هوندا

پیش نمایش هوندا از مینی‌ون‌های سفارشی خود در اتوسالن توکیو

درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه هستند، بسیاری از خودروسازان ژاپنی در حال حاضر خودروهای خود را برای حضور در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۱۷ که از ۱۳ ژانویه شروع می‌شود آماده می‌کنند.

honda-tokyo-auto-salon-2017-4

honda-tokyo-auto-salon-2017-1
هوندا نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین راستا تصاویر و جزئیات بیشتری از سه مینی ون سفارشی‌سازی شده خود را که در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد منتشر نموده است. تمامی این سه مدل بر پایه مینی ون Freed این کمپانی ساخته شده‌اند. اولین آن‌ها که با نام Modulo X از آن یاد می‌شود، به لطف تزئینات سفید و مشکی زیاد روی بدنه که تناقض زیبایی با رنگ سفید خودرو ایجاد نموده، ظاهری کاملاً اسپرت را به هوندا فرید داده است.

honda-tokyo-auto-salon-2017

honda-tokyo-auto-salon-2017-5
دومین مدل سفارشی فرید برای نمایشگاه اتوسالن توکیو با نام Active شناخته می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که شخصیتی فعال و عاشق گشت‌وگذار داشته باشد. از موارد قابل‌توجه آن می‌توان به افزایش ارتفاع خودرو، نوارهای روی بدنه با تزئینات سبز روشن، رینگ‌های ویژه و یک رنگ بدنه بنفش مات جذاب اشاره کرد.

آخرین این مینی ون‌ها نیز چندین قطعه را از موگن (شاخه مسابقه‌ای هوندا) قرض گرفته که طراحی قسمت جلو جدید، اسکیرت‌های عریض‌تر، رینگ‌های بزرگ‌تر و بادگیرهای پنجره‌ها قابل‌توجه‌ترین آن‌ها هستند.

honda-tokyo-auto-salon-2017-6
هوندا همچنین می‌گوید قصد دارد یک نسخه خاص از مدل S۶۶۰ با کابین لوکس چرمی در این نمایشگاه معرفی کند، ولی هنوز تصویری از این خودرو منتشر نکرده است.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. elemento

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چه ون خوشگلی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. volvo fh

      ۳ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      چه آرامشی داره,چه داشبردی,عجب آسایشی داره.خخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا