جنرال موتورزهوندا

همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت نسل بعدی باتری‌ها

هوندا و جنرال موتورز به منظور سرعت بخشیدن به فرایند توسعه باتری‌های نسل آینده خودروهای الکتریکی با یکدیگر همکاری می‌کنند.


بنا به مفاد این توافقنامه، هر دو کمپانی روی توسعه نسل آینده سیستم باتری جنرال موتورز و مدول های باتری هوندا کار خواهند کرد. این دو خودروساز اشاره زیادی به جزئیات همکاری با یکدیگر نداشته‌اند اما گفته شده نسل بعدی باتری‌ها از نظر میزان اشغال فضا، زمان شارژ و تراکم انرژی بهبودهای قابل‌توجهی خواهند داشت. نسل بعدی باتری‌ها که در خودروهای الکتریکی بکار خواهند رفت عموماً برای بازار آمریکای شمالی تدارک دیده می‌شوند.


جنرال موتورز و هوندا گفته‌اند علیرغم استفاده از مدول های باتری مشترک، خودروهایی با تمایزهای زیاد تولید خواهند کرد. این خودروسازان همچنین گفته‌اند که ترکیب مقیاس و راندمان ساخت جهانی نهایتاً ارزش بسیار بهتری برای مشتریان به همراه خواهند داشت.


معاون اجرایی توسعه محصولات جنرال موتورز گفته است:

این توافقنامه جدید و چندلایه با هوندا نشان دهنده توانایی‌های جنرال موتورز در حرکت به‌سوی سبد محصولات الکتریکی سودده است. چندین دهه تجربه الکتریکی سازی جنرال موتورز به همراه تعهد هوندا به توسعه حمل‌ونقل پیشرفته باعث می‌شود راه‌حل‌های بهتری برای مشتریان و همچنین استراتژی بدون آلایندگی ما ارائه شود.

این اولین باری نیست که هوندا و جنرال موتورز در بحث الکتریکی سازی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو شرکت در سال ۲۰۱۷ یک جوینت ونچر ساخت به منظور تولید سیستم سلول سوختی هیدروژن پیشرفته را تشکیل دادند. انتظار می‌رود این سیستم در سال ۲۰۲۰ تولید شود و شرکت‌ها در حال کار روی تولید راه‌حل‌های تجاری ارزان‌تر برای سیستم‌های ذخیره هیدروژن و سلول سوختی می‌باشند.


هوندا اطلاعات زیادی درباره برنامه‌های خود برای محصولات الکتریکی آتی منتشر نکرده اما جنرال موتورز در حال برنامه‌ریزی برای معرفی حداقل ۲۰ خودروی الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۳ است. بولت مهم‌ترین خودروی الکتریکی این کمپانی است اما در کنفرانس خودرویی ۲۰۱۷ Barclays نیز یک کراس اوور الکتریکی به نمایش درآمده بود. این خودرو یکی از دو محصول الکتریکی جدیدی است که تا اواسط سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اونا با هم همکاری میکنن، ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو هم با هم همکاری میکنن که لگنی فرانسوی به اسم ال90 رو همزمان با هم تولید کنن و با قیمتهای مختلف، با هم رقابت کنن. خاک……

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا