هیوندای

انتشار تیزرهای رسمی فیس‌لیفت هیوندای i30

هیوندای ماه آینده در نمایشگاه ژنو در کنار نسل کاملاً جدید i20، نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هاچ‌بک بزرگ‌تر i30 را هم معرفی خواهد کرد اما حالا پیش از آن، با انتشار دو اسکچ طراحی رسمی، پیش‌نمایشی را از فیس‌لیفت این هاچ‌بک کامپکت ارائه کرده است. این اسکچ‌ها که متعلق به نسخهٔ N Line هستند، چهرهٔ اسپرت‌تری را برای i30 نشان می‌دهند. به‌روزرسانی‌های این ماشین طی این فیس‌لیفت شامل سپر جلوی عضلانی با تریم N Line، چراغ‌های جلوی باریک‌تر LED با دی‌لایت‌های V شکل و جلوپنجرهٔ جدید می‌شود. به گفتهٔ هیوندای، این تغییرات به i30 مدل ۲۰۲۱ نمایی عریض‌تر و قدرتمندتری بخشیده است.

فعلاً این تمام چیزی است که می‌توانیم از چهرهٔ فیس‌لیفت i30 ببینیم اما به گفتهٔ هیوندای در هفته‌های آینده تصاویر بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد که سپر و چراغ‌های عقب جدید و رینگ‌های آلیاژی ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اینچی جدیدی را نشان خواهند داد. به گفتهٔ این شرکت کره‌ای، i30 جدید از طراحی داخلی بهبودیافته با صفحه آمپر دیجیتالی جدید و نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۲۵ اینچی هم برخوردار خواهد بود. با این فیس‌لیفت همچنین نسخهٔ N Line برای i30 استیشن هم ارائه خواهد شد که این یعنی حالا برای اولین بار تیپ N Line در تمام مدل‌های i30 شامل هاچ‌بک، فست‌بک و استیشن قابل انتخاب خواهد بود.

فعلاً هیچ حرفی در مورد به‌روزرسانی پیشرانه‌های i30 زده نشده است اما هیوندای می‌تواند موتورهای کنونی را بروز کند تا میزان تولید دی‌اکسید کربن آن‌ها کاهش یابد که این کار ممکن است با استفاده از سیستم هیبریدی خفیف صورت گیرد. انتظار می‌رود خانوادهٔ i30 فیس‌لیفت مدت کوتاهی بعد از رونمایی در نمایشگاه ژنو به بازار اروپا عرضه گردد. این خودرو در آمریکای شمالی اما با نام الانترا GT عرضه می‌شود و فعلاً هیوندای نگفته که آیا این فیس‌لیفت روی نسخهٔ آمریکایی هم اعمال خواهد شد یا نه.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (10174 ديدگاه)

    خوب شده
    اما دیلایتها شما را یاد محصولات نیسان نمیندازه ، آیا ؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا