فورد

فهرست قیمت و امکانات گران ترین فورد موستانگ مدرن؛ 79 هزار دلار برای دارک هورس!

با راه‌اندازی پیکربندی آنلاین فورد مشخص شد که موستانگ ۲۰۲۴ در گران‌ترین نسخه خود ۷۹,۵۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

ما قبلاً قیمت پایه فورد موستانگ ۲۰۲۴ را می‌دانستیم اما حالا پیش‌فروش محصول اسپرت فورد شروع شده و پیکربندی آنلاین آن نیز در دسترس عموم قرار دارد. به این ترتیب می‌توانیم نگاهی به گران‌ترین نسخه در دسترس این خودرو با تمامی آپشن های ممکن بیندازیم. زمانی که تمامی آپشن ها و پکیج‌ها را انتخاب کنید گران‌ترین فورد موستانگ ۲۰۲۴ قیمت ۷۹,۵۱۵ دلاری خواهد داشت که اندکی از قیمت پایه شلبی GT500 مشهور بیشتر است.

با این مبلغ نخواهید توانست به پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ دست پیدا کنید اما هنوز هم پشت فرمان قوی‌ترین موستانگ غیر شلبی تاریخ خواهید نشست. برای یادآوری باید گفت مدل دارک هورس از نسخه به‌روز شده پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری موستانگ GT استفاده می‌کند و ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. دو مدل دارک هورس و دارک هورس پریمیوم به این نیروگاه پرقدرت مجهز هستند اما اگر به دنبال پیدا کردن گران‌ترین نسخه فورد موستانگ ۲۰۲۴ باشید باید تریم پریمیوم را انتخاب کنید که قیمت پایه ۶۳,۱۶۰ دلاری دارد. حتی بدون وجود آپشن ها نیز با خودروی مجهزی روبرو هستیم زیرا سیستم دستیار راننده کوپایلوت ۳۶۰، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۲ بلندگو، ناوبری لمسی با فعال‌سازی صوتی، فرمان گرم شونده، صندلی‌های گرم‌کن دار با حافظه، اگزوز فعال، تریم ها و پکیج‌های ظاهری و رفاهی متنوع، ترمزهای برمبو و… در این مدل دیده می‌شوند. با این تفاسیر پس آپشن های بیش از ۱۶ هزار دلاری شامل چه مواردی خواهند بود؟

آپشن های موستانگ دارک هورس پریمیوم ۲۰۲۴ با نوارهای مسابقه‌ای روی بدنه شروع می‌شوند، نوارهایی که قیمت هنگفت ۵۴۹۵ دلاری دارند. به این موارد باید پکیج هندلینگ دارک هورس ۴۵۰۰ دلاری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با قیمت ۱۵۹۵ دلار را افزود. نکته جالب اینکه صندلی‌های اسپرت حتی در این تریم نیز پوشش پارچه‌ای دارند و برای خرید صندلی‌های چرمی ریکارو باید ۱۶۵۰ دلار بپردازید. البته انتخاب این صندلی‌ها باعث حذف گرم‌کن و عملکرد حافظه صندلی‌ها خواهد شد. از اینجا به بعد آپشن های کوچک و ارزان‌قیمتی وجود دارند که برخی از آن‌ها شامل چادر محافظتی ۶۰۰ دلاری، کف‌پوش‌های بهتر، جعبه کمک‌های اولیه و… خواهند بود. در نهایت قیمت کلی خودرو همان‌طور که گفته شد به ۷۹,۵۱۵ دلار خواهد رسید که حدود ۲ هزار دلار گران‌تر از قیمت پایه شلبی GT500 سال ۲۰۲۲ است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. amir-mr

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (359 ديدگاه)

    چه رخی داره🔥🔥🔥

    موافقم 65
    مخالفم 1
    1. غلام یاکوزا

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (29 ديدگاه)

      حیف این همه پول بدی به ماستنگ با هزینه کمتر میشه سوپرا یا نیسان z خرید که خیلی بهتر هستن

      موافقم 6
      مخالفم 93
    2. net

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      طراحی بیرونی موستانگ ۲۰۲۴ کمی اروپایی شده و حس امریکاییش کمتر شده نسبت به نسل قبلی.انتظار داشتیم چراغ عقب بد و قدیمی موستانگ ۲۰۲۴تغییر کند ولی تغییر نکرد.رینگ خاکستری و پره رینگ خوبه.چراغ جلو و جلوپنجره دنا از فورد موستانگ کپی کرده

      موافقم 8
      مخالفم 40
      1. net

        ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (3149 ديدگاه)

        اگزوز دایره ای خوبه اگر به جای ۴ اگزوز مشکی ۲ اگزوز خاکستری در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد.برای ماشین اسپرت کوپه ۲ اگزوز کافی هست و ۴ اگزوز برای ماشین سوپر اسپرت و هایپر کار خوبه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. R@min

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1676 ديدگاه)

    با این قیمت گذاری و تعطیلی کارخونه فورد موتور نیچه به احتمال خیلی زیاد بنظر دیگه خبری از نسخه GT350 با موتور وودو نباشه و در بهترین حالت سال 2026 یه نسخه از GT500 میاد و بعدشم ساخت جارو شارژی.

    دارک هورس قطعا سریع ترین ماستنگ تنفس طبیعی میشه با کاهش وزن و پلتفرم جدید ولی خب کاش از اسم های نمادین گذشته استفاده می کردن.

    همین الان نمونه های دسته دو GT500 از 90k معامله میشن.

    موافقم 36
    مخالفم 3
    1. M@M@DRZ911

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (357 ديدگاه)

      رامین جان اگر امکانش هست میشه از تفاوت های انجین های پرداتور و وودو کمی برامون توضیح بدی چون کلا چند وقته رفتم تو کار این دوتا .

      موافقم 20
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۹ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1676 ديدگاه)

        وودو و پردتر در واقع نسخه های ارتقا یافته کایوت هستن که وودو میل لنگ تخت شد و پردتر میل لنگ متقاطع سوپرشارژ. این تفاوت های اصلیشون بود. چند ماه پیشم دو سه تا مقاله برای سایت فرستادم مثل اینکه خوششون نیومد.

        اگر دوست داشتی همین هشتگ فورد ماستنگ هم دنبال کنی تو این چند ساله کامنت گذاشتم راجبشون.

        موافقم 18
        مخالفم 1
        1. M@M@DRZ911

          ۹ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (357 ديدگاه)

          تشکر

          موافقم 10
          مخالفم 0
    2. سبحان

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (282 ديدگاه)

      این اصلا یه پلتفرم جدید نیست فقط یه سری اصلاحات تجربه کرده تا بشه هیبریدش کرد و یه فیس لیفت کلی بهش خورده
      پس هیچ مشکلی برای عرضه موتور های قبلی وجود نداره

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۹ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1676 ديدگاه)

        موتور قبلی ساخته نمیشه که روش سوار شه و خبری هم از هیبرید و چهارچرخ نیست مستقیم الکتریکی میشه. پلتفرم هم اونقدری تغییر کرده که بشه بهش گفت جدید.

        موافقم 4
        مخالفم 2
  3. علیx76

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (340 ديدگاه)

    جدا نمیدونم مشکل فورد با انجین ۵.۲ لیتری voodoo که روی GT350 میذاشت و ۵۲۶ اسب میداد چیه.
    چند ساله که تولیدشو متوقف کرده و به جاش ۵ لیتری ۴۸۰ اسبی روی تریم مک وان شده قویترین ماستنگ اتمسفر.
    حتی تو نسل جدید هم همون ۵ لیتری رو تقویت کردن و از ۵.۲ خبری نیست.
    واقعا از لحاظ صدا و شخصیت، اعجوبه بود اون انجین.
    اگه امکانش بود یه ماستنگ با تمام اصلاحات و کیت ایرودینامیک و تعلیق و شاسی GT500 ولی با موتور GT350R رو انتخاب میکردم چون میتونه از ذره ذره اسب بخارش استفاده کنه، اما GT500 یه راننده حرفه ای با لاستیک سمی اسلیک میخواد تا قدرتشو نشون بده.

    موافقم 14
    مخالفم 1
  4. M@M@DRZ911

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (357 ديدگاه)

    قیمت نوار های مسابقه ایش فقط یکم عجیبه .
    ولی ماستنگ نسل قبلی بخصوص gt350 با اون صدای مست کننده انجین وودو و گیربکس دستی یه چیز دیگه بود …

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. علیx76

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (340 ديدگاه)

      نوارها برچسب نیستن، توسط استادکار و با دست رنگ پاشی میشن.
      رو نسل قبلی هم دقت کنی نوارها هم ۱۰۰۰ دلاری داره هم ۱۰۰۰۰ دلاری.
      یکیشون برچسبه یکیشون رنگ با دست.

      موافقم 4
      مخالفم 1
  5. Ehsan

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (534 ديدگاه)

    چراغ عقبش زشت شده این نسل

    موافقم 3
    مخالفم 14
    1. net

      ۹ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      چراغ عقبش تغییر نکرده همیشه همین بوده

      موافقم 1
      مخالفم 3
  6. (Ali(chevynova

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    ماشالاه امریکن ماسل اصیل که رتبه اول فروش رو داره برا خودش و قیمت مناسبش راز موفقیتهاشه

    موافقم 15
    مخالفم 12
  7. Amir

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (113 ديدگاه)

    طراحیش خیلی زشت شده(نظر شخصیمه)کلا خودرو های عضلانی رو تبدیل به برقی میکنن اصن قشنگ نمیشه

    موافقم 3
    مخالفم 7
  8. ب ت bugatti

    ۹ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    عالیه عالی
    نتیجتا خود وی برقی که میگیرم موستانگه

    موافقم 0
    مخالفم 4
  9. bmmm

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چقدر زیباس لامصب نوش جون هر کی اینو خریده ماهم تا آخر عمرمون باید فقط ببینیم قسمت ما نشد چون ایرانیم و باید بدبخت باشیم …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا