هیوندای

اولین تصاویر از توسان جدید

نسل جدید هیوندای ix35 یا توسان، برای سال ۲۰۱۶ با طراحی جدید و امکانات به‌روز وارد بازار خواهد شد.

2016 Hyundai ix35 Tucson
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson
2016 Hyundai ix35 Tucson
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson
اولین تصاویر از این خودرو نشان می‌دهد که بسیاری از نشانه‌های طراحی در آن از برادر بزرگ‌تر یعنی سانتافه به عاریت گرفته شده‌اند. قسمت جلوی خودرو با جلوپنجره شش ضلعی مشبک با نوارهای افقی کرومی و درب موتور با خطوط قوی‌تر و چراغ‌هایی کشیده با فن‌آوری LED برای چراغ‌های روزتاب، تصویری بالغ‌تر نسبت به نسل قبلی توسان خلق کرده‌اند.

2016 Hyundai ix35 Tucson
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson
نگاهی به داخل کابین هم تلاش هیوندای برای ایجاد محیطی لوکس‌تر را نمایان می‌سازد. یک نمایشگر بزرگ در کنسول مرکزی و یک نمایشگر دیجیتال هم در بین دو نشانگر داشبورد قرار گرفته است. صندلی‌های اسپرت نیز، وجه دیگر طراحی داخلی این خودرو می‌باشند. بعلاوه به گفته هیوندای از مواد مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری در کابین استفاده شده است. فرمان در چرم پیچیده شده و صندلی‌های جلو نیز به گرم کن داخلی و تهویه مناسب مجهز شده‌اند. درب عقب به‌صورت خودکار و الکتریکی باز می‌شود و فضای بار نیز به ۵۱۳ لیتر افزایش یافته است.

2016 Hyundai ix35 Tucson Interior
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson Interior
2016 Hyundai ix35 Tucson Interior
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson Interior
در بخش فنی، هیوندای از موتورهای ویژه اروپای خود نام برده که شامل موتور ۱.۶ لیتری GDI با تنفس طبیعی و قدرت ۱۳۵ اسب بخار همراه با گیربکس شش سرعته دستی و یک نسخه توربوشارژر از همین موتور با قدرت ۱۷۶ اسب بخار و امکان سفارش یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می‌شوند. در بین پیشرانه‌های دیزلی هم موتور ۱.۷ لیتری ۱۱۵ اسبی با گیربکس شش سرعته دستی و موتور ۲.۰ لیتری ۱۳۶ اسبی و یا توربوی ۱۸۴ اسبی با امکان انتخاب گیربکس شش سرعته خودکار ارائه می‌گردند.

2016 Hyundai ix35 Tucson
۲۰۱۶ Hyundai ix35 Tucson
برای کسانی که به دنبال اطلاعات ایمنی خودرو هستند باید سیستم پارکینگ هوشمند، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم نگه داشتن خودرو داخل خط جاده، هشدار ترافیک متقابل، تشخیص نقاط کور و سیستم‌هایی از این قبیل را نام ببریم.
رونمایی رسمی از توسان جدید در نمایشگاه ژنو در ماه آینده خواهد بود و در نیمه دوم سال به‌عنوان یک خودروی ۲۰۱۶ به فروش خواهد رسید.

[jwplayer mediaid=”103183″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. reza

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    طراحیش که خیلی پیشرفت داشته ولی حالا باید دید که قیمتش چی میخاد بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mojtaba

    ۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من 2 ساله توسان دارم از هر نظر عالیه من 5 سال ماکسیما داشتم ولی این ماشین معرکس با توجه به قیمتش. بله تویوتا از نظر کیفیت کابین داخلی بهتره ولی برند هیوندا از نظر فنی عالیه و جوابشم تو ایران پس داده در ضمن هیوندا در اروپا و امریکام فروش خویی داشته همین نشون میده که هیوندا هم حرفی برای گفتن دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Dariush

    ۱۱ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اسان موتور فعلا توی ثبت نامهای 93مونده.من شهریور93 ثبت نام کردم الان که11اذر94هنوز میگن نداریم و اگه میخوای یا انصراف بده یا بیا سانتافه2016 بگیر….
    اینم از اسان موتور که نماینده رسمی هیونداست.به همین سادگی سر کاریم.80میلیونم پول گرفته ماشینم نمیده ……

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا