فرد فورد

    موافقم 11
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا