فورد

کیت تیونینگ راش برای موستانگ با قدرت 750 اسب بخار و قیمت 8800 دلار!

کمپانی تیونینگ راش از کیت جدیدی برای فورد موستانگ مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری رونمایی کرد. این کیت باعث دستیابی به قدرت ۷۵۰ اسب بخار می‌شود و قیمت زیر ۱۰ هزار دلار دارد.

راش پرفورمنس از کیت سوپرشارژر جدید خود برای موستانگ ۸ سیلندر رونمایی کرد. کیت یاد شده شامل تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متنوعی بوده و با گارانتی ۳ ساله عرضه می‌شود و قدرت خودرو را به ۷۵۰ اسب بخار می‌رساند. همان‌طور که گفته شد کیت موردبحث مناسب موستانگ های ۸ سیلندر ۵ لیتری مدل ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خواهد بود.

این خودروها در حالت استاندارد و بسته به تریم خود قدرت ۴۵۰ تا ۴۸۰ اسب بخار تولید می‌کنند. همچنین باید گفت کیت تیونینگ راش برای موستانگ مک وان، بولیت یا GT350 در دسترس نخواهد بود و بنابراین برای کار با آن باید نسخه پایه GT را انتخاب نمود. در این حالت سوپرشارژر ایتون TVS R2650 با بوست بالا روی پیشرانه نصب می‌شود. راش همچنین رادیاتور دمای پایین را در نظر گرفته است تا حالت ایمن پیشرانه حفظ شود. تیونر موردبحث خاطرنشان می‌سازد نصب کیت جدیدش ۱۶ ساعت زمان می‌برد و به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیز برای بهبود عملکرد موستانگ ضروری است.

راش قبلاً کیت خود را روی موستانگ نصب کرده و نتایج داینو آن خبر از قدرت قابل‌توجهی می‌دهند. پیشرانه در این حالت قدرت حدود ۷۵۰ اسب بخار را در دور حدود ۷ هزار تولید می‌کند و گشتاور نیز در دور ۴۸۰۰ به ۹۰۸ نیوتون متر می‌رسد؛ اما موضوع احساس‌برانگیز به زمان افت و خیر گشتاور و قدرت مربوط می‌شود به گونه‌ای با شروع افت گشتاور قدرت بیشتر شده و تا ردلاین نیز روند صعودی خود را ادامه می‌دهد. شایان ذکر است کیت تیونینگ راش مناسب موستانگ های ۵ لیتری با استاندارد آلایندگی یورو ۶.۲ نیست. همچنین این کیت را نمی‌توان در کالیفرنیا یا دیگر ایالت‌هایی که سخت‌گیری زیادی در زمینه آلایندگی‌ها دارند نصب کرد. راش پکیج خود را با گارانتی کاملی عرضه می‌کند تا خیال مشتریان از بابت نصب آن راحت باشد. قیمت ۸۷۹۹ دلاری کیت راش نیز بسیار مناسب به نظر می‌رسد و با چنین مبلغ نازلی می‌توانید قدرت موستانگ خود را به نزدیکی شلبی GT500 با ۷۶۰ اسب بخار قدرت برسانید. نظر شما درباره کیت ارتقای قدرت تیونر موردبحث چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (444 ديدگاه)

    کاش روی همه ماشین‌ها به جای توربو سوپرشارژر نصب می‌شد. استهلاک کمتر، گرمای کمتر، نصب راحت‌تر، لگ کمتر، نگهداری ساده‌تر.

    موافقم 14
    مخالفم 7
    1. زیزیگولو

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
      سوابق: (4749 ديدگاه)

      تاخیر توربو تو کاهش سرعت توسط راننده و دوباره شتاب گرفتن به خودی خود خیلی چشم گیر و اذیت کننده نیستش ولی ممکنه بروز یه سری اتفاق مثل نشتی گازای خروجی باعث افزایش پیدا کردن این تاخیر بشه ولی تو ماشینای جدید مشکل توربوشارژ تا حدود زیادی حل شده و دیگه خیلی از این مشکلات رو نمیبینیم

      موافقم 10
      مخالفم 0
  2. R/T

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (962 ديدگاه)

    ایول
    عجب چیز معرکه ای

    موافقم 5
    مخالفم 1
  3. Hamidreza

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    راش معتبره؟
    آدم خودِ شلبی gt500 رو بگیره خو بهتره…

    موافقم 4
    مخالفم 1
  4. amir-mr

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (352 ديدگاه)

    شخصا صدای توربو رو بیشتر دوست دارم تا سوپر شارژر

    موافقم 3
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا