هوندا

تصاویر جاسوسی هوندا HR-V فیس لیفت

در سه ماهه اول سال جاری هوندا HR-V به خانه ۲۴۶۵۹ نفر راه یافته و در حال حاضر سومین خودروی پرفروش کلاس خود می‌باشد. اگرچه عملکرد این خودرو خوب بوده اما ژاپنی‌ها می‌خواهند دوباره تاج کلاس را بر سر بگذارند و بنابراین آماده رونمایی از نسخه فیس لیفت شده کراس اوور ساب کامپکت خود می‌شوند. در تصاویر پیش رو می‌توانیم نسخه پیش‌تولیدی HR-V فیس لیفت را ببینیم که در جنوب اروپا مشغول گذراندن تست‌ها بوده و احتمالاً با نسخه اروپایی این خودرو طرف هستیم.


پوشش‌های کمی استتاری پیشنهاد می‌کنند که با تغییرات ظاهری زیادی روبرو نخواهیم شد زیرا HR-V فرم و ابعاد کلی خود را حفظ کرده است. همانند اکثر فیس لیفت های امروزی، این کراس اوور ژاپنی نمای جلوی به‌روز شده با سپری متفاوت، جلوپنجره بازنگری شده و چراغ‌های جلوی جدیدی را خواهد داشت. همچنین گرافیک چراغ‌های عقب نیز تغییر خواهد یافت و رینگ‌ها و رنگ‌های جدیدی برای بدنه در نظر گرفته خواهد شد.


هوندا HR-V 2018 در آمریکا با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری ۱۴۱ اسب بخاری در دسترس است. این پیشرانه به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا CVT متصل شده و به دو صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. هوندا از هفته آینده فروش مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو را شروع می‌کند.


اما گفته می‌شود نسخه اروپایی HR-V استفاده از پیشرانه دیزلی ۱.۶ لیتری را کنار خواهد گذاشت و به جای آن از قوای محرکه هیبریدی که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی تشکیل شده سود خواهد برد. این قوای محرکه به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد و البته پیشرانه استاندارد ۱.۵ لیتری VTEC همچنان در دسترس خواهد بود.

قیمت پایه هوندا HR-V 2018 در آمریکا برابر با ۲۰۵۱۰ دلار است که ۱۰۵ دلار بیشتر از قیمت مدل سال ۲۰۱۷ می‌باشد. انتظار می‌رود نسخه فیس لیفت این کراس اوور بهار سال آینده معرفی شود و قیمت پایه بالاتری داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۲۵ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    چراغای عقبش حتما باید تغییر کنه. دریچه های داشبورد هم همینطور.
    بقیشو اگه دست نزنه هم مشکلی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا