جنرال موتورزخودروهای چینی

معرفی جدیدترین خودروی الکتریکی جنرال موتورز

با توجه به استانداردهای آمریکایی، شورولت بولت خودروی بسیار کوچکی است. این خودرو حتی کوچک‌تر از بولت بوده و خودروی الکتریکی شده‌ی مهم جنرال موتورز محسوب می‌شود؛ اما جدیدترین خودروی الکتریکی این برند کوچک‌تر از بولت است!


این خودرو بائوجون E200 نام دارد که توسط جوینت ونچر تشکیل شده توسط سایک و وولینگ در چین و برای همین بازار تولید می‌شود. این خودرو در واقع دومین محصول الکتریکی معرفی شده توسط بائوجون محسوب می‌شود. اولین مدل الکتریکی این برند E100 می‌باشد.


درحالی‌که بائوجون E100 در ابتدا برد ۱۵۵ کیلومتری داشت اما مدل به‌روز شده آن محدوده حرکتی ۲۰۰ کیلومتری را نشان داد. مدل جدید E200 هم‌اکنون می‌تواند با یک‌بار شارژ ۲۷۰ کیلومتر را با سرعتی ثابت طی کند. البته با سیکل رانندگی جدید اروپایی این محدوده حرکتی به ۲۱۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.


این بهبود برد اکثراً به خاطر باتری متراکم‌تری است که می‌تواند انرژی بیشتری را در همان فضا ذخیره کند. ترکیب پیشرانه‌ی الکتریکی و کاهش دهنده به معنی کاهش سر و صدای این خودرو می‌باشد. سایک-جنرال موتورز-وولینگ سیستم تهویه مطبوع E200 را ارتقا داده و ظاهر و کابین آن را بازطراحی کرده‌اند.


این خودروساز تمامی مشخصات محصول خود را منتشر نکرده اما گفته که E200 خودرویی کوچک است. شایان ذکر است مدل E100 کوچکتر از اسمارت فورتو بوده و انتظار داریم E200 تقریباً ابعاد مشابهی با برادر خود داشته باشد.


این شرکت جوینت ونچر طبق انتظارات با استقبال زیادی مواجه خواهد شد. بائوجون E100 که حدود یک سال پیش عرضه شده فروش ۲۲ هزار دستگاهی داشته که تقریباً برابر با فروش بولت الکتریکی در آمریکا می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    اگه قیمتش کم باشه برای ترافیک و شهر عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. me84

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    به امنیتش نمیشه زیاد خوش بین بود اما هرچی باشه از موتور برای شهر خیلی بهتره.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا