جیامسی نسخهٔ بروز شدهٔ هامر EV را با قدرت بیشتر ۱۱۶۰ اسب بخاری و ویژگیهای جدید مثل کینگ کرب معرفی کرده است.
جیامسی هامر EV، این غول عظیمالجثه، حالا به یکی از سریعترین خودروهای بازار تبدیل شده است. هامر الکتریکی برای سال ۲۰۲۶ با تغییرات قابلتوجهی وارد بازار میشود. این تغییرات شاید در نگاه اول به چشم نیایند اما با نگاهی به مشخصات خودرو میتوان متوجه اتفاقات قابلتوجهی شد. جیامسی افزایش قدرت قابلتوجهی را برای این غول الکتریکی اعمال کرده است. مدل ۲۰۲۶ هامر الکتریکی در نسخهٔ 3X پیکاپ حالا ۱۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد که ۱۶۰ اسب بخار بیشتر از قبل است. به گفتهٔ جیامسی، این افزایش قدرت فقط برای نسخهٔ پیکاپ اعمال شده و از طریق باطری ۲۴ ماژولی، بهینهسازی نرمافزار و کالیبراسیون سیستم پیشرانه به دست آمده است.
نتیجهٔ این افزایش قدرت، ارائهٔ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در تنها ۲.۸ ثانیه است که با خودروهایی مثل پورشه ۹۱۱ GT3 و کوروت Z06 برابری میکند! علاوه بر این، برای مدل ۲۰۲۶، نسخه کربن فایبر هم برای هر دو مدل پیکاپ و شاسیبلند معرفی شده است. این نسخه شامل رینگهای مشکی با لاستیکهای آفرود، قطعات فیبر کربنی برای قاب آینهها و صفحهٔ محافظ زیر خودرو، نشانهای مشکی و در مدل شاسیبلند و رینگ زاپاس مشکی است. این نسخه فقط با رنگ خاکستری مات مگنوس عرضه میشود و تولید محدودی خواهد داشت.
یکی از بهروزرسانیهای جذاب برای هامر الکتریکی، حالت جدید کینگ کرب است که جایگزین کربواک میشود. این حالت، فرمانپذیری چرخهای عقب را سریعتر میکند و مانورپذیری را در فضاهای تنگ آفرود بهبود میبخشد. کینگ کرب بهصورت جدا از کربواک عمل میکند و در تمام مدلهای ۲۰۲۶ ارائه میشود. همچنین، با بهروزرسانی نرمافزاری از راه دور در اواخر سال جاری، این ویژگی برای مدلهای ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ نیز فعال خواهد شد.
جیامسی سیستم تعلیق هامر الکتریکی را برای بهبود کیفیت سواری از نو تنظیم کرده است. قابلیت شارژ دوطرفه نیز اضافه شده که به هامر امکان شارژ خودروهای دیگر یا تأمین برق خانه را میدهد. در داخل کابین، نمایشگر ۱۳.۴ اینچی مرکزی و مجموعهای از فناوریها همچنان بدون تغییر باقی ماندهاند. قیمتگذاری مدلهای ۲۰۲۶ اواخر سال جاری، همزمان با ورود به نمایندگیها، اعلام خواهد شد.
yektachafi
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴حیف این فیس نیست یه موتور غول و خفن درونسوز نداشته باشه؟
MehdiTurbo
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴هامر زمانی هامر بود که یه موتور وی شیش و وی هشت داشت
الان با اینکه از لحاظ ابعادی و طراحی نسلاس قبلش قورت میده ولی ده برابر اینم باشه دیگه انگار اصلا هامر نیست
الان میفهمم واقعا اینکه خودروهایی غول حساب میکردم به خاطره صرفا طراحی ابعادشون نبود
هیچ حس خاصی نداره داشتن این دیگه خودرو خیلی فرقی نداره تو عصر جدید چی باشه
البته خوبیا خودشم داره شاید ادما و مردم از این مادی گرایی افراطی دست کشیدند چون فقط یه خونه است و یه ماشین خونه ها اگه طراحی های مدرن و ساده پیدا کنند ماشین ها هم که تبدیل دارند میشند
برای خیلی ها بی روح ولی همونایی که براشون بی روح از خانه و تیپ قیافه و استایل ماشین فلانی از حسادت میسوزند از اون طرف میگند بیروح
مشکل اونا اینه من اون شکلی باشم و اون خونه ماشین اون شکلی داشته باشم نه دیگران خیلی ها هم که از حسادت و درد نداشتن ازار اذیت کلامی رفتاری میرسونند
تو اون دنیای ساده و یه شکل این چیزا نیست
این شکلی نیازمند ادماییه که شعور داشته باشند حسادت ازار و … نرسونند که تو ایران در بدترین وضعیت شعوری انسانی هستیم خیلی ها پر از عقده ان که عقده هاشون به شکل خیلی بدی از شدت درد زیاد بروز میدن
ali_x76
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴جدا جا داره انجین اسکالید V رو روش سوار کنن
V8 6.2L 682 hp
با حذف باطری ۲۰۰ کیلووات ساعتی هم، اقلا ۱ تن از وزنش کم میشه.
البته کلا پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز جا برای انجین درونسوز نداره متاسفانه.
Mr wrong
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴نه شاسی بلند با شتاب سه ثانیه ایی رو درک کردم
نه درگوانت با پورشه رو درحالی که یه پورشه هم رو باربرشه
نه سدان خانوادگی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت رو ….
شاید درک من از دنیای خودرو پایینه نمیدونم
فقط گاهی از خودم میپرسم چرا یه خانواده، به یک سدان یا اس یو وی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و شتاب ۳ ثانیه ایی نیاز دارن؟؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴حتی در آمریکا که میانگین درآمد مردم نسبت به دیگر نقاط دنیا خیلی خوبه، غالب مردم خودرویی سوار میشن که قیمتش حدود ۳۰ تا ۶۰ هزار دلاره
مدلهای ۱۰۰ هزار دلاری و گرانتر، مخصوص ۵ تا ۱۰ درصد مردم آمریکا یا دیگر کشورهای متمول هست
mr-gtc
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴جز محدود برقی های جذاب
BMW is GOD
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴وقتی عقده ی دیده شدن داری. یه غول ۴ تنی بی خاصیت با شتاب زیر ۳ ثانیه به هیچ دردی نمیخوره بلکه فقط کافیه دست چارتا راننده ناشی بیفته تا مثل تانک از رو بقیه مردم رد بشن. تعجب نکنید اگر بعدا خبر اومد که محدود کننده روش اعمال میشه. امان از مارکتینگ و طمع فروش بیشتر.
Nismo
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴یه کم فقط وزنش از m5 جدید بیشتره یه ذره🤏
BMW is GOD
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴سر پیچ اول M5 رو میبینی
اما برای دیدن هامرربرقی باید بری ته دره. اونجا میتونی پیداش کنی 👋
Nismo
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴بی عم و هم جاش ته همون درهست
یا در خوشبینانهترین حالت روی چال سرویس
رامین کریمی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴عجیبه به خدا بی خاصیت 🤣🤣🤣
شماها دقیقا فرزندان اون عده از مردمی هستید که ژیان و رنو ۵ و فولکس قورباغه را ترجیح دادن به بنز و جگوار و لندکروزر و رنج روور وکادیلاک و بلیزر و فورد. و چرا؟ چون بنزین را حروم میکردن اسراف میشد خدا از اسراف کنندگان بیزار هستش و اینم آخر عاقبت ملتی که اسراف نکردن خدا دوسشون داره دیگه برق و آب هم ندارن یعنی به درگاه خدا رزق و روزی ندارن چون خودشون خواستن شما غصه نخور عربها میخرن حالشو میبرن باز هم شاهد صد سال اختلاف تکنولوژی در اینجا و آنجا میشیم
سوشیانت
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴بی خاصیت اون بی ام و با قدرت موتور در حد پرایده نه این شاهکار آفرود
سوشیانت
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴آره این غول افرود بی خاصیته لابد بی ام و خوبه!!!
amir
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴با ۴ تن وزن آفرود؟ خودت خنده ات نگرفت؟ حالا کاری به مانسترتراک و خوده تراکا افرود با ابعاد بزرگتر ندارم
سوشیانت
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴گشتاور رو دیدی که میگی با ۴ تن وزن به مشکل میخوره؟! تا الان از این بررسی هایی که دیدیم متخصص ها هم تایید کردن که آفرود خیلی خوبی داره
مهردادکمال
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴این شتاب برای یه ماشین بلند قامت هیولایی( که احتمالا از یک لاین اتوبان پهن تر هست) با بیش از ۴ تن وزن بسیار خطرناک هست.
این ماشین جاده ها رو ناایمن میکنه
شاهین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴برد پیمایشی رو افزایش میدادن خیلی بهتر میشد
300 کیلومتر برد پیمایشی برای این ماشین مثل شوخیه!
zm.1994
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴جوووون هامرو عشق است👏👏به به چه خفنه 👌👌
کیارش
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴بدین آقای منصوری با اسپری مشکیش کنه چهارتا درب قابلمه هم ببنده جای رینگاش تودوزیشم زرد بزنه بهتون برش گردونه
arash
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴با سلام واقعا برخی اوقات آمریکاییها را درک نمیکنم حتی در قدیم هم وقتی بلیزر را می دیدم متعجب می شدم که پشت ساخت این غول بی شاخ و دم چه طرز تفکری هست یا آقای عین علی در میدان چیذر یک کادیلاک فیلت وود داشت با موتور 8 سیلندر 8400 سی سی آخه چه فکر کرده مهندسی که این سایز خودرو را ساخته است فرضا ما در ایران لندکروز بنظرمان خیلی بزرگ می آید بروید دبی تور سافاری در کنار سایر خودروها که اکثرا هم آمریکایی هستند مثل امثال جی ام سی و هامر بنظرتان لندکروز کوچولو جلوه میکند. بنظرم جی ام سی بجای ساخت این خودرو با باطری یک تن وزن باید تلاش میکرد به هر ترتیبی شده است یک خودروی اتمی با سوخت اورانیم بسازد به شرط رعایت مسائل ایمنی …