هوندا

فراخوان هوندا CR-V به خاطر مشکل ایربگ

هوندا CR-V 2019 در آمریکا به خاطر مشکلی که در کیسه هوای راننده وجود داشته فراخوان می‌شود. احتمال دارد این کیسه هوا به‌صورت غیرمنتظره باز شود.


در کل تعداد ۱۱۸۵۹۸ دستگاه از این خودروها به نمایندگی‌های هوندا مراجعه خواهند کرد. خودروهای یاد شده در تاریخ‌های ۳ اکتبر ۲۰۱۸ تا ۱ آوریل ۲۰۱۹ ساخته شده‌اند. NHTSA در بیانیه‌ای که منتشر کرده آورده است:

هسته‌ی فلزی غربیلک فرمان شاید در اثر آسیب‌های وارده سوراخ شود و این امر می‌تواند به‌صورت بالقوه کیسه هوای راننده را غیرفعال کرده و یا اینکه آن را بدون ایجاد هشدار باز کند.

هم کیسه هوای غیرفعال و هم کیسه هوایی که به‌صورت غیرمنتظره باز می‌شود احتمال جراحت راننده را افزایش می‌دهد. تا اواسط ماه می این خودروساز ژاپنی ۴۱ درخواست وارانتی و ۲۰ گزارش میدانی را دراین‌باره دریافت کرده است.


هوندا قبلاً راه‌حل این مشکل را پیدا کرده و تکنسین‌های شرکت یک پوشش محافظتی را روی هسته‌ی غربیلک فرمان نصب خواهند کرد و درعین‌حال اتصالات و سیم‌های مربوطه را تعویض خواهند نمود. واضح است که تمامی این مراحل بدون دریافت هزینه انجام می‌شود. افرادی هم که این مشکل را با پرداخت هزینه حل کرده‌اند با مراجعه به مراکز مشخص شده هزینه‌ی مربوطه را دریافت خواهند نمود.


نمایندگی‌های هوندا قبلاً درباره‌ی این فراخوان اطلاعات مربوطه را دریافت کرده‌اند و هوندا هم از هشتم جولای با فرستادن ایمیل با مالکان CR-V از آن‌ها خواهد خواست به نمایندگی مجاز این شرکت مراجعه کنند.


این قطعات مشکل‌دار توسط شرکت اتولیو ساخته شده‌اند بنابراین این مشکل ارتباطی به فراخوان کیسه‌های هوای تاکاتا ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (550 ديدگاه)

    بدون ایر بگ مال من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مشکل ایربگ رو همه خودروسازها دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۵ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    دویل جدید هوندا و راو4 که کاراند درایور انجام داده رو هم پوشش بدین بی زحمت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا