هوندا

فراخوان میلیونی هوندا به خاطر مشکل پمپ سوخت

هوندا بیش از ۱.۴ میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را به خاطر مشکل پمپ سوخت معیوب فراخوان می‌کند.

این فراخوان گسترده شامل خودروهای آکورد، سیویک هاچبک، سیویک تایپ R و HR-V مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، فیت مدل ۲۰۱۹ و اینسایت مدل ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ می‌باشد. همچنین آکورا RDX، RLX، RLX اسپورت هیبرید مدل ۲۰۱۹ و NSX مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز در این فراخوان حضور دارند. از میان حدود ۱.۴ میلیون دستگاه خودروی فراخوان شده، تعداد ۱۳۶۰۵۷ دستگاه در آمریکا حضور دارند.

اسناد فراخوان منتشر شده توسط NHTSA نشان می‌دهند که پمپ سوخت کم‌فشار داخل باک سوخت این خودروها می‌تواند به خاطر پروانه‌های معیوب به‌طور کامل از کار بیفتد. اگر پروانه‌ها مشکل‌دار باشند احتمال از کار افتادن کل خودرو وجود دارد.

هوندا می‌گوید این مشکل به چگونگی ساخت پروانه‌ها مربوط است چرا که آن‌ها مدت‌زمان زیادی در معرض حلال قرار داشته‌اند و این امر می‌تواند باعث شکستن پروانه‌ها شود.

این خودروساز ژاپنی اظهار داشته هیچ گزارش مربوط به حادثه یا جراحت مرتبط با این مشکل به دستش نرسیده است.

ژاپنی‌ها تا پایان ماه جولای کار اطلاع‌رسانی به مشتریان را انجام خواهند داد و بدون دریافت هزینه‌ای اقدام به تعویض پمپ سوخت خودروها خواهند کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا