هوندا

قیمت و مشخصات هوندا اینسایت مدل 2021

هوندا در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ از نسخه کاملاً به‌روز شده اینسایت هیبرید رونمایی کرد. این خودرو از طراحی جدیدی برخوردار بود و عناصر دو مدل بزرگ‌تر و کوچک‌تر آکورد و سیویک را به عاریت گرفته بود. هوندا برای سال ۲۰۲۱ نیز این خودرو را دست‌خوش تغییر کرده و آن را با تجهیزات ایمنی استاندارد در تریم های فول تر معرفی کرده است. اینسایت ۲۰۲۱ از امروز در دسترس مشتریان می‌باشد.

تکنولوژی‌های ایمنی پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب به تریم های EX و تورینگ اضافه شده‌اند. صفحه‌نمایش ۸ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی نیز وجود دارند. تریم تورینگ دارای پوشش چرم صندلی‌ها، صندلی راننده با تنظیم در ۸ جهت، ناوبری، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و… می‌باشد.

اینسایت ۲۰۲۱ در سه تریم LX، EX و تورینگ عرضه خواهد شد و همگی به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی LED، استارت دکمه‌ای و بسته ایمنی هوندا برخوردار هستند. این خودرو همچنین توانسته در سال جاری بالاترین رتبه ایمنی را از موسسه IIHS دریافت نماید.

هوندا اینسایت

البته اضافه شدن تجهیزات ایمنی جدید به این دو تریم باعث افزایش قیمت آن‌ها نیز شده است. اینسایت EX و تورینگ هم‌اکنون ۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال پیش خود هستند. قیمت مدل پایه LX تغییری نداشته و از ۲۳۸۸۵ دلار شروع می‌شود. قیمت دو مدل EX و تورینگ نیز به ترتیب ۲۵۷۶۵ و ۲۹۷۹۵ دلار می‌باشد.

پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی این خودرو با واحدی الکتریکی و باتری لیتیوم-یونی ترکیب شده و قدرت ۱۵۱ اسبی و گشتاور ۲۶۷ نیوتون متری تولید می‌کنند. این خودرو در شهر مصرف سوخت ۴.۳ لیتری در هر صد کیلومتر دارد. البته یک رنگ بدنه جدید با نام قرمز رادیان نیز در دسترس مشتریان است که بدون هزینه اضافی قابل انتخاب می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. آرین

    ۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خیلی عالیه
    حتی بیشتر از آکورد دوسش دارم ???

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. رزیتا

    ۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    هوندا اینسایت 2021 به‌ همراه سیویک و CR-V ، تو تاسیسات گرینزبورگ این برند در ایندیانای آمریکا ساخته خواهند شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. OPEL

    ۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    تا اینس رو خوندم فک کردم اوپل اینیسگنیاست
    سردبیر لطفا از اوپل هم مطلب بذار همش شده تسلا و هیوندا

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. Farzad

    ۶ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    بهترین انتخاب بین تمام رقبا …
    ❤ هوندا ❤

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا