خودروهای سنگین

ساخت غول آخر خودروهای تفریحی توسط یونی کت!

زمانی که کامیون مان TGS 6×6، دو تریلر، تجهیزات بکار رفته در خانه‌ها و هدف رفع کردن نیازهای تیم رالی قزاقستان را با یکدیگر ترکیب کنید حاصل کار چه خواهد بود؟ جواب این یونی کت  MD75HMB+WT69 مان TGS 26.540 6X6  است. شرکت یونی کت Expedition Vehicles شرکتی آلمانی است که به ساخت خودروهای تفریحی و سفری شخصی با شاسی چهار چرخ محرک می‌پردازد.

این خودرو که نام طویلی هم دارد به‌طور ویژه برای تیم رالی ساخته شده است؛ بنابراین در بخش عقب دارای یک گاراژ متحرک و فضای ذخیره‌ای زیاد در کناره‌هاست تا به این ترتیب تجهیزات سرویس سنگین تیم را بتوان حمل کرد. موضوع بهتر اینکه سمت دیگر این کامیون دارای دو باک سوخت ۴۰۰ لیتری بنزینی و ۵۰۰ لیتری دیزلی است. هر دو باک را می‌توان برای سوخت‌رسانی دیگر خودروها و تجهیزات بکار گرفت.


غول مرحله آخر یونی کت از دو بخش تشکیل شده که تریلر اول آن به عنوان کابین ارشد عمل کرده و برای مدیران است. بخش جلویی دارای بخش نشیمن U شکل برای ۶ نفر بوده و در هر قسمت هم فنجان‌های قهوه و… قرار گرفته است. بخش میانی نیز به عنوان آشپزخانه و حمام مطرح بوده و نهایتاً به بخش استراحت با دو تخت می‌رسیم.

البته تریلر دوم به عنوان بخش سرویس، آشپزخانه و حمام بوده و در میانه‌ی این قسمت نیز فضای استراحت برای ۴ نفر در نظر گرفته شده است. بخش عقبی نیز شامل گاراژ است که برای نگه‌داشتن ابزار و تجهیزاتی همچون جوشکاری، فضای قطعات یدکی و… طراحی شده است.

در دماغه خودرو هم دو راننده می‌نشینند و البته دو تخت خواب هم در آنجا وجود دارد. نیروبخش این هیولا پیشرانه‌ای ۵۴۰ اسب بخاری است که برای کشیدن مادر خودروهای تفریحی و سفری کافی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این هیولا بهتر است ویدئوی پیش رو را تماشا بفرمایید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    عجب خانه مفرحی هرکسی اینو داشته باشه دیگه افسردگی نمیگیره میتونه تمام سال رو بره باهاش سرتاسر دنیا برفی -خاکی وگل ولای کوهستان جنگل همه جا رو بگرده بدون مشکلی.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۲ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    با این تجهیزات داخلی، خب چرا استفاده از یه اتوبوس مجلل نه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا