جی ام سی

معرفی جی‌ام‌سی هامر EV مدل 2026 با قدرت بیشتر و شتاب 2.8 ثانیه!

جی‌ام‌سی نسخهٔ بروز شدهٔ هامر EV را با قدرت بیشتر ۱۱۶۰ اسب بخاری و ویژگی‌های جدید مثل کینگ کرب معرفی کرده است.

جی‌ام‌سی هامر EV، این غول عظیم‌الجثه، حالا به یکی از سریع‌ترین خودروهای بازار تبدیل شده است. هامر الکتریکی برای سال ۲۰۲۶ با تغییرات قابل‌توجهی وارد بازار می‌شود. این تغییرات شاید در نگاه اول به چشم نیایند اما با نگاهی به مشخصات خودرو می‌توان متوجه اتفاقات قابل‌توجهی شد. جی‌ام‌سی افزایش قدرت قابل‌توجهی را برای این غول الکتریکی اعمال کرده است. مدل ۲۰۲۶ هامر الکتریکی در نسخهٔ 3X پیکاپ حالا ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد که ۱۶۰ اسب بخار بیشتر از قبل است. به گفتهٔ جی‌ام‌سی، این افزایش قدرت فقط برای نسخهٔ پیکاپ اعمال شده و از طریق باطری ۲۴ ماژولی، بهینه‌سازی نرم‌افزار و کالیبراسیون سیستم پیشرانه به دست آمده است.

نتیجهٔ این افزایش قدرت، ارائهٔ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در تنها ۲.۸ ثانیه است که با خودروهایی مثل پورشه ۹۱۱ GT3 و کوروت Z06 برابری می‌کند! علاوه بر این، برای مدل ۲۰۲۶، نسخه کربن فایبر هم برای هر دو مدل پیکاپ و شاسی‌بلند معرفی شده است. این نسخه شامل رینگ‌های مشکی با لاستیک‌های آفرود، قطعات فیبر کربنی برای قاب آینه‌ها و صفحهٔ محافظ زیر خودرو، نشان‌های مشکی و در مدل شاسی‌بلند و رینگ زاپاس مشکی است. این نسخه فقط با رنگ خاکستری مات مگنوس عرضه می‌شود و تولید محدودی خواهد داشت.

یکی از به‌روزرسانی‌های جذاب برای هامر الکتریکی، حالت جدید کینگ کرب است که جایگزین کرب‌واک می‌شود. این حالت، فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب را سریع‌تر می‌کند و مانورپذیری را در فضاهای تنگ آفرود بهبود می‌بخشد. کینگ کرب به‌صورت جدا از کرب‌واک عمل می‌کند و در تمام مدل‌های ۲۰۲۶ ارائه می‌شود. همچنین، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری از راه دور در اواخر سال جاری، این ویژگی برای مدل‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ نیز فعال خواهد شد.

جی‌ام‌سی سیستم تعلیق هامر الکتریکی را برای بهبود کیفیت سواری از نو تنظیم کرده است. قابلیت شارژ دوطرفه نیز اضافه شده که به هامر امکان شارژ خودروهای دیگر یا تأمین برق خانه را می‌دهد. در داخل کابین، نمایشگر ۱۳.۴ اینچی مرکزی و مجموعه‌ای از فناوری‌ها همچنان بدون تغییر باقی مانده‌اند. قیمت‌گذاری مدل‌های ۲۰۲۶ اواخر سال جاری، هم‌زمان با ورود به نمایندگی‌ها، اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. yektachafi

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (174 ديدگاه)

    حیف این فیس نیست یه موتور غول و خفن درونسوز نداشته باشه؟

    موافقم 44
    مخالفم 15
    1. MehdiTurbo

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (2552 ديدگاه)

      هامر زمانی هامر بود که یه موتور وی شیش و وی هشت داشت
      الان با اینکه از لحاظ ابعادی و طراحی نسلاس قبلش قورت میده ولی ده برابر اینم باشه دیگه انگار اصلا هامر نیست
      الان میفهمم واقعا اینکه خودروهایی غول حساب میکردم به خاطره صرفا طراحی ابعادشون نبود
      هیچ حس خاصی نداره داشتن این دیگه خودرو خیلی فرقی نداره تو عصر جدید چی باشه
      البته خوبیا خودشم داره شاید ادما و مردم از این مادی گرایی افراطی دست کشیدند چون فقط یه خونه است و یه ماشین خونه ها اگه طراحی های مدرن و ساده پیدا کنند ماشین ها هم که تبدیل دارند میشند
      برای خیلی ها بی روح ولی همونایی که براشون بی روح از خانه و تیپ قیافه و استایل ماشین فلانی از حسادت میسوزند از اون طرف میگند بیروح
      مشکل اونا اینه من اون شکلی باشم و اون خونه ماشین اون شکلی داشته باشم نه دیگران خیلی ها هم که از حسادت و درد نداشتن ازار اذیت کلامی رفتاری میرسونند
      تو اون دنیای ساده و یه شکل این چیزا نیست
      این شکلی نیازمند ادماییه که شعور داشته باشند حسادت ازار و … نرسونند که تو ایران در بدترین وضعیت شعوری انسانی هستیم خیلی ها پر از عقده ان که عقده هاشون به شکل خیلی بدی از شدت درد زیاد بروز میدن

      موافقم 11
      مخالفم 8
    2. ali_x76

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (452 ديدگاه)

      جدا جا داره انجین اسکالید V رو روش سوار کنن
      V8 6.2L 682 hp
      با حذف باطری ۲۰۰ کیلووات ساعتی هم، اقلا ۱ تن از وزنش کم میشه.
      البته کلا پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز جا برای انجین درونسوز نداره متاسفانه.

      موافقم 2
      مخالفم 5
  2. Mr wrong

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (604 ديدگاه)

    نه شاسی بلند با شتاب سه ثانیه ایی رو درک کردم
    نه درگ‌وانت با پورشه رو درحالی که یه پورشه هم رو باربرشه
    نه سدان خانوادگی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت رو ….
    شاید درک من از دنیای خودرو پایینه نمیدونم
    فقط گاهی از خودم میپرسم چرا یه خانواده، به یک سدان یا اس یو وی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۳ ثانیه ایی نیاز دارن؟؟

    موافقم 18
    مخالفم 8
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (3492 ديدگاه)

      حتی در آمریکا که میانگین درآمد مردم نسبت به دیگر نقاط دنیا خیلی خوبه، غالب مردم خودرویی سوار می‌شن که قیمتش حدود ۳۰ تا ۶۰ هزار دلاره
      مدل‌های ۱۰۰ هزار دلاری و گران‌تر، مخصوص ۵ تا ۱۰ درصد مردم آمریکا یا دیگر کشورهای متمول هست

      موافقم 43
      مخالفم 1
  3. mr-gtc

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (495 ديدگاه)

    جز محدود برقی های جذاب

    موافقم 18
    مخالفم 8
  4. BMW is GOD

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    وقتی عقده ی دیده شدن داری. یه غول ۴ تنی بی خاصیت با شتاب زیر ۳ ثانیه به هیچ دردی نمیخوره بلکه فقط کافیه دست چارتا راننده ناشی بیفته تا مثل تانک از رو بقیه مردم رد بشن. تعجب نکنید اگر بعدا خبر اومد که محدود کننده روش اعمال میشه. امان از مارکتینگ و طمع فروش بیشتر.

    موافقم 15
    مخالفم 27
    1. Nismo

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1979 ديدگاه)

      یه کم فقط وزنش از m5 جدید بیشتره یه ذره🤏

      موافقم 13
      مخالفم 10
      1. BMW is GOD

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (80 ديدگاه)

        سر پیچ اول M5 رو میبینی
        اما برای دیدن هامرربرقی باید بری ته دره. اونجا میتونی پیداش کنی 👋

        موافقم 14
        مخالفم 10
        1. Nismo

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (1979 ديدگاه)

          بی عم و هم جاش ته همون دره‌ست
          یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت روی چال سرویس

          موافقم 4
          مخالفم 3
    2. رامین کریمی

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (345 ديدگاه)

      عجیبه به خدا بی خاصیت 🤣🤣🤣
      شماها دقیقا فرزندان اون عده از مردمی هستید که ژیان و رنو ۵ و فولکس قورباغه را ترجیح دادن به بنز و جگوار و لندکروزر و رنج روور وکادیلاک و بلیزر و فورد. و چرا؟ چون بنزین را حروم میکردن اسراف می‌شد خدا از اسراف کنندگان بیزار هستش و اینم آخر عاقبت ملتی که اسراف نکردن خدا دوسشون داره دیگه برق و آب هم ندارن یعنی به درگاه خدا رزق و روزی ندارن چون خودشون خواستن شما غصه نخور عربها میخرن حالشو میبرن باز هم شاهد صد سال اختلاف تکنولوژی در اینجا و آنجا میشیم

      موافقم 19
      مخالفم 6
    3. سوشیانت

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (220 ديدگاه)

      بی خاصیت اون بی ام و با قدرت موتور در حد پرایده نه این شاهکار آفرود

      موافقم 7
      مخالفم 10
    4. سوشیانت

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (220 ديدگاه)

      آره این غول افرود بی خاصیته لابد بی ام و خوبه!!!

      موافقم 5
      مخالفم 12
      1. amir

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (3918 ديدگاه)

        با ۴ تن وزن آفرود؟ خودت خنده ات نگرفت؟ حالا کاری به مانسترتراک و خوده تراکا افرود با ابعاد بزرگتر ندارم

        موافقم 2
        مخالفم 5
        1. سوشیانت

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (220 ديدگاه)

          گشتاور رو دیدی که میگی با ۴ تن وزن به مشکل میخوره؟! تا الان از این بررسی هایی که دیدیم متخصص ها هم تایید کردن که آفرود خیلی خوبی داره

          موافقم 2
          مخالفم 2
  5. مهردادکمال

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    این شتاب برای یه ماشین بلند قامت هیولایی( که احتمالا از یک لاین اتوبان پهن تر هست) با بیش از ۴ تن وزن بسیار خطرناک هست.
    این ماشین جاده ها رو ناایمن میکنه

    موافقم 5
    مخالفم 7
  6. شاهین

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1189 ديدگاه)

    برد پیمایشی رو افزایش میدادن خیلی بهتر میشد
    300 کیلومتر برد پیمایشی برای این ماشین مثل شوخیه!

    موافقم 1
    مخالفم 3
  7. zm.1994

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    جوووون هامرو عشق است👏👏به به چه خفنه 👌👌

    موافقم 3
    مخالفم 2
  8. کیارش

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بدین آقای منصوری با اسپری مشکیش کنه چهارتا درب قابلمه هم ببنده جای رینگاش تودوزیشم زرد بزنه بهتون برش گردونه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  9. arash

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    با سلام واقعا برخی اوقات آمریکاییها را درک نمیکنم حتی در قدیم هم وقتی بلیزر را می دیدم متعجب می شدم که پشت ساخت این غول بی شاخ و دم چه طرز تفکری هست یا آقای عین علی در میدان چیذر یک کادیلاک فیلت وود داشت با موتور 8 سیلندر 8400 سی سی آخه چه فکر کرده مهندسی که این سایز خودرو را ساخته است فرضا ما در ایران لندکروز بنظرمان خیلی بزرگ می آید بروید دبی تور سافاری در کنار سایر خودروها که اکثرا هم آمریکایی هستند مثل امثال جی ام سی و هامر بنظرتان لندکروز کوچولو جلوه میکند. بنظرم جی ام سی بجای ساخت این خودرو با باطری یک تن وزن باید تلاش میکرد به هر ترتیبی شده است یک خودروی اتمی با سوخت اورانیم بسازد به شرط رعایت مسائل ایمنی …

    موافقم 3
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا