جنرال موتورز

پیکاپ های جنرال موتورز با کارکرد بالای 1.5 میلیون کیلومتر!

این خبر بسیار خاصی برای طرفداران پیکاپ های سرسخت است. به تازگی فردی پیدا شده که حداکثر استفاده از پیکاپ خود را کرده است. شما می‌توانید دو پیکاپ بزرگ جنرال موتورز با کارکرد مجموع بیش از ۲.۴ میلیون کیلومتر را مشاهده کنید! اولین خودرو یک جی ام سی سیرا HD مدل ۲۰۱۵ است که کارکرد بالای ۸۰۰ هزار کیلومتری داشته ولی پیکاپ دوم که یک شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۰۷ است واقعاً جلب‌توجه کرده و کارکرد بیش از ۱.۶ میلیون کیلومتر را ثبت کرده و البته هنوز هم از قوای محرکه اصلی خود استفاده می‌کند.

مالک هر دو پیکاپ بروک اسمیت است که به‌طور مکرر بین آمریکا و کانادا تردد می‌کند. او به تمامی ایالت‌ها به جز هاوایی سر می‌زند و البته مناطق زیادی از کانادا را نیز پشت سر گذاشته است. هر دو پیکاپ از پیشرانه دیزلی دورامکس جنرال موتورز استفاده کرده و سیلورادو ۲۰۰۷ یاد شده هیچ‌گونه تعمیر قابل‌توجهی در قوای محرکه نداشته است.

اسمیت می‌گوید که شورولت ۲۰۰۷ را به‌صورت صفرکیلومتر خریداری کرده و جدای از هزینه‌های نگهداری معمول، انژکتورهای سوخت را در کارکرد حدود ۸۰۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. او همچنین مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک آلیسون خودرو را در کارکرد حدود ۶۴۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. البته دلیل تعویض مبدل گشتاور کیفیت بد آن نبوده بلکه مالک به دنبال اطمینان خاطر بیشتر به خاطر کشیدن محموله‌های سنگین بوده است.

اما دلیل خرید سیرا ۲۰۱۵ نیز نیاز به پیکاپی جدیدتر بوده و اسمیت از عمر بالای پیکاپ قبلی خود آگاه بوده است. هزینه‌های نگهداری سیلورادو در نهایت بالا می‌رفته و بنابراین او بجای خرج مبلغ زیاد برای سیلورادو یک دستگاه سیرا با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر را خریده است.

ویدئوی منتشر شده از این پیکاپ ها داستان را به‌صورت کامل بازگو می‌کند و در آن درباره همه‌چیز از فشار لاستیک گرفته تا بهترین روش یدک کشی و… صحبت شده است. اگر علاقه زیادی به پیکاپ ها دارید حتماً این ویدئوها را تماشا کنید تا اطلاعات زیادی از آن‌ها به دست آورید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. ثبات

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (34 ديدگاه)

    ماهی بیش از 14000 کیلومتر…..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. کافر مقدس

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    بد ما دغدغه مون کیفیت قطعه پراید کره ای یا ایرانی ـه :/

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Elmiraj

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    برای پیکاپ ها و SUV های فول سایز آمریکایی رسیدن به این اعداد اصلأ عجیب نیست…
    در سرزمین پیکاپ ها پره از پیکاپ هایی بسیار قدیمی تر از این دو و کارکردی بسیار بیشتر .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. پرسپولیس

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (26 ديدگاه)

    دوستانی که می گفتن آمریکا بلد نیست ماشین بسازه و فقط و فقط آلمان بلده الآن کجان ؟؟؟ کیفیت قطعات پیکاپ های آمریکایی در حد و اندازه ژاپنی هاست و بلکه بهتر هم باشه .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    یک دلیل باعث بروز فروش کم و کمتر شدن خودرو در جهان هست و اینکه خودروها سال به سال قابل اعتمادتر میشوند .
    در کشور ما البته برعکسه ، چینیها به ۵۰هزارتا نرسیده با اُفت شدید فروخته میشوند به سبب مشکلات متعدد .
    چری تیگو ۷ با قیمت بیش از ۴۰۰میلیون تومان یه مشکلات عجیب غریبی داره که خود شرکت هم تعجب میکنه .
    برای همینه که من بشخصه میگم خودرو کارکرده از شرکتهای شناخته شده (( تویوتا ، میتسوبیشی ، نیسان ، سوزوکی ، کیا هیوندای )) بخرید به جای دادن پولهای زیاد بابت خرید چینیهای آشغال .

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. Enzo

      ۲۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (319 ديدگاه)

      کسیکه فکر درستی داشته باشه .برای ماشین چینی چهارصد میلیون تومن نمیده .من حاضرم همچین پولیرو بدم یه بنز E2003رو بردارم از هر نظری حساب کنی میارزه به کل چینی‌های تو ایران.بعد فکرشو بکن طرف میگه چهارصد تومان دادی .چی داری .یکی میگه بنز .اونیکی میگه تیگو.واقعا آدم خندش میگیره بنز. تیگو.???

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. حسن

        ۲۲ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (326 ديدگاه)

        حالا مثلا تو کل ایران چندتا بنز e2003 یا حتی توسان و اسپورتیج دست دوم برای فروش هست که بتونه کل بازار را تامین کنه؟

        موافقم 1
        مخالفم 2
  6. M

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم عاقبت دروغگو بهتر از وضع ما نیست دروغ بدترین گناهان است که ریشه هر ملتی را خشک میکند

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    مخالفان کامنت من ، نشان دهنده یک چیزه و اون چینی سوارانی که میدانند چینیها به درد نمیخورند اما خودشان را به اون راه زده اند .
    نمونه زیاده برای مثال ، همین بَس ، بروید پیج اینستاگرامی (( سبقت آزاد )) یک بررسی کوتاه تیگو۷ را ببینید تا بیشتر علاقه مند چینی آشغالتان شوید یا شکستگی پدال گاز تیگو ۵۵ در تست های روسی .

    حالا اَشخاصی پیدا میشوند که میگویند ، ما هم دوست داریم خودرو خوب سوار شویم اما چاره ای نداریم ، در جواب باید بگویم شماها هستید که با سواری دادنتون و خرید کردنهاتون کشور را به این فلاکت کشاندید و خرید شما یعنی حمایت شما از فاسدترین شرکتهای مافیایی در کشور .
    حتی خود چین هم ، خودروهای به درد بخورش را نمیفرسته برای ایران .

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. Enzo

    ۲۱ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    بعد طرف می‌ره سمند میگیره صفر کیلومتر. دویست کیلومتر نرفته واشر میزنه.اتفاقیکه برای یکی از دوستان بنده رخ داده مهم اینکه ما مسلمانیم وبهشتو کنترارت کردیم .اونا کافرن آقا 1/600بابا حالا مونده تا برسن به بهشت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. رامین

      ۲۱ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (255 ديدگاه)

      بهشت? جهنم?کو کجاست اونجا و اینجا

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. حميدرضا

    ۲۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چه اندازه شاخی داره فقط به درد همون امریکای شمالی می خوره کارکردش هم بدون تعمیر اساسی خیلی خیلی زیاده به اندازه یه کامیون در ایران حرکت کرده

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. arash

    ۲۴ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام
    برای همین است که ما هنوز شورولت کادیلاک بیوک را در مدلهای مختلف قدیمی در کشور می بینیم یکی از اقوام نوا داشت و با آن ته دره رفت هرکسی می دید میگفت شانس داشتی با نوا بودی والا 120درصد مرده بودی وایشان میگفت ماشین با این وضعیت را آوردند بالای دره با یک استارت روشن شد و به شهر رساند مرا.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا