هیوندای

معرفی رسمی نسل جدید جنسیس G80، تحولی همه‌جانبه

جنسیس تاکنون در بخش لوکس بازار در مقابله با برندهای باسابقه چندان موفق نبوده است اما این برند نوپای کره‌ای در تلاش است با عرضهٔ مجموعه‌ای از مدل‌های جدید و کاملاً بهبودیافته، این اوضاع را تغییر دهد. در این راستا، اوایل سال جاری نخستین کراس‌اوور این شرکت با نام GV80 معرفی شد و حالا برند لوکس هیوندای تمرکز خود را روی نسل جدید سدان میان سایز G80 معطوف کرده که به‌عنوان هستهٔ اصلی جنسیس شناخته می‌شود. پیش‌نمایش نسل جدید این سدان کره‌ای اوایل ماه جاری ارائه شد و حالا جنسیس رسماً G80 مدل ۲۰۲۱ را معرفی کرده است.

نسل تازهٔ G80 طبق زبان طراحی جدید جنسیس بنام «زیبایی ورزشی» شکل گرفته و بسیار اسپرت‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد. قسمت جلویی خودرو مثل دیگر ساخته‌های جدید جنسیس تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ تاج شکل بزرگی است که بالای ورودی هوای عریضی قرار گرفته است. در طرفین نیز چراغ‌های چهارتایی دولایه به چشم می‌خورند. در پروفیل جانبی خودرو کاپوتی کشیده و یک خط پویا جلب‌توجه می‌کند که از چراغ‌های جلو تا چراغ‌های عقب کشیده شده و با خط کرومی زیر پنجره‌ها که به سمت بالا حرکت کرده در تضاد است؛ اما مطمئناً بزرگ‌ترین تغییر ظاهری نسل جدید G80، تبدیل آن به کوپه‌ای چهاردر است. بدین منظور، شیشهٔ جلو شیب‌دارتر شده و سقف هم با شیبی ملایم به سمت پایین حرکت کرده و به صندوق و اسپویلر عقب رسیده است. درمجموع طراحی کلی G80 جدید آئودی A7 را به یاد می‌آورد و پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به قبل تجربه کرده است.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه بیرونی این سدان لوکس کره‌ای می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی، طرح نعل اسبی درب صندوق بار با شیب منفی و سر اگزوزهای عقب اشاره کرد که جلوپنجرهٔ تاج شکل را یادآوری می‌کنند. دکمهٔ درب صندوق و تریم کرومی اطراف آن نیز لوگوی جنسیس را به یاد می‌آورد. نسل جدید سدان میان سایز جنسیس ۴,۹۹۵ میلی‌متر طول، ۱,۹۲۵ میلی‌متر عرض و ۱,۴۶۵ میلی‌متر ارتفاع دارد که یعنی ۵ میلی‌متر کشیده‌تر، ۳۶ میلی‌متر عریض‌تر و ۱۵ میلی‌متر کم‌ارتفاع‌تر از نسل قبلی شده است. فاصلهٔ محوری خودرو اما تغییری نداشته و همچنان ۳,۰۱۰ میلی‌متر است.

هرچند نسل قبلی G80 در داخل از تمامی خصوصیات لازم یک خودروی لوکس برخوردار بود اما هیچ‌گاه سطح بالا و ممتاز احساس نمی‌شد. این مشکل اما دیگر در نسل جدید وجود ندارد زیرا G80 مدل ۲۰۲۱ از متریال باکیفیت‌تر، تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی مدرن‌تر برخوردار شده است. در این ماشین راننده از نشستن روی صندلی چرمی بسیار راحتی لذت خواهد برد که مجهز به هفت سلول هوایی است و بسته به حالت رانندگی انتخابی تنظیم می‌شود. این صندلی همچنین از قابلیت تصحیح وضعیت خودکار هم برخوردار است که به کاهش خستگی در رانندگی‌های طولانی کمک می‌کند. در همین حال، مقابل راننده یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی با تکنولوژی سه‌بعدی بدون عینک قرار گرفته و در سمت راست هم یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جا خوش کرده که از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند و از قابلیت به‌روزرسانی اینترنتی برخوردار است.

کمی پایین‌تر، تریم گستردهٔ چوبی و دریچه‌های تهویهٔ باریکی به چشم می‌خورند که به نظر می‌رسد در کل عرض داشبورد چرمی خودرو کشیده شده‌اند. نمایشگر سربالا، گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌ها، شیفتر دوار و نورپردازی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه G80 جدید هستند. با وجود استایل بیرونی اسپرت‌تر، فضای سر و پای بیشتری در کابین این خودرو وجود دارد. برای رسیدن به این مهم، جنسیس ارتفاع صندلی‌های عقب را کم کرده است تا فضای داخلی بیشتر شود. علاوه بر این، ستون‌های A نازک‌تر و آینهٔ دید عقب باریک‌تر شده که این تغییرات همراه با آینه‌های جانبی بازطراحی‌شده و داشبورد کوتاه‌تر، موجب بهبود دید و همین‌طور ایجاد حس دل‌بازتری در کابین شده است.

نسل دوم G80 روی پلت‌فرم دیفرانسیل عقب انحصاری جنسیس ساخته شده که احتمالاً با GV80 مشترک است. جنسیس فعلاً اطلاعات چندانی از این پلت‌فرم منتشر نکرده اما گفته است که تقریباً ۱۹ درصد از بدنهٔ خودرو از آلومینیوم ساخته شده که کمک کرده وزن آن ۱۱۰ کیلوگرم از نسل قبلی کمتر شود؛ اما G80 جدید نه‌تنها سبک‌تر بلکه ساکت‌تر هم شده است زیرا با استفاده از عایق‌های صوتی بهتر، از صداهای مزاحم کاسته شده است. این سدان لوکس کره‌ای همچنین به سیستم تعلیقی با کنترل الکترونیکی و تکنولوژی پیش‌بینی جاده هم مجهز شده که با استفاده از دوربین جلو، مشکلات جاده مثل گودال‌ها و سرعت‌گیرها را تشخیص داده و به‌طور خودکار کمک‌فنرها را تنظیم می‌کند تا سواری صاف و راحتی ارائه گردد.

نسل جدید G80 در ایالات‌متحده با دو پیشرانهٔ بنزینی مختلف عرضه می‌شود. موتور اول یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که پیشرانهٔ دوم از نوع ۳.۵ لیتری V6 توربو است که ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در بازارهای خارج از ایالات‌متحده اما یک موتور ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل هم با ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور قابل انتخاب خواهد بود. جنسیس فعلاً جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام نکرده و صرفاً تأیید کرده است که G80 با انتقال قدرت محرک عقب و چهارچرخ محرک ارائه خواهد شد.

G80 مدل ۲۰۲۱ در بخش ایمنی هم به سیستم دستیار رانندگی بزرگراه دو مجهز شده که با کنترل فرمان، گاز و ترمز، سرعت تعیین شده توسط راننده را حفظ می‌کند، خودرو را بین خطوط نگه می‌دارد و فاصلهٔ ایمن با خودروی جلویی را حفظ می‌کند. ازجملهٔ دیگر سیستم‌های ایمنی این ماشین هم می‌توان به سیستم جلوگیری از برخورد جلو باقابلیت تشخیص عابر پیاده و سیستم جلوگیری از برخورد نقاط کور اشاره کرد. G80 همچنین به دستیار هوشمند پارک از راه دور هم مجهز است که به لطف آن راننده می‌تواند از خودرو خارج شده و استفاده از سوئیچ خودرو را به داخل پارکینگ‌های تنگ بفرستد. نسل جدید جنسیس G80 از هم‌اکنون در کرهٔ جنوبی عرضه می‌شود اما عرضهٔ آن در آمریکای شمالی در نیمهٔ دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    واقعا معرکه شده افرین به پشتکار و تیمی که از بهترینای دنیا استخدام کردن

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. کیان

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1432 ديدگاه)

      وقتی یه الگوی معرکه ای چون بنتلی کنتیننتال جی تی و آئودی و بذاری جلوت برای کپی و بشن سر مشقت، یه شرکت چینی یا حتی ایرانیم باشه یه چیز نسبتا شکیل میتونه ازش در بیاره.
      اما حیف ک تو این کلاس و سگمنت نمیشه اصالت و خاص بودن هم کپی کرد.

      موافقم 4
      مخالفم 5
      1. امیر

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (12 ديدگاه)

        شما چون اسم جنسیس رو این ماشین هست این حرف رو میزنی

        موافقم 1
        مخالفم 4
        1. ارسلان

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (125 ديدگاه)

          شما هم چون اسم جنسیس روی این ماشینه داری ازش طرفداری میکنی وگرنه اگه چینی بود همه تون با کپی کپی کردن سوژه مسخره تون جور میشد …. پس خاهشا اینقد دوو- رووو نباش

          موافقم 5
          مخالفم 0
      2. آرش

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (17 ديدگاه)

        یعنی با این همه منفی ای که میگیری بازم متوجه نمیشی حرفات چقدر… ؟ :))))
        عزیزم بالا بری پایین بیای دوران تفکراتت تموم شده :)))

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. GERMANY

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      بد که نیست ولی فروشش به قیمتش بستگی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 2
    3. رزیتا

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (418 ديدگاه)

      این مدل جنسیس سدان خوب به نظر میادش ، من عکسای جنسیس کوپه 2020 رو هم که دیدم خوشم اومد ، به نظر من که خوب بودش

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10165 ديدگاه)

      واقعاً معرکه شده ، آفرین به پشتکار و تیمی که بهترینهای آئودی را استخدام کردند برای کپی برداری از s7 آئودی .
      البته مشکلی نیست .
      مهم اینه چراغها را به همراه خِنزرپِنزِرِش عوض کردن تا دوستان به وجد بیایند .
      این‌ها همون نفراتی هستند که پسوند کپی را به چینی‌ها میچسبونند اما اینجا خوابشون میبره .
      ولی در کل آینده جالبی در انتظار این خودروست ، همون آینده ای که برای کیا k900 ، استینگر یا بقیه جنسیس ها متصور بودند اما با فاجعه فروش روبرو شد و خاک خوردن در انبار نمایندگیها (( اینکه دیگه تو خود پدال هست ، نمیتونید منکرش شوید )) .
      میدونید چرا ؟
      چون تا وقتی که لکسوس ، بنز ، bmw ، کادیلاک ، لینکلن ، آئودی ، آکورا ، اینفینیتی ، مازراتی ، پورشه هست کی میره حتی نگاه کنه به جنسیس مگر چندتا مجله خودرویی یا اورگانهایی که زیر میزی پول بگیرند جایزه بدهند اما تو فروش چوب خشک هم نصیبشون نمیشه .

      عجب ماشینیه این جنسیس ، بَه بَه چَه چَه?

      موافقم 2
      مخالفم 1
    5. محسن

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (5 ديدگاه)

      آخر تحقیق و توسعه در مدیریت و تکنولوژی توام هست .غیر از سکوت و تعظیم ندارم.

      موافقم 0
      مخالفم 2
    6. javad-bmw

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (122 ديدگاه)

      اره محمد جان واقعا باید آفرین گفت.
      شبانه روز تلاش میکنن تا الان به اینجا رسیدن.
      حالا یه مشت جاهل به ماشین کره ای میگن کره مربا.
      این که جنسیس در حد مرسدس نیست رو خود جنسیس هم میدونه ولی داره سخت تلاش میکنه،نه مثل خودرو ساز های ما🤦

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Khan

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (362 ديدگاه)

    یه رینگ بهتر مینداختن روش واسه معرفی حداقل

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10165 ديدگاه)

      Khan عزیز
      یه سری به سایت netcarshow بزن اما نرو قسمت هیوندای و جنسیس ، بلکه برو قسمت آئودی و بخش rs7 تا متوجه بشی این بندگان خدا حتی رینگ هم از روی این خودرو کپی کردن .

      فقط خندم میگیره از اون بندگان خدایی که از کوچه نزدیک خونشون هم بیرون نرفتند چه برسه از شهر یا کشور اما تِز میدن در حدّ لالیگا و خودشون هم عقل کل میدونن .
      قسم میخورم پراید هم سوار شوند از ماله باباشونه و اگر نه عُرصه خرید بیسکوئیت هم ندارند .
      اما خوب شد با این رونمایی جنسیس ، فاتحه چرت پرت گفتنشون هم گذشته .
      راستی محمد و مهدی کجان ، احتمالاً دارند دستشون را با آب صابون میشورند ?.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کوشا

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (118 ديدگاه)

      دقیقن اومدم همینو بگم؛ رینگایی که روشه اصلن به عنوان رینگ استوک ماشین لوکس قابل‌قبول نیست
      ولی استایل کلیشو دوست دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Z.Are

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    واسه لوکس بودن نباید زیاده روی کرد بنز با این که سادس ولی لوکسه اما کل این ماشین انگار همش از چرم و چوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (1432 ديدگاه)

      بنز به شما اعتیار و اصابت میفروشه، پرستیژی میفروشه ک از بیش از یک قرن حاصل شده
      وقتی شما اینهارو نداشته باشی مجبوری به نحوی اینهاور جبران کنی، هرچند فکر نکنم اینطوریم بشه جبرانش کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (12 ديدگاه)

        منطق داشته باشید لطفا
        جنسیس تازه شروع کرده
        چه بسا اگر صد سال پیش جنسیس بود و الان بنز که خیلی قابل احترامه شرایط فعلی جنسیس رو داشت شاید تو دیدگاه شما الان جنسیس جای کلمه بنز بود

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10165 ديدگاه)

          امیر عزیز
          با این تفاسیر اگر صد سال پیش دایی من عمو بود احتمالاً الان عمه بود .
          یه مثالهایی میزنید که آدم یاد گزارشگری آقا جوادِ خیابانی میوفته .

          موافقم 1
          مخالفم 0
  4. علی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (164 ديدگاه)

    خیلی زیبا تر از چیزیه که فکر میکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ممد ژانگولر

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3498 ديدگاه)

    ژاپنی بازهای پر ادعا و متعصب تحویل بگیرن ?
    عین پنجه آفتاب میمونه ☀️
    سامورایی ها به کورینها باختن ?
    تا چشم حسودان منفجر بشه ?
    ?viva korea
    دنیارو با برنداش گرفته ?
    LG-SAMSUNG-KIA-hyundai الی ماشالله?

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. datsun

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (3469 ديدگاه)

      پیشرفت کره قابل تحسینه
      ولی از دیدگاه ژاپنی ها همونیه که مدیر عاملش در ابتدای تاسیس هر روز جلو در کمپانی میتسوبیشی التماس خرید پلتفرم و موتور منسوخ شده ماشینهای میتسو رو میکرد(شوخی)

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. Hamidreza

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        بابا مگه شما ژاپنی یا کره ای هستید که اینقدر سنگشون رو به سینه میزنید؟

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. ممد ژانگولر

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3498 ديدگاه)

          چی میگی حمید رضا
          ماشالله یپا چرچیلیا?

          موافقم 0
          مخالفم 1
      2. یانکی

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        میگم نمیدونم چرا منو یاده یکی از عشقهام یعنی q70 انداخت مخصوصا نسخه لانگش.وای عجب چیزیه لامصب با موتور وی8 داشبورد دیوانه کنندش.انصافا باید اینیفینیتی مثل داج که با چارجر رفتار میکنه با این عشق رفتار کنه.یه فیس لیفت سبک و ارائه قدرت بیستر.قبول داری

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. datsun

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (3469 ديدگاه)

          آخ گفتی یانکی به نکته ریزی اشاره کردی فقط اهل دل هاش میدونن چقدر پلتفرم اینفینیتی q70 به درد هیوندا خورد و چقد ازش استفاده کرد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (10165 ديدگاه)

      در جواب ممد ژانگولر

      فقط یک کلام به عنوان ژاپنی باز میگم :
      همین که چند ساله تو آزادترین بازار دنیا یعنی آمریکا نتوانستید جزو ۲۰ خودرو پرفروش هم باشید همین کافیه برای جواب دادن به شما .
      حالا بالا برو ، پائین بیا ، با بیل آپشن بریز ، کپی از آئودی و بقیه بکن ، شرایط فروش را آسون بکن ، گارانتی را بالاتر ببر ، جایزه بگیر بزار گوشه تاقچه ، اما حتی به پیشبینی فروش خود شرکت هم نرسی چه برسه پیش بینی بقیه مجلات و طرفداران ، خودش گویای خیلی حرفهاست …. .

      ژاپنی مرد عمل در صحنست و نه عروسک خیمه شب بازی .

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Hamidreza

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        باشه شما هم ژاپنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (10165 ديدگاه)

          امیر عزیز
          با این تفاسیر اگر صد سال پیش دایی من عمو بود احتمالاً الان عمه بود .
          یه مثالهایی میزنید که آدم یاد گزارشگری آقا جوادِ خیابانی میوفته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محسن

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (5 ديدگاه)

          عزیزان تعصب عقل را ذایل میکند لطفا منطقی باشیم .برادران محترم درسته هیوندای قدمت تاریخی آلمانی ها رو نداره ولی با مدیریت توانستن راه درست را پیدا کنن ولی ما ایرانیا با مدیریت ضعیف و تعصب بی جا عقب موندیم و خواهیم ماند.برادرا دین ما دین اعتدال در همه جوانب زندگی رو به ما آموخته ولی دیگران بکار میبرند.

          موافقم 1
          مخالفم 1
      2. ممد ژانگولر

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (3498 ديدگاه)

        نوید همه چی دان عزیز
        داداش گلم اولا من یک عروسک ژاپنی تو ویترینم دارم که خانومه
        دوما بری بالا بیای پایین قر بدی ندی ماشینهای ژاپن که سهله
        برندهاشون هم توسط کره ای ها تحدید میشن اونم در سطح جهان نه فقط ایران
        من خودم یک زمانی غیر از sony چیز دیگه ایی نمیخریدم ولی با گذشت زمان وقتی دیدم بخاری ازش بلند نمیشه با اکراه سمت برندهای کره ایی و الان هم خیلی راضیم
        به نظر من زاپنیا قافیرو بد جوری به کره اییها دارن میبازن

        موافقم 0
        مخالفم 3
      3. فرهاد

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        بیش از پنجاه سال پیش همین کره ای که امروز شماها دستش میندازین که چرا داره با برندهای لوکس دنیا یک،دو میکنه؛ از ایران پیکان وارد می‌کرد اما امروز به جایی رسیدیم که اوج هنرمندی ما بومی سازی 70درصد قطعات پرایده و اونا دارن با مرسدس و پورش و … کورس سیستم و کیفیت میذارن.
        ما هم جوری درموردش اظهار وجود میکنیم و بهش حمله میکنیم انگار که لامبورگینی و فراری و … مال ماست.
        یادمون رفته 250،000،000دلار تقدیم کردیم به خارجیا تا واسمون یه صندوق عقب مسخره واسه پژو 206 طراحی کنن.
        فراموش نکنیم دویست و پنجاه میلیون دلار.
        پس بهتره تا زمانی که تو خودروسازی به گردپای کره نرسیدیم ساکت باشیم. قطعاً اینطوری آبرومندتریم…

        موافقم 0
        مخالفم 1
  6. فرشاد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (42 ديدگاه)

    دود خیانت این مهندسای المانی اخر تو چشم خودشون میره
    اینم مثل دی اس 9 هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. نویدی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (409 ديدگاه)

    خیلی زیباست…
    چین و کره جنوبی با سرعت عجیبی در حال پیشرفتن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. MHMD

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (68 ديدگاه)

    راضی کننده ترین چیزش , طراحی بیرونی و مقداری طراحی داخلیشه (به جز فرمونش ) …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهرداد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ظاهر ماشین قابل قبوله و البته کمی زیادی شلوغ ولی خب بیشتر لاین ها و نسبت ها مال آئودی a7 بوده. انگار یه a7 بزارن جلوشونو بخوان اونو جنسیسیش کنن. ولی داخل ماشین تقریبا بی نقص طراحی شده و ضمن اینکه نگاهی به طراحی های لینکلن شده و حس اونو میده از شخصیت مستقلی هم برخورداره. حداقل کره ای ها انقدر باهوشن وقتی میخوان مبنایی داشته باشن میرن سراغ بهترین ها مثل آئودی و لینکلن. اگه ایران خودرو و سایپا بخوان ماشین طراحی کنن مبناشون میشه النترای 2021 و اونو ایرانیزه میکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. Sina

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (810 ديدگاه)

    خداییش واقعا زیبا کار کردن
    هرکسی هم بی وقفه تلاش کنه حقش موفقیته
    شاید درست نباشه و علارغم علاقه شدیدی که به تویوتا خصوصا شاسی بلنداش دارم ولی واقعا دوست دارم کیا روزی تویوتا رو بزنه زمین چونکه از سیاست زشت تویوتا اینکه میگه وقتی یک محصولی داره خوب فروش میکنه و رقیبی نداره چرا باید به روزش کنیم و بهش برسیم
    نمونش شاسی بلندهای فوررانر پرادو لندکروز بعد 10 سال یکم داخلش رو به روز نمی کنه چونکه فعلا نمونه رقیبشون نیست ولی واسه هایلندر تا دید رقبا مثل تلوراید و..ریختن سرش سریع طی دو سال دو نثل عوض کرد که بی سابقه بوده
    بنظرم کره ای ها لاالقل از خوبیاشون این بوده که تویوتا رو بترس انداختن که یکم به خودش بیاد یکم به طراحی ماشین هاش واسه مشتریاش اهمیت بده
    کیا از لحاظ طراحی و امکانات داخلی و زیبایی خیلی خوب کار کرده اگر سعی کنه چندتا متخصص فنی عالی هم استخدام کنه که از لحاظ کیفیت فنی و موتوری باور با دوام بودن رو برای مردم بیاره میتونه بازم بره بالاتر نمونش کیا سورنتو که بنظرم خیلی بهتر از راو فور شده
    امیدوارم با استخدام چندتا متخصص شاسی بلندهای بدنه روی شاسی یا همون نرده بونی های آفرود قوی بتونه وارد این سگمنت هم بشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. Bavaria

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (581 ديدگاه)

    “هرچند نسل قبلی G80 در داخل از تمامی خصوصیات لازم یک خودروی لوکس برخوردار بود اما هیچ‌گاه سطح بالا و ممتاز احساس نمی‌شد. این مشکل اما دیگر در نسل جدید وجود ندارد”
    .
    تا قبل از معرفی این نسل، فقط ازش تعریف میکردن!!!!!! یکی از زشت ترین کار هایی مجله ها میکنن. انگار پول میگیرن فقط از ی ماشین تعریف کنن بعد که نسل اون ماشین عوض شد تازه میان میگن فلان بود!!!
    پورشه پانامرا هم همینطور بود. نسل اولش رو همه میدیدن زیاد ظاهر هماهنگ نداره ولی همه مجله ها فقط تعریف میکردن تا اینکه نسل بعدش اومد!!!!
    کوروت جدید هم به همین سرنوشت دچار میشه. بزارین فیس لیفت جدیدش بیاد بعد مجله ها میگن از نظر ظاهری خیلی پخته نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MAHDI

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی زیبایی داره. حس لوکس بودن طراحی بیرونش از لکسوس LS500 بیشتر و از لینکلن کنتیننتال خیلی بیشتره!!
    درکل کاملا حس یه سدان لوکس رو داره

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. OMID

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      از سری پنج هم خیلی لوکس تره قیافش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ferrari Fxx K Evo

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        اسم ماشین های امریکایی میاد چرا میپری وسط؟

        دست و صورتت رو بشور بعد ،اسم سری ۵ رو بیار
        توی کل خودروسازی ،امریکا ، بگردی ماشینی پیدا
        نمیکنی در حد سری ۵ باشه ، تو‌رو چه به ، سری ۵
        اخه

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. OMID

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
          سوابق: (2172 ديدگاه)

          فورد gt رو که یادته؟ اگه اون در حد m5 نیست پس یعنی فراری هم در حد m5 نیست
          زیرمون نکنی با سری پنجت باو?
          تو کل تاریخ ایران از احم‌ق هایی که از هر چیزی خدا می‌سازن آسیب دیدیم
          الان دقیقاًm5 تبدیل به یه خدا یا یه الهه کردی
          همچین آدمایی گاو پرستیو اختراع کردن دیگه
          پیشنهاد میکنم یا یه ذره بزرگ شی یا از دوران جاهلیت دربیای
          برو خدا روزی تو جایی دیگه بده

          موافقم 0
          مخالفم 1
    2. مانی

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      تو این چند سال اخیر طراحی داخلی‌ چندتا ماشین واقعا به دلم نشست
      ۱-مرسدس اس کلاس-۲-بنتلی کانتیننتال-۳-پورشه ۹۱۱
      ۴-همین جنسیس یعنی‌ کارشون عالیه طراحی بیرونی هم به نظر میاد از
      اروپایی‌های اصیل الگو گرفته منتها با امضای خودش
      حرفت کاملا درسته هرچند بعضی‌‌ها خوششون نمیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. پویا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (16 ديدگاه)

    تو اولین نگاه یکم شبیه بنز CLS اتاق W218 نیست ؟؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      دقیقا منم تو اولین نگاه استایل کلی‌ مرسدس رو دیدم
      البته نه اینکه بخوام بگم کپیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. بهنام

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    بنده علاقه مند به خودرو هستم و خودروی خوب، با اصالت، با پیشینه، خاطره انگیز و زیبا رو دوست دارم حالا از هر کمپانی که میخواد باشه ولی یه توصیه به ژاپنی بازها دارم. ژاپن با اون پشتوانه ی قوی با داشتن انبوهی از خودروهای اصیل، خاطره انگیز، رکورد شکن و داشتن چندین نسل خودرو که همیشه بعنوان الگو و سمبل در کلاس های مختلف خودرویی مطرح بوده اند را هرگز با کره مقایسه نکنید و در این کری احمقانه قرار نگیرید. کره خیلی پیشرفت کرده ولی ژاپن یکی از عوامل پیشرفت خودروسازی بوده و مثل کره روی لقمه ی حاضر و آماده ننشسته. کسی که حداقل یک سال تجربه ی مالکیت خودروی ژاپنی و کره ای رو داشته باشه میفهمه تفاوت ها از کجا میان.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      رفیق اگه به این راحتی‌ که شما میگی‌ باشه همه این لقمه
      حاضر و آماده رو میگیرن و خودروساز جهانی‌ میشن انگلیس با این همه
      سال تجربه و داشتن تکنولوژی تراز اول خودرویی نتونست راه
      به جائی ببره و با کمک آلمانیا،چینیا و .. که کمپانیها رو خریدن داره ادامه میده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جاپنیز

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
      سوابق: (7 ديدگاه)

      حرف حساب????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. Hadi

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    خیلی هم خوب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علیرضا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (425 ديدگاه)

    اگه بحث قیمت رو اصلاح نکنه شانسی برای موفقیت نداره . بهرحال بقیه لوکسهای بازار انتخاب اول خریداران هستن و جنسیس حداقل باید یه فرقی داشته باشه که مشتری برای خریدش ترغیب بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. (Saeed(peugeot

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    هیچ جای دنیا چشم و گوش بسته پول بابت هر چیزی نمیدن….

    جنسیس پیشرفت کرده ….. ولی به نظر خیلی زود پا تو قلمرو بزرگان‌ گذاشت ….چه این ماشین جنسیس چه نسخه suv ….هر دو تو قلمرو غول هایی مثل بنز و بی ام و و آئودی و کادیلاک و ……هستش

    که به قول یکی از دوستان تو نمایندگی ها مطمئنا خاک میخورن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رامتین

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (3038 ديدگاه)

    من از طراحیش خوشم نیومد. البته این موضوع سلیقه ای هست..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Behrouz. anzali

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (372 ديدگاه)

    چقدر خوشکل و با کلاس شده این جنسیس!! بنتلی کره هست یه جورایی واقعا دم کره ای ها گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ما باید بریم با ماشینای کمتر از۲۵۰۰ccو موتور های کمتر ۲۵۰ccحال کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    وقتی جلو پنجرشو میبینی یاد بنتلی میفتی وقتی از نیم رخ نگاش می‌کنی یاد بی ام و می آقای فقط طراحی داخلش یکم خوبه اونم نمی‌دونم کپی شده یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Juan

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    یه بار شد که ما ایرانی ها در خصوص یه موضوعی به نظرات مختلف (هر چند مخالف) احترام بذاریم و فقط نظر خودمون رو ارائه کنیم آیا؟!!
    تو هر فرومی که میری مدام آدمها دارن به هم می پرند. دوست عزیز لطفا نظرتو بگو. چرا همش می خوای اثبات کنی خودت از همه بیشتر می فهمی؟ چرا؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا