هوندا

قیمت و مشخصات هوندا کلاریتی 2018

هوندا در حال فرستادن محصول جدید کلاریتی الکتریکی ۲۰۱۸ به برخی نمایندگی‌های فروش خود در کالیفرنیا و اورگون بوده و همزمان با این کار اقدام به انتشار شرایط لیزینگی بهتر کرده است.


این خودروساز ژاپنی هنوز هم خرید مستقیم و آزاد کلاریتی الکتریکی را میسر نساخته اما هم‌اکنون می‌توانید این خودرو را با ماهی ۱۹۹ دلار (به همراه مالیات) لیزینگ کنید. این شرایط لیزینگی به مدت ۳۶ ماهه بوده و دربردارنده محدودیت کارکرد ۳۲ هزار کیلومتری در یک سال و کمک‌های جاده‌ای ۷/۲۴ می‌باشد.


مصرف‌کنندگان باید پیش‌پرداخت ۱۴۹۹ دلاری به منظور لیزینگ این خودرو را ارائه کنند. البته ساکنان ایالت‌های کالیفرنیا و اورگون می‌توانند از تخفیف ۲۵۰۰ دلاری این ایالت‌ها استفاده کنند.


کلاریتی تمام الکتریکی از یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۶۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۹۹ نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه نیروی خود را از مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۲۵.۵ کیلووات ساعتی می‌گیرد و محدوده حرکتی ۱۴۳ کیلومتری دارد.

هوندا کلاریتی
در مقام مقایسه باید گفت نیسان لیف از مجموعه باتری ۴۰ کیلووات ساعتی استفاده کرده و می‌تواند با هر بار شارژ مسافت ۲۴۱ کیلومتری را طی کند.


با اتصال محصول الکتریکی هوندا به شارژر سریع DC می‌توان ۸۰ درصد باتری را در ۳۰ دقیقه شارژر کرد. استفاده از شارژر ۲۴۰ ولت باعث می‌شود باتری در ۳.۵ ساعت شارژ شود.

هوندا کلاریتی با سه قوای محرکه متفاوت الکتریکی، پلاگین هیبریدی و سلول سوختی عرضه می‌شود. تنها نسخه پلاگین هیبریدی را می‌توان به‌صورت کامل خریداری کرد. این نسخه قیمت پایه ۳۳۴۰۰ دلاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    143 km محدوده حرکتی اصلا جالب نیست. حالا اگه کولر یا بخاری هم بگیری که دیگه فکر کنم 43 تاش هم میپره میمونه 100 کیلومتر. به چه دردی میخوره من نمیدونم. هیبریدی بود بهتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      من تو فلسفه اون گلگیر عقبش موندم??جرا اونجوری کرده اند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. پیکان جوانان گوجه ای

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (990 ديدگاه)

    یکم باید ظرفیت باتری ها بیشتر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amir

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (522 ديدگاه)

    143کیلومتر؟!خیلی کمه.حالا این به کنار چرا اینقدر زشته؟
    کسی میدونه چرا این خودروهای سبز(!) اینقدر زشتن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهراد

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    مالیات تو آمریکا بر اساس سودی هست که بدست میاد ینی 25% سود هرکاری جز مالیات هست و در آمریکا از مرگ میشه فرار کرد ولی از مالیات نه .
    ماهی 250 دلار در 36 ماه میشه 9000 تا ، با هزینه ی پیش پرداخت 1500 دلاری میشه 10500 دلار که اگه تو کالیفرنیا هم باشین با تخفیف 2500 دلار قیمت کل میشه 8000 دلار حقوق چند ماه یه کارگر که البته ماهیانه پرداخت می کنید.با دلار جهانگیری میشه 34 میلیون .قیمت یه 405 دوگانه.
    دلار 7 تومنی حساب کنین میشه 56 میلیون که اونم ارزش پول مارو نشون میده.
    آقای روحانی هم دنبال یه ماشین هیبریدی واقعی هستن پیدا کردن حتما نشونتون میدن خخخخ
    دو سه ماه پیش یه لپتاپ 5 میلیونی می خواستم بگیرم بودجم کافی نبود الان رفتم میگن 8 میلیون.!!! واقعا برجام تاثیری بر اقتصاد نزاشته (کمر مردم رو شکونده، ایجوری بگین)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا