جنرال موتورز

انتشار اولین تصاویر از جی‌ام‌سی کانیون دنالی مدل 2021

اوایل سال جاری جی‌ام‌سی نسخهٔ بروز شدهٔ پیکاپ کانیون را برای مدل ۲۰۲۱ معرفی کرد. در آن زمان فقط تصاویر نسخهٔ AT4 منتشر شد اما حالا اولین تصاویر از نسخهٔ دنالی مدل ۲۰۲۱ هم منتشر شده و نهایتاً می‌توانیم طراحی جدید جلوپنجرهٔ آن‌را مشاهده کنیم. به لطف این جلوپنجرهٔ جدید که بزرگ‌تر بوده و به‌صورت V شکل به سمت پایین حرکت کرده است، حالا بخش جلویی کانیون بسیار شیک‌تر و سطح بالاتر از قبل به نظر می‌رسد. این جلوپنجره همچنین طرح سه خطی جدیدی دارد که جایگزین طرح سادهٔ سوراخ‌دار قبلی شده است. بخش پایینی دماغهٔ کانیون نیز کاملاً بازطراحی شده و مه شکن‌ها در طرفین آن فرم جدیدی به خود گرفته‌اند اما به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو از نسخهٔ قبلی گرفته شده‌ باشند.

در همین حال، جی‌ام‌سی تصویری را هم از داخل کانیون دنالی مدل ۲۰۲۱ منتشر کرده که بسیار شبیه به نسخهٔ قبل از فیس‌لیفت به نظر می‌رسد. بااین‌حال در اینجا به‌روزرسانی‌هایی جزئی صورت گرفته که شامل‌ تریم چوبی، تزئینات آلومینیومی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و دوخت منحصربه‌فرد می‌شود. رینگ‌های منحصربه‌فرد ۲۰ اینچی و تریم کرومی هم ازجملهٔ سایر ویژگی‌های نسخهٔ دنالی هستند. پیشرانه‌های این پیکاپ میان سایز اما تغییری نداشته و همچنان شامل همان نمونه‌های ۳.۶ لیتری V6 بنزینی تنفس طبیعی با ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور و ۲.۸ لیتری توربودیزل دورامکس با ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود. انتقال نیروی موتور بنزینی توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد درحالی‌که موتور دیزلی به یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک متصل است.

این فیس‌لیفت به کانیون و همین‌طور پسرعمویش شورلت کلرادو کمک می‌کند برای چند سال دیگر قابلیت رقابت در بازار را داشته باشند تا اینکه جنرال موتورز نسل جدید آن‌ها را معرفی کند. شایعاتی میگویند نسل آیندهٔ این دو پیکاپ با مدل ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد و روی نسخهٔ بروز شده‌ای از پلت‌فرم کنونی ساخته می‌شوند؛ اما تا آن زمان، احتمالاً این به‌روزرسانی مدل ۲۰۲۱ موجب افزایش فروش پیکاپ‌های میان سایز جنرال موتورز خواهد شد زیرا به گفتهٔ جی‌ام‌سی، تقاضا برای کانیون بیشتر از میزان عرضهٔ آن است. این پیکاپ سال گذشته ۳۲,۸۲۶ دستگاه فروش داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. zeg

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (158 ديدگاه)

    این جلو روی هر کی ظاهر بشه، سکته رو زده!
    عجب غولیه!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    متاسفانه با نسخه لوکس دنالی آدم دلش نمیاد بره آفرود
    برای آفرود فقط نسخه AT۴ با تجهیزات کامل بزنی به کوه و صحرا
    انجین توربو دیزل دورامکس با اون گشتاور فوق العاده ای که داره بهترین گزینه برای این پیکاپ میان سایز هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. car lover

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (688 ديدگاه)

    دنالی تریم لوسیه
    بدرد لاکچری بازیای ال اییا میخوره
    تو دنور باید at4 داشته باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Sajjad

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    آمریکاییا استاد طراحی های ساده و جذابن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. رامین

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    گردن کلفته لعنتی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا