وقتی در آذرماه سال گذشته نسخهٔ پیشتولید نسل جدید هوندا سیویک رونمایی شد، فهمیدیم طراحی ظاهر آن چگونه خواهد بود اما حالا هوندا اولین تصویر از نسخهٔ تولیدی نسل یازدهم سیویک را منتشر کرده تا علاقهمندان را از ویژگیهای نهایی این سدان محبوب باخبر کند. البته متأسفانه برای فهمیدن مشخصات فنی سیویک جدید باید تا ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) منتظر بمانیم اما این تصویر لااقل از ویژگیهای ظاهری نسخهٔ تولیدی سیویک جدید اطلاعاتی به ما میدهد.
هرچند فعلاً فقط یک تصویر از این خودرو منتشر شده اما همین تصویر بهخوبی تغییراتی جزئی که در نسخهٔ تولیدی نسبت به پروتوتایپ صورت گرفته را نشان میدهد. با توجه به این تصویر، کلیت طراحی سیویک کاملاً دستنخورده باقیمانده و صرفاً تغییراتی جزئی در جلوپنجره و سپر جلو صورت گرفته است. کارخانهٔ هوندا در کانادا تقریباً آمادهٔ آغاز تولید انبوه نسل یازدهم سیویک است به گفتهٔ هوندا، این خودرو در تابستان امسال راهی نمایندگیهای فروش خواهد شد. چند ماه بعد نیز نسخهٔ هاچبک معرفی خواهد شد که در کارخانهٔ ایندیانا تولید میشود. نسخههای اسپرت Si و تایپ R نیز مدت کوتاهی بعد به بازار خواهند آمد.
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۲۶ فروردین ۱۴۰۰طراحیه یه ماشین دیگه هم افت کرد
.
.
.
آخه شما سیویک تایپ R رو ببینید! نه به اون ظاهر خشن و باحال،نه به این ظاهر مظلوم و بی آزار!
والا شبیه تویوتا شده.
عکس های دوم به بعد رو هم از توی یه اتاقی گرفتن که نور های رنگی داره اما تاریکه که مثلا خفن به نظر بیاد.
با این مسخره بازیا چیزی عوض نمیشه.
.
.
.
#_ما_طراحی_های_قدیمی رو_میخوایم
محمد
۲۶ فروردین ۱۴۰۰#_ما_طراحی_های_قدیمی رو_میخوایم
??????????
کارو درست رو کیا انجام میده.طراحیه تکاملی و زیبا تر.به خصوص در مورد اپتیما
محمد مختاری آذر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ولی تیزر های تبلیغاتی بهتر از قبل شدن واقعا موتور ها تقویت شدن الان ما تا 2000 اسب بخار داریم
حتی بعضی از تیونیگ ها تا 3000 اسب بخار هم دارند
پس چون این ها هستش تا حد زیادی میشه طراحی رو قبول کرد
کوشا
۲۶ فروردین ۱۴۰۰طراحی کلی دست نخورده باقی مونده. ولی باید ببینیم تو نسخه ی هاچبک چه تغییری دادن که این خیلی مهمه. فعلا برای قضاوت نباید عجله کرد.
MjM
۲۶ فروردین ۱۴۰۰نسل قبل یکم خشن تر و اسپرت تر بود
ولی باز حداقل مثل نسل جدید خودروهای دیگه، نابود نکردن طراحی ماشین رو و خوبه
یوسف
۲۶ فروردین ۱۴۰۰خوب در اومده اما داستان اینجاست که سیویک در نسل های گوناگون همواره حال و هوای اسپرت داشته (مانند نسل پیشین). ولی این طراحی بیشتر به آکورد میخوره تا سیویک.
Hadi
۲۶ فروردین ۱۴۰۰درسته این نسبت به قبلی سادهتر شده ولی ظاهرش واسه ی سدان کامپکت خوبه…
و موزون و هماهنگه ولی کاش ی ذره اسپرت تر میبود…
احتمالا تو تریم های مختلف قیافش بهتر بشه…
بشدت منتظر تایپ R جدید با موتور 400 اسبیش هستم ?…
david
۲۶ فروردین ۱۴۰۰درسته تو مطالب قبل از طراحی های جدید انتقاد کردیم ولی اینجورم خوب نیست.انگار برای بازار هندوستان طراحی شده
taha malek
۲۶ فروردین ۱۴۰۰بنظر من خیلی هم قشنگ تر از نسل قبله
نسل قبل خیلی شلوغ بود مخصوصا r
r این بیاد ببینیم
کابین هم شدیدا شبیه bmw عه
Amirreza
۲۶ فروردین ۱۴۰۰اصلا به قشنگی نسل قبلی نیست ، نسل قبلی خیلی انقلابی بود برای هوندا ، چه طراحی زیبایی چه چراغ عقبای گیرایی ، چه فرم بدنه خوشگلی ، ولی این خیلی معمولیه ، هیچ چیز خاصی تو ظاهرش نیست ، تازه به نظر من چراغ عقباشم زیاد جالب نیستن و زیادی بزرگن ، ولی اگر مدل قبلی رو در نظر نمیگرفتم به نظرم قشنگ بود ولی چون طراحی نسل قبلی رو دیده بودم و خیلی ازش خوشم اومده بود ، اصلا حسی نسبت به این نسلش ندارم ، زشت نیست ولی خیلی سادس
Amir
۲۶ فروردین ۱۴۰۰طراحیش کمی شبیه به ماشینای دهه هشتادی (شمسی) هست
امیر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰جلو پنجره اش یکم زشت کرده چون هوندا خواسته همون شکل لوگو حفظ بش هیوندایی واقعا از این لحاظ قابل ستایش هر طراحی نو آوری خواسته انجام داده چرا باید یه بخش کرومی بزرگ حتما با لوگو همراه باش یه اچ بزار خلاص تو آکورا هم همین سیستم مزخرف یکم از تویوتا یاد بگیرید
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۶ فروردین ۱۴۰۰من سیویک رو خیلی قبول دارم،ماشین واقعاً خوبیه،اسپرته و فضای داخلی به نسبت جاداری داره،توی این نسل هم به نظر من قشنگ شده،اما به جای حال و هوای اسپرت بیشتر به سمت یه ماشین لوکس رفته تا اسپرت…
RezaRs
۲۶ فروردین ۱۴۰۰از سیویک بودن دور شده
نسل قبل جذابیت خاصی تو چهرش داشت این رام شده البته برا تایپ r هم باس یه کارای جذابی بکنند امیدوارم بی تایپ r نشه
porsche
۲۶ فروردین ۱۴۰۰نسل قبل شبیه شیر بود این شبیه اسب کوتولست
پراید عشق است
۲۶ فروردین ۱۴۰۰اسب کوتوله هم خوبه
Mad.z.Max
۲۶ فروردین ۱۴۰۰از نمای جانبی یخورده منو یاد ب ام و M2 میندازه.
در کل بد نیست، ولی عالی هم نیست..
محمد مختاری آذر
۲۶ فروردین ۱۴۰۰زیاد بد نشده ولی نسل قبل بهتر بود کاش قدرتش هم زیاد باشه
Twin H Power
۲۶ فروردین ۱۴۰۰حال و هوای ژاپنی های دهه 90 رو داره
Sina10
۲۶ فروردین ۱۴۰۰طراحی پروتوتایپش زیباتر بود
و به نظرم طراحیش یخورده کلاسیک شده واین چیز بدی نیست
اینو هم در نظر بگیرین تو دوران کنونی که هر کی میاد یه نسل جدید از ماشینش رو بده بیرون ، تو طراحیش خراب میکنه ، همین طراحی متوسط ، عالی محسوب میشه
منتظر نسخه های پرفورمنسش هستیم!!
Alireza
۲۶ فروردین ۱۴۰۰آخه این چیه الان مزدا ۳ رو مقایسه کنید با این??
R@m!n
۲۶ فروردین ۱۴۰۰هوندا رفته دهه 90 دوباره زنده کنه.
سگ سرابی
۲۶ فروردین ۱۴۰۰تشکر از امیر جان
آیا هوندا اینتگرا و و هوندا پریلود و سیویک تایپ آر توی ایران هستن ؟
MOS
۲۶ فروردین ۱۴۰۰بد نشده یکم شبیه آکورده
منتظرم ببینم تایپ آر چجوری میشه
زیزیگولو
۲۶ فروردین ۱۴۰۰از نسل قبلیش قشنگتره??
میرخان
۲۶ فروردین ۱۴۰۰به نظر من ظاهر لوتی وار با حالی داره ،که برای یه ماشین اسپرت خیلی هم خوبه
بهنام
۲۶ فروردین ۱۴۰۰بنظر هوندا تصمیم گرفته خودرویی ساده تر و عامه پسندتر ارایه بده تا بتونه فروش بیشتری داشته باشه کاری که تویوتا با کرولا انجام میداده .
Mehdi
۲۶ فروردین ۱۴۰۰هوندا طراحیش طوریه که آدم فکر میکنه هر لحظه امکانش هس ورشکسته شه
گربه سرابی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰تایپ آر چه زمانی رونمایی میشه آقا شاهین ؟ ?
mahan
۲۷ فروردین ۱۴۰۰نسل قبل یکم خشن تر و اسپرت تر بود.نسل قبل خیلی قشنگتر بود و اصلا با رقبا قابل قیاس نبود.اینم بد نیست ها ولی افت کرده طراحیش.