جنرال موتورز

هولدن و مجوز واردات محصولات جنرال موتورز به استرالیا

از آنجایی که هولدن تولید خودرو در استرالیا را متوقف کرده و هم‌اکنون تمامی تمرکز خود را روی واردات گذاشته است، جنرال موتورز به این کمپانی کمک کرده و مجهز واردات تمامی محصولات خود به این کشور توسط هولدن را صادر نموده است.


بنا به گفته‌ی مدیر ارشد هولدن آقای دیوید باتنر، تمامی محصولات جنرال موتورز در صورت وجود تقاضا از طرف مشتریان وارد این کشور خواهند شد. این موضوع می‌تواند به معنی اتمام همکاری فعلی هولدن با اوپل باشد.


باتنر اعلام کرده است:

واقعیت این است که ما هم‌اکنون می‌توانیم شاسی بلندها و پیکاپ های خیال‌انگیزی را وارد کنیم؛ و من به عنوان بخشی از دوره‌ی ۶۰ روزه‌ی خود یک هفته را در دیترویت سپری کردم و شانس حضور در استودیوی طراحی و دیدن همه‌ی مدل‌های گلی را داشتم.

البته هولدن قبلاً برخی محصولات جنرال موتورز همچون تراکس، اکوئینکس، کلرادو، تریل بیلزر و حتی آکادیا را در استرالیا به فروش رسانده است. هنوز مشخص نیست که محصولات بیوک و کادیلاک توسط هولدن وارد خواهند شد یا خیر.

مدیر هولدن اضافه کرده است:

شما باید در مورد خودرویی که وارد می‌کنید مطمئن باشید و بازار را بشناسید و اگر برنامه‌ریزی برای حضوری ۳ تا ۴ ساله دارید باید شرایط آینده را هم بسنجید؛ بنابراین باید از عرضه‌ی محصولات درست در زمانی درست اطمینان حاصل کنید.

خودروهایی که احتمالاً وارد استرالیا خواهند شد شامل نسل بعدی شورولت کروز، کامارو، کوروت، کلرادو، بولت، ولت و حتی سدان یا شاسی‌بلندی از کادیلاک خواهند بود.


زمانی که از باتنر درباره‌ی ورود محصولاتی با زبان طراحی کاملاً متفاوت و احتمال گیج شدن خریداران هولدن سؤال شده او گفته بحث بیشتر به عرضه‌ی محصولی درست در بازاری درست مربوط است.


باتنر خاطرنشان ساخته است:

این موضوعی جالب است زیرا ما از نظر تمرکز روی یک برند بحث‌هایی داشته‌ایم بنابراین شما با همین موضوع در محصول خود روبرو خواهید شد؛ اما حقیقت این است که ما می‌توانیم خودروهایی از برندهای کاملاً متفاوت را وارد کنیم. ما از خودمان می‌پرسیم بهترین خودروهای این کلاس چه مدل‌هایی هستند؟

این مدیر ارشد ادامه می‌دهد:

بنابراین زمانی که ما به‌طور مثال به کلاس شاسی بلندهای هفت‌نفره‌ی بزرگ که آکادیا هم در آن حضور دارد نگاه می‌کنیم احساس وجود محصولی بزرگ و برجسته از جی ام سی به ما دست می‌دهد. آکادیا می‌تواند محصولی مناسب بازار ما باشد. اوضاع درباره اکوئینکس نیز همین‌گونه است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. یانکی

    ۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    از هلدن دیگه یه آرم مونده.حیف شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا