هیوندای

اولین تجربه رانندگی با نسل جدید هیوندای توسان 2020

متفاوت، متفاوت و متفاوت!

در بازاری که شاسی بلندها حرف اول را می‌زنند تولید محصولی متمایز توسط خودروسازان بسیار سخت شده است. البته اگر آن‌ها بخواهند ظاهر یک کانسپت وحشی را مستقیماً به مدلی تولیدی تزریق کنند کار دشواری پیش رو نخواهند داشت. لندروور چند سال پیش با معرفی رنجروور اووک این کار با موفقیت انجام داد و حالا نوبت به هیوندای و نسل جدید توسان رسیده است. این خودرو به شدت از کانسپت ویژن T رونمایی شده در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۹ الهام گرفته است.

هیوندای توسان 2020

خیزهای تیز، قوس‌های چرخ مربعی و چراغ‌های جلوی خلاقانه باعث شده‌اند توسان یک خودروی کاملاً متمایز در خیابان‌ها باشد. نسل جدید توسان در حقیقت رقیبی واقعی برای اووک و دیگر محصولات لوکس بازار است. چه کسی چنین درباره هیوندای این‌گونه فکر می‌کرد؟!

هیوندای توسان 2020

اما آنچه این روزها از خودروسازان کره‌ای انتظار دارید استفاده از تکنولوژی‌های مدرن به ویژه در زمینه قوای محرکه الکتریکی شده است. جدیدترین نسل توسان با قوای محرکه هیبریدی ملایم و کامل و پلاگین هیبریدی در دسترس خواهد بود و این به موارد باید طیف گسترده‌ای از تجهیزات ارتباطی و ایمنی و لاکچری را اضافه کرد.

هیوندای توسان 2020

البته آنچه انتظارش را نداشتیم سواری بسیار خوب این خودروست، چیزی که درباره هیوندای امروزی شاخصه‌های قابل‌تأمل محسوب می‌شود. در این مرحله ما باید بگوییم نسخه اولیه و فرمان راست از توسان را تست کردیم اما کاملاً تحت تأثیر این کراس اوور کره‌ای قرار گرفتیم.

هیوندای توسان 2020

بیایید کار را با طراحی خودرو به ویژه چراغ‌های آن شروع کنیم. وقتی در آینه وسط خودروی خود توسان را نگاه کنید چراغ‌های محیطی پنهان را خواهید دید که در واقع دو دسته ۵ تایی از LED هایی هستند که در هر طرف خودرو بکار رفته‌اند و شبیه هیچ خودروی دیگری نیستند.

هیوندای توسان 2020

زمانی که خودرو خاموش شود چراغ‌ها با جلوپنجره ترکیب شده و کمی حالت پنهان به خود خواهند گرفت؛ اما زمانی که توسان روشن شود شاهد تأثیر برجسته این نورپردازی خواهید شد و چراغ‌های نزدیک‌تر به بخش پایینی سپر کار اصلی را در زمان تاریکی هوا انجام خواهند داد.

هیوندای توسان 2020

چراغ‌های پشتی نیز بسیار خاص هستند و یک نوار کامل در پهنای خودرو کشیده شده است. خیزهای روی بدنه و به ویژه طراحی قوس‌های چرخ کاملاً جدید هستند و باعث شده‌اند کل ظاهر توسان بسیار متفاوت از کار درآید.

هیوندای توسان 2020

داخل کابین نیز به هیچ عنوان ناامید نخواهید شد زیرا همان طرح مشابه بدنه به همراه تریم پلاستیک مشکی و خطوط کرومی دیده می‌شوند.

هیوندای توسان 2020

پشت آمپرهای ۱۰.۲۵ اینچی جزو نقاط برجسته کابین هستند و نمایشگر مرکزی با همان ابعاد نیز بالای کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع جا خوش کرده است. از جمله تجهیزات ارتباطی این خودرو می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو و… اشاره کرد. خودروی تست شده نیز از سیستم صوتی ساخت کمپانی آمریکایی Krell سود برده بود.

هیوندای توسان 2020

بین صندلی‌های جلو یک جفت نگه‌دارنده فنجان و دکمه‌های گیربکس اتوماتیک و ترمز پارک و فضای محفظه‌ای بزرگ قرار گرفته است. اینجا هم طراحی سطح بالا و لوکسی را از هیوندای شاهد هستیم و متریال بکار رفته در کابین حس اشرافیت و کیفیت بالا را منتقل می‌کنند.

هیوندای توسان 2020

موقعیت رانندگی توسان برجسته بوده و فضای کابین نیز خوب است. محفظه بار ۶۱۶ لیتری مدل هیبریدی تست شده نیز کاملاً خوب بوده و در صورت تا شدن صندلی‌ها می‌تواند به ۱۷۹۵ لیتر برسد.

هیوندای توسان 2020

از میان مدل‌های گوناگون توسان، مدل ما تا زمان عرضه نسخه پلاگین هیبریدی فول ترین نسخه محسوب می‌شود. ما انتظار داریم این نسخه با پسوند اولتیمیت عرضه شود و قیمت حدود ۳۷ هزار پوند داشته باشد.

هیوندای توسان 2020

شاید این قیمت برای هیوندای کمی زیاد به نظر برسد اما شما در توسان جدید چیزهای بسیار زیادی به دست می‌آورید که این موضوع از نظر سیستم‌های دستیار راننده و ایمنی بسیار مهم است.

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری اسمارت استریم جدید و واحد الکتریکی ۵۹ اسبی و باتری لیتیوم-یونی ۱.۴۹ کیلووات ساعتی قرار گرفته است. کل خروجی این سیستم به ۲۲۷ اسب بخار رسیده و سرعت قابل‌توجهی را به توسان ارزانی می‌دارد. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند هرچند مدل‌های تک دیفرانسیل و گیربکس دستی نیز در دسترس هستند.

هیوندای توسان 2020

توسان یک شاسی‌بلند است اما می‌توانید کمی هیجان را با آن تجربه کنید که این امر به لطف تیم توسعه هیوندای میسر شده زیرا آن‌ها چند باری نزدیک پیست نوربرگ رینگ شده‌اند و بله این خودرو در جهنم سبز تست شده است.

هیوندای توسان 2020

فرمان خودرو به‌طور خاص متمایز بوده و احساس و دقت مناسبی را در مقایسه با برخی رقبا ارائه می‌کند. همچنین تکان های کمی در بدنه وجود داشته و تغییر لاین رانندگی نیز به خوبی صورت می‌گیرد.

هیوندای توسان 2020

توسان جدید کاملاً مناسب توسعه نسخه داغ N بوده و اگرچه تصمیم نهایی هیوندای مشخص نیست اما واضح است که قبلاً کمی از DNA بخش N در توسان تزریق شده است.

هیوندای توسان جدید

این ویژگی‌ها تأثیر منفی روی راحتی خودرو نگذاشته‌اند. سواری توسان مخصوصاً با رینگ‌های ۱۹ اینچی خشک است اما قطعاً این موضوع ناراحت کننده‌ای نخواهد بود.

هیوندای توسان 2020

وقتی سیستم هیبریدی با حداکثر توان کار کند شتاب قابل‌توجهی وجود خواهد داشت و شتاب واقعی خودرو را بیشتر از زمان اعلامی هیوندای خواهید دانست. همچنین در صورت تخت گاز رفتن صدای اسپورتی از پیشرانه به گوش می‌رسد که حدس می‌زنیم این هم نشانه دیگری از حضور فعال تیم N در توسعه این خودرو می‌باشد.

هیوندای توسان 2020

البته اکثر اوقات فضای بسیار آرامی در کابین وجود داشته و گرافیک‌های روی پشت آمپر به شما می‌گویند که قوای محرکه در چه وضعیتی قرار دارد.

با توجه به راندمان مدل هیبریدی و همچنین طراحی برجسته و تجهیزات ارائه شده، قیمت بالاتر توسان جدید در مقایسه با برخی رقبا خیلی بد به نظر نمی‌رسد.

و آنچه هیوندای ارائه می‌کند در رقبا وجود ندارد و آن چیزی نیست جزو گارانتی ۵ ساله‌ای که در مقایسه با گارانتی ۳ ساله دیگران کاملاً جلب‌توجه می‌کند.

هیوندای توسان 2020

این هم یک مثال دیگر از پیشرفت فوق‌العاده‌ی هیوندای است. توسان تمامی چیزهای موردنیاز برای رقابت و پیروزی را دارد. ظاهر توسان عالی بوده و سواری آن بسیار خوب است. همچنین کیفیت کابین خوب بوده و پر از تجهیزات مدرن است. قیمت خودرو بالاست اما امیدواریم پیشنهادی اقساطی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود که باعث می‌شود توسان به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های این کلاس تبدیل گردد.

مشخصات هیوندای توسان اولتیمیت ۱.۶ TGDi 230PS Hybrid

  • قیمت: ۳۷ هزار پوند (تخمینی)
  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری هیبریدی ملایم
  • قدرت/گشتاور: ۲۲۷ اسب بخار/۲۶۵ نیوتون متر
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۸ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۹۳ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: اعلام نشده
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    اگر به خیلی‌ها بشر نخوره
    اگر متهم به دورویی نمیشیم
    اگر متهم به دروغگویی و چاخان نمیشیم
    باید عرض کنم نسل جدید توسان گُل کاشته و عالی طراحی شده که از تمام کره‌ای‌های در خط تولید زیباتر و جنجالی‌تر طراحی شده .
    نمای داخلی عالی
    کیفیت سواری که فکر نکنم چنگی به دل بزنه و این خصیصه‌ی همه‌ی کره‌ای‌هاست .

    اما این نمای داخلی بسیار سنت‌شکنانه بوده در این کلاس و میتونه لِوِل ساخت در طراحی داخلی را دگرگون کنه .

    البته باید ببینیم چه دسته گلی آب میدن با طراحی اسپورتیج .

    یه چیز دیگه که حالا میگن چطور متوجه شدی و چرا اَلکی میگی ، دوستان توجه کنید به کیفیت چرم صندلی‌ها ، این در تمام کره‌ای‌ها بارز هست که بدترین کیفیت چرم را دارند که از تو عکس هم میشه تشخیصش داد .

    مشخصات فنیش هم که بماند تا در اینده ببینیم چی از آب در میاد !

    موافقم 39
    مخالفم 81
    1. پدر خودروسازی جهان

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (436 ديدگاه)

      طراحی بیرون نه چندان رضایت بخش

      موافقم 38
      مخالفم 28
      1. میلاد

        ۱۷ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (66 ديدگاه)

        طراحی بیرونش و رادیکالی بودنش طوریه که به دل همه نمیشینه ولی جالبه.داخل کابین که طوفانی به پا کردن.طراحی کابینشو عشقه.حتما همون طور که تو متن گفته سواریشم خیلی خوببه که این یعنی دم هیوندای گرم.

        موافقم 49
        مخالفم 7
        1. 600000

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (344 ديدگاه)

          چراغا توی ماشین حکم دوربین رو توی گوشی دارن . اگه خوب کنار هم بچینیشون زیبا در میان

          موافقم 5
          مخالفم 4
    2. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (238 ديدگاه)

      معلومه برای شما این حرف ها مناسب نیست

      موافقم 3
      مخالفم 4
    3. پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (238 ديدگاه)

      به نوید جان توهین نکن

      موافقم 4
      مخالفم 4
    4. Reza

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (66 ديدگاه)

      طرف نشسته پشت فرمون تست کرده ساعت ها میگه کیفیت سواری بسیار خوبه بعد فلأنی از دو قاره اونطرف تر مثل همیشه از رو عکس میگه کیفیت سواریش چنگی به دل نمیزنه!!!

      موافقم 60
      مخالفم 11
    5. حسین

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1066 ديدگاه)

      طراحی قسمت جلو که کپی برابر اصل از مرسدس بنز eqc هستش که البته کپی کاری به صورت درون زاد در هیوندای وجود داره. پروفایل جانبی پر از خطوط گیج و بی هدف. با ای قیمت سخت میشه شانس موفقیت براش در نظر گرفت. نگر دلخوش به تعریف و تمجید مجلات باشه مثل همیشه. صدر جدول فروش مال بقیست

      موافقم 19
      مخالفم 23
      1. Reza

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (66 ديدگاه)

        همین تعریف و تمجید مجلات باعث شد با قدمت خیلی کمتر نسبت به یه سری از برند ها که با طراحی بیگانه هستن و جوایز طراحی شده واسشون آرزو و ١٠٠ ساله دارن خودرو تولید میکنن (!!) گروه هیوندا بشه چهارمین گروه پرفروش دنیا :)) احتمالا واس أفراد خریدار نظر فلأنی از فلان قاره که از نزدیک ندیده اینارو واسشون مهمه نه نظر اتواکسپرس :( !

        موافقم 7
        مخالفم 10
      2. حسن

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (304 ديدگاه)

        ماشین بسیارزیباوفضایی طراحی شده قبلا هم گفتم یواش یواش حالیتان میشوداگه از نزدیک ببینی عاشقش میشی شک نکن

        موافقم 2
        مخالفم 2
    6. مزدا

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      هیوندایی هر نسل ماشین رو یه جوری تغییر میده که اصلا شبیه نسل قبلیش نمیشه یه نسل خوب در میاد یه نسل نه چندان خوش آیند!!
      شت

      موافقم 17
      مخالفم 2
    7. MehdiTurbo

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1923 ديدگاه)

      نوید خیلی باحالی خدایی
      نرو اونجور جاها
      اصن اگه تو نبودی نمک پدال برای من کی میشد
      کامنتاتو که میخونم یک ساعت غش میکنم از خنده دمت گرم همیشه کامنت بزار برام با مرام

      موافقم 9
      مخالفم 1
    8. Hadi

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      واقعاً ادم میمونه چجوری تونستن طراحی بی نقص نسل قبل رو اینجوری گند بزنن بهش؟؟
      نباید خیلی تغییرات رادیکالی ایجاد میکردند ولی این نسل کابین پیشرفته و تکنولوژی های خیلی بهتری داره…

      موافقم 8
      مخالفم 2
  2. بهراد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (753 ديدگاه)

    بعد از ورود اولین بی ام و ایکس سیکس جدید با پلاک عراق ؛ تو فکرمه اقامت عراق بگیرم برم یه شاسی بلند کره ای با پول شاسی بلند چینی چند پست قبل وارد کنم .
    مثل یه گردشگر و توریست خارجی تو کشور غریب زندگی کنم.
    بدون محدودیت سفر کنم .

    موافقم 30
    مخالفم 6
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    البته اینجا را در مورد گارانتی نفهمیدیم .

    اکقر شرکت‌ها گارانتی ۵ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتر دارند و چیز جدیدی نیست !
    تا جایی که یاد دارم ، برخی از محصولات تویوتا و کیا ۷سال گارانتی دارند که بیشتر از محصول جدید هیوندای هست .

    یه نکته‌ی ریزی که باید بهش توجه کرد ، مدل طراحی‌ِ صفحه کیلومتر هست که خیلی جذاب و جمعوجور طراحی شده که یاد محصولات پژو میوفتم معروف با kakpit .

    موافقم 12
    مخالفم 21
  4. Mr.X

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    چرا همه ماشینا دارن روز به روز زشت تر میشن؟

    موافقم 4
    مخالفم 3
  5. ارشیاSVJ

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    طراحیش افتضاح ترین افتضاحیه که تا حالا دیدم.

    موافقم 27
    مخالفم 43
    1. حسن

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (304 ديدگاه)

      چشمات ایراد داره یادلت با بنزو ب ا وهست

      موافقم 1
      مخالفم 2
  6. ممد ژانگولر

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3454 ديدگاه)

    یعنی بطور کامل تویوتا رافور را قورت میده یک آب معدنی هم روش
    منتظر فروش بالای جهانیش باشیم?

    موافقم 18
    مخالفم 39
    1. سامورایی از قله فوجی

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      از چه نظر دقیقا ؟ ?????????

      موافقم 22
      مخالفم 9
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      البته مهم‌ترین نکتش عددی نبودن در برابر تویوتا راو۴ هست که این را مثل آب خوردن میشه از تفاوت فروششون در اَقسا نقاط جهان فمید بخصوص آمریکا !
      حالا چرا برخی خودشون را ضایع میکنند من نمیدونم !

      موافقم 20
      مخالفم 20
    3. سامورایی از قله فوجی

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      راوفور اینو با کل شاسی بلند های هیوندای با هم قورت میده . به این دلایل :
      قدرت این ۲۲۵ _ قدرت راو فور ۳۰۵
      شتاب این ۸ _ شتاب راو فور ۵/۴
      تو تست های آفرود راوفور بهترین عملکرد آفرود بین کراس اور ها رو داشته ( تازه اگه با کیت TRD PRO باشه که دیگه هیچ )
      سیستم هیبرید راوفور خیلی پیشرفته تر از اینه ( تویوتا ۲۵ سال سابقه ساخت ماشین هیبرید داره ولی هیوندای کمتر از ده سال )
      راو فور یه طراحی معقول با تناسب داره ولی این جلوش یه کپی مسخره از بنز EQ بقیه جاهای ماشین هم الکی خط و خطوط تیز گذاشتن .( یه نگاه به طراحی های فولکس واگن و تویوتا بنداز در عین سادگی بسیار زیباست )
      دیگه کیفیت و دوام و استهلاک و …. به کنار !!!!

      موافقم 25
      مخالفم 13
    4. Ahmedreza2002

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      تا جایی ک من میدونم این با این قیمت دیگه وارد کلاس پرمیوم ها شده
      و شاید زیاد نشه با راو فور مقایسش کرد
      یه جتیی بین این دوتا کلاسه

      موافقم 11
      مخالفم 1
      1. Ahmedreza2002

        ۱۷ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1465 ديدگاه)

        *جایی

        موافقم 5
        مخالفم 0
    5. سامورایی از قله فوجی

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      بهتر بود می گفتی منتظر فراخوان ها و یاتاقان زدن هاش هستیم ?

      موافقم 13
      مخالفم 15
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۷ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        امیدوارم فروش هیوندای و بی ام و و بنز کم شه تا بفهمننننننننن چه گندی دارن میزننن به طراحی هاشونننن
        از این سیستم جدید هم خوشم نمیاد که دسته دنده ندارن ماشین ها

        موافقم 10
        مخالفم 11
    6. Mazda3

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (295 ديدگاه)

      هندلینگش خوبه و سواری باکیفیتی داره خیلی خوبه راو فور هم گزینه مناسبیه ولی سواری و هندلینگ بدی داره یه گاری هنوز پایداریش بیشتر از اونه انتخاب سلیقه ایه بیشتر.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  7. امیر

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (752 ديدگاه)

    جلوش با کیت شبیه میتسوبیشی بکنن عقبش خوب یه سم خوبی ازش در میاد خوشگل تر هم میشه

    موافقم 4
    مخالفم 10
  8. SF90 STRADALE

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    autoexpress میگه ماشین خوبیه و یکی از گزینه های جذاب کلاسِ خودشه ما هم قبول داریم ؛ جدایِ از طراحی که سلیقه ای هست
    ولی خدایی این حالت هایِ آفرودش منو کشته
    برف _ گل و لای _ شن و ماسه ؟؟؟؟ ????

    موافقم 15
    مخالفم 2
  9. ali

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (775 ديدگاه)

    من خوشم اومد هم بیرون هم داخلی زیبا و متفاوته… امیدوارم تا یکی دو سال دیگه نسل جدید این ماشین هارو هم تو ایران ببینیم…

    موافقم 15
    مخالفم 8
    1. [—{^AMIN_MC20^}—]

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      همون بهتر که نیست همین هیوندا های ایران خیلی زیبا هستن

      موافقم 11
      مخالفم 3
  10. زیزیگولو

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    بین مدلای 2021 هیوندای، طراحی بیرون و داخل کابین سانتافه و توسان از همه بهتره و من خوشم میاد

    موافقم 9
    مخالفم 5
  11. i>اH

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    هیوندای توسان از سال 2004 که معرفی شده تا کنون نزدیک به 7 میلیون دستگاه فروش داشته- این خودرو دربازار اروپا پس از کراس اوور های کامپکت تیگوان- نیسان قشقایی- پژو 3008 و فورد کوگار جایگاه پنجم در فروش را داشت اما موقعیت این خودرو در بازار امریکا زیاد جالب نیست و سال پیش جایگاه بهتر از یازدهم را نتوانست کسب کند- هیوندای باتغیرات بزرگی که در نسل جدید توسان اعمال کرده نشان میدهد که برای فروش بیشتر اماده برای قمار بزرگی است

    +ا<i

    موافقم 10
    مخالفم 5
  12. 《Mercedes_AMG》

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (178 ديدگاه)

    چند مجله خودرویی به تازگی نسل جدید مرسدس S کلاس
    مورد بررسی قرار دادن.پدال جان مطلب اون ها رو هم بزار.

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      به شدت موافقم
      S عشقست ?????

      موافقم 7
      مخالفم 4
  13. Ahmedreza2002

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    کابینش واقعا طراحی خوبی داره اگه ارگونومی و متریال مناسبی هم داشته باشه میشه به رقبا ترحیحش داد و قیافه مضخرفش رو ندید گرفت

    موافقم 8
    مخالفم 3
  14. رامتین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    طراحی بیرونیش را اصلا خوشم نمیاد. دیسک گاوآهن که در کشاورزی استفاده میشه، در چراغهای عقب انگار هست!

    موافقم 11
    مخالفم 4
  15. (Saeed(peugeot

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    از طراحیش خوشم نیومد …..

    داخلش خوب شده ….. ولی هنوزم از نظر من به پژو ۳۰۰۸ نمیشه با وجود قدیمی بودن

    موافقم 5
    مخالفم 7
  16. اشکان

    ۱۷ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    فعلا از دو سال پیش تا حالا که واردات ممنوع شده هر خودرویی از هر برندی که معرفی میشه فقط عکسهاش نصیب مردم ایران میشه تا ببینیم واردات کی دوباره آزاد بشه

    موافقم 3
    مخالفم 2
  17. مهرداد كمال

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    به نسبت پراید خودم خیلی قشنگه اما به نسبت ماشینی مثل مزدا به دل نمیشینه و شلوغه یخورده

    موافقم 3
    مخالفم 4
  18. net

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    طراحی بیرونی بد.طراحی داخلی خوب

    موافقم 2
    مخالفم 2
  19. ارش

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    چه کابین با حالی داره!!!

    موافقم 5
    مخالفم 1
  20. حسن

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    یک شاهکار زیبا وفضایی از هیوندای هرکی ازحسادت بدگفته پشیمان خواهدشد شک نکنید

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا