جنرال موتورز

خیانت هارلی دیویدسون به فورد و همکاری با جی ام سی!

فورد و هارلی دیویدسون سابقه زیادی در همکاری با یکدیگر دارند و در واقع از سال ۲۰۰۰ تاکنون نسخه‌های متنوعی از F-150 با پکیج‌های این موتورسیکلت‌ساز باسابقه معرفی شده است. این همکاری در سال‌های اخیر هم ادامه داشته و جدیدترین محصول آن‌ها نیز یک F-150 2019 با ظاهری ارتقا یافته و چندین تغییر دیگر بوده است. این برند نمادین اما برای مدل سال ۲۰۲۰ راه متمایزی را انتخاب کرده و دست روی جی ام سی سیرا گذاشته است.

درست همانند F-150 2019، نسخه سفارشی سیرا توسط شرکت توسکانی موتور تولید شده، شرکتی که تجربه‌ای بیش از ۳۰ ساله در تولید پیکاپ های سفارشی دارد. این شرکت روی محصولات جی ام سی، شورولت و فورد کار کرده و پذیرای مالکانی است که به دنبال خودروی خاص‌تری هستند.

اما جی ام سی سیرای هارلی دیویدسون چه ویژگی‌هایی دارد؟ هارلی می‌گوید بیش از ۶۵ تغییر در این خودرو صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به نوار نورانی LED روی سپر جلو اشاره کرد. جلوپنجره هم دارای عناصر ویژه‌ای با نگاه به لوگوی هارلی دیویدسون بوده و یک کاپوت متمایز هم نصب شده است.

این پیکاپ از رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی که قبلاً در F-150 یاد شده هم وجود داشته استفاده کرده است. نگاهی دقیق‌تر به پروفایل جانبی خودرو نشان دهنده قوس‌های چرخ متمایز است.

در بخش عقب نیز سیستم اگزوزی متمایز بکار رفته که دارای خروجی‌های دوگانه آلومینیومی می‌باشد. سپر هم تغییراتی داشته است. پوشش محفظه بار همرنگ بدنه و نشان هارلی دیویدسون از دیگر تغییرات جی ام سی سیرا می‌باشند.

جدای از تغییرات ظاهری، برخی بهبودهای سخت‌افزاری هم اعمال شده به گونه‌ای که این پیکاپ پرفروش دارای سیستم تعلیق BDS و شوک‌های فاکس و لاستیک‌های ۳۵ اینچی می‌باشد.

کابین هم وضعیت مشابهی داشته و پوشش چرم و نشان‌های هارلی دیویدسون در همه‌جا دیده می‌شوند.

تنها ۲۵۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و هریک بهای ۹۴۹۹۵ دلاری خواهند داشت. این خودروها از گارانتی ۳ ساله/۵۸ هزار کیلومتر برخوردار هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Malt hill

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    خیلی بیریخته

    موافقم 1
    مخالفم 2
  2. meysam

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    خیلی بینظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10166 ديدگاه)

    خوبه ، خیلی خوبه ولی نه با این قیمت
    ظاهرش تیون شده ولی متمایز نیست جوری که از دور داد بزنه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    اسمش خیانت نیست به نظرم .

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا