هیوندای

قیمت‌گذاری هیوندای الانترای 2017

طبق اعلام خبری جدید توسط هیوندای تمام الانتراهای ۲۰۱۷ با قیمت پایه ۱۷۹۸۵ دلار به بازار عرضه می شوند. با این قیمت الانترا در لیست ارزان‌ترین سدان های کامپکت در آمریکا تا پله‌ی دوم پیش می‌رود و پشت سر هم‌وطنش یعنی کیا فورت(سراتو) قرار می‌گیرد. در این لیست داج دارت تنها ۵ دلار گران‌تر از الانترای جدید است و خودروی غالب در این کلاس یعنی تویوتا کرولا ۸۰ دلار گران‌تر از الانترا است. بااین‌حال برای انتخاب بهتر باید ببینیم با این پول چه امکاناتی به ما داده می‌شود.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
مدل SE با گیربکس دستی شش سرعته این خودرو با موتور جدید ۲.۰ لیتری و چهار سیلندر چرخه اتکینسون همراه شده که ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته تغییرات محدود در پیشرانه باعث نشده که مصرف سوخت این خودرو تغییر چندانی داشته باشد و مصرف سوخت ۹.۰ لیتر در شهر و ۶.۵ در جاده در صد کیلومتر ثبت شده است. مدل سطح بالاتر این خودرو ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از سری ۲۰۱۶ است اما بااین‌حال ویژگی‌های استاندارد جدیدی به آن اضافه شده است. ویژگی‌هایی مثل ایربگ های زانویی، آینه‌بغل محدب سمت راننده، چراغ‌های جلوی پروژکتوری و شیشه‌های رنگی. هیوندای همچنین شیشه‌ها، آینه‌ها و قفل برقی بعلاوه ی شش اسپیکر استریو با رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و درگاه یو‌اس‌بی را به‌صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته است.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
الانترای SE همچنین با گیربکسی اتوماتیک عرضه می‌شود که قیمتی ۱۸۹۸۵ دلاری دارد. این مدل حالت‌های رانندگی (معمولی، اسپرت و اقتصادی) را به خودرو اضافه می‌کند که با جابه‌جایی بین این حالات وضعیت گیربکس و عملکرد موتور تغییر می‌کند. از لحاظ مصرف سوخت هم این خودرو با مصرف ۸.۱۱ لیتر بنزین در شهر و ۶.۱۹ لیتر بنزین در جاده در صد کیلومتر کمی بهتر از مدل ۲۰۱۶ عمل کرده است.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
مدل SE الانترا با رینگ‌های استیل ۱۵ اینچی و ترمزهای کاسه‌ای هنوز مثل یک ماشین استوک و لخت است. تنها در مدل اتوماتیک امکان سفارش پکیج تجهیزات ۸۰۰ دلاری وجود دارد. این پکیج شامل کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، بلوتوث، صفحه‌نمایش ۷ اینچی مجهز به آندروید آتو و اپل کارپلی، دوربین پشتیبان، رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، آینه‌های گرم‌کن و اضافه شدن مواد عایق صدا در زیر کاپوت می‌شود.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra
با هزینه‌ی ۱۳۰۰ دلار دیگر می‌توان پکیج تک را دریافت کرد، این پکیج هم ویژگی‌هایی مثل شیشه‌بالابر اتومات راننده، دسته‌ی صندلی، آینه‌های با تنظیم روشنایی، آفتاب‌گیر گسترده، چراغ‌های LED روزتاب، تشخیص نقاط کور با سیستم هشدار ترافیک، فرمان با روکش چرمی و تعویض دنده از پشت فرمان، ورود بدون نیاز به سوییچ با استارت دکمه‌ای، صندلی‌های گرم‌کن جلو، کنترل موقعیت آب و هوایی دوتایی، پنل ابزار کروم ۳.۵ اینچی را به خودرو اضافه می‌کند. درمجموع قیمت این خودرو با این دو پکیج به ۲۱۰۸۵ دلار می‌رسد.

نسخه‌ی محدود ۲۰۱۷ این خودرو قیمتی ۲۳۱۸۵ دلاری دارد. این مدل با ترمزهای دیسکی عقب، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، چراغ عقب LED، چراغ‌راهنماهای روی آینه‌بغل، تریم کروم، صندلی برقی راننده، دو درگاه یو‌اس‌بی و سیستم اطلاعاتی کاربردی بلو لینک هیوندای عرضه می‌شود. با توجه به امکانات افزوده‌شده و سنگین‌تر شدن خودرو مصرف سوخت هم کمی بیشتر شده است و به اعداد ۸.۴ لیتر بنزین در شهر و ۶.۳۵ لیتر بنزین در جاده در صد کیلومتر رسیده است.

2017 Hyundai Elantra
۲۰۱۷ Hyundai Elantra Interior
طبق معمول جذاب‌ترین آپشن هایی که در این خودرو دیده می‌شود در گران‌ترین مدل الانترا موجود است. این پکیج تکنولوژی محدود با قیمت ۲۵۰۰ دلار مسیریابی، صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی، هشت اسپیکر استریو اینفینیتی، سانروف، گرم‌کن صندلی‌های عقب، تنظیم نور آینه عقب، باز شدن درب گاراژ به‌صورت اتومات، پنل ابزار رنگی ۴.۲ اینچی را به خودرو اضافه می‌کند. پکیج محدود آلتیمیت این خودرو هم با قیمت ۱۹۰۰ دلار؛ ویژگی‌های دیگری مثل چراغ‌های جلوی زنون تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی ماندن در لاین و حافظه‌ی ذخیره‌سازی تنظیمات صندلی و آینه‌های راننده را برای خودرو مهیا می‌کند. درمجموع می‌توان گفت قیمت تمام‌شده‌ی هیوندای الانترای ۲۰۱۷ با تمام امکانات ۲۷۵۸۵ دلار است.

هر دو مدل الانترا یعنی SE و نسخه‌ی limited از همین حالا به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که نسخه‌ی Value این خودرو دیگر تولید نمی‌شود و الانترای اسپرت که قبلاً ۱۷۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد در چندماهه آینده معرفی می‌شود. مدل توربوشارژ جدید این خودرو هم با موتور ۱.۴ لیتری اکو از بهار سال آینده وارد چرخه تولید می‌شود و بین دو مدل SE و limited قرار می‌گیرد. هیوندای هنوز قیمت و مصرف سوخت مدل‌های دیگر را اعلام نکرده است و فعلاً هم خبری از الانترای جی‌تی هاچ‌بک نسل بعد نیست.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    در نوع خودش، ماشین خوبیه. در ایران هم طرفدار زیاد داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      پشتش خوشگله ولی جلوش نه
      هوندا سویک 2016 از هر لحاظ از این سرتره ِ
      تو امریکا هم بهترین ماشین انتخواب شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamed ferrari

        ۴ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (67 ديدگاه)

        این ماشین به کل صنعت خودروسازیه ژاپن میارزه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mj

          ۵ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (62 ديدگاه)

          حرف شما هم دوهزار نمی ارزه… حیف اسم فراری که تو نام کاربریت هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mohsen

          ۵ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          کامنت جوکی قشنگی بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. امیر

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (231 ديدگاه)

    جنسیس با سایز کوچیکتر

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. amir

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    هر سال آپشن بیشتر با همان قیمت
    وضع امروز ایران تقصیر مردمه نه دولت و خودروسازها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (88 ديدگاه)

    کل هزینه های واردات این خودرو با توجه به حجم دولیتریش چند درصد از قیمت اولیه اون هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمدرضا777

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    من اگه امریکا بودم میخواستم 28 هزارتا بدم لیمیتد الانترا رو نمیگرفتم 29 هزار دلار کمری xle فول 2016 میگرفتم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mds

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (402 ديدگاه)

      من اگه کره بودم میخواستم 29 هزار تا خرج کنم کمری نمیگرفتم سوناتا یا اپتیما میگرفتم همونجا راننده تاکسی میشدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. REZA

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (225 ديدگاه)

    پدال جان لطفا در مورد هیوندای توسان مقاله ی جدیدی بزار ضروریه-مقاله های قبلی اطلاعاتشون اشتباه بود-قیمت فول ترین توسان 2016با موتور توربو 1.6لیتری لیمیتیدawd تو تبریز 26000دلاره.که صد در صد تو دبی از اینجا ارزون تره.-قیمت ها و آپشن هارو رفتم از شرکت چک کردم-لطفا مدل ها و آپشناشو یکبار دیگه تو مقاله جدید بررسی کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mds

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    یعنی این ماشین از تیبا بهتره؟ من که تیبا رو ترجیح میدم اما لامصب پول تیبا رو هم ندارم تو کف یه موتور خوش روی ایرانی موندم چه برسه به ماشین، نمیدونم به چه امیدی زندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    من خودم طرفدار تویوتا هستم ولی تو این سگمنت النترا از کرولا بهتره چون کرولا نسل جدید یعنی از مدل 2014 به بعد فنر بندیش بسیار خشک شده و اصلا سواری نرم نسل های پیشین خودش رو نداره واین مدلیش هم که تو ایران موجوده قیمتش 12 میلیون با لاتر از النترا ولی امکاناتش در حد 206 حتی کمتر چون 206 اتومات گیربکسش تیپ ترونیک داره که کرولا گیربکسش ساده و با دو ایربگ عرضه میشه در فول ترین مدلش که افتضاحه.
    یعنی با این امکانات وسطح ایمنی که کرولا جدید داره هرکی بخره مثل خود بنده که این اشتباه بزرگ متاسفانه انجام دادم ومثل……پشیمانم خیلی ……است.
    البته ماشین بنده که شرکتی هم هست مشکلات دیگری هم دارد که اگه بگم باورتون نمیشه من تویوتا کرولا گرفتم .
    مثلا یک ماهه پیش باتری به مشکل برخورده بود بردم ایرتویا شعبه مرکزی گفتنند باطریش خراب شده چون این ماشین ها مدتزیادی تو گمرک می مونن از تعجب شاخ وددوردم.گفتم اولاماشین من تولید3/2015ومن 9/2015 گرفتم .یعنی چی تو گمرک مونده .بهد اینا بماند .کاشف به عمل اومد باطری این ماشین اسیدی 55 امپر هم هست .ماشین برادرم l90 اتوماته
    باطریش اتمی 60 امپره!!!!!!
    تازه این بخش کوچکی از ایراد ماشین منه .
    خدا لعنت کنه تایوانا که کرولا را به گند کشیده.
    باورتون نمیشه این شماره شاسی ماشینمه میتونین بخش خدمات سایت ایرتویا سرچش کنید:RKLBL9HE1F523770
    شماره وسیله نقلیهvin:TWXA151V21M237700

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كوروش

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      دوست عزیز من امار این مشکلات تویوتا رو در اوردم با کمک یکی از دوستان اینجا به نام کاربری محمد علی لطف کردند کمکم کردند واقعیت یکی از بستگان ما همین مشکل رو پیدا کردند بعداً من از گمرک امار گرفتم تازه ماشین ٢ ماه خوابیده بوده با کمک دوستمون فهمیدم تو دبی یعنی مبداً واردات برای اینکه هزینه پایین تر بیاد اقدام به نصب یک سری تجهیزات می کنند مثلاً باتری اش مال چین شرکت سایک موتور بوده زنون فابریک با هالوژن معمولی عوض شده بود و …..
      واقعاً برای خودمون متاسفم این همه می کشن رو ماشین این همه موقع تحویل بد قولی می کنند اخرش هم اسم تویوتا رو به گند می کشن البته کورولا ی ما فول نبود اما مثل اینکه خیلی ها درگیر شدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد علی

        ۴ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (71 ديدگاه)

        سلام
        خواهش میکنم ولی. اگه یادت باشه از اول گفتم فعلا کرولا رو بی خیال شی به هرحال توی مدت کمی هم که در جریان واردات ماشین ها بودم این مسائل رو برای این ماشین ها بخصوص کره ای ها کم ندیدم گفتم تو اون رنج قیمت برو سراغ ام جی 6 ولی خب مهم نیست ایشالا بعد سرویس حل میشه تویوتا خوبیش اینه که یه عمر ماشینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. كوروش

          ۴ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (1125 ديدگاه)

          سلام دادش واقعاً عموم پشیمون شده قبلاً 2 تا تویوتا قدیمی داشته اما سر این انقدر اذیت شده می خواد بفروشتش منم دیگه نظری نمی دم ….. می گی چی کار کنیم لامصبا تسمه تایمم قلابی انداخته بودند خود نمایندگی می گه تا حالا همچین موردی نداشتیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد علی

          ۴ بهمن ۱۳۹۴
          سوابق: (71 ديدگاه)

          یه اشتباه رو دوبار انجام نده الان اگر بخواهید بفروشید کلی ضرر می کنید بعد سرویس ایشالا حل میشه عجله نکنید درباره نمایندگی ها هم اینکه خیلی زیاد خالی می بندند توی مورد شما هم حواسشان هست بی زحمت کاری بود توی tt بگو

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شایان

      ۲۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      میتسوبیشی لنسر 2017 از همشون بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Hassan

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من یه النترا ٢٠١۵ یکساله که ثبت نام کردم، ٧ ماه پیش قرار بود بدن، اما هنوز ندادن، پولم رو هم نمیدن! اعصاااب برام نمونده از دست اسان موتور و استاندارد. یکى نیست به استاندارد بگه آخه شمز چیتون به اروپا میخوره که دست گذاشتید رو یه عیب برنداى معروف دنیا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (302 ديدگاه)

      نارحت نباش منم ماشینمو از ایرتویا 30 روز کاری گرفتم ولی ماشینو 73 روزه تحویل دادند.تازه بدون پلاک و 17 روز هم پلاکش طول کشید که اخرش برای دیر کردش 1.5 میلیون دادند.
      ولی می دونم اسان موتور ماشینوشا با پلاک تحویل می ده حداقل.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    اقا اصلا بحث این حرف هانیست کرولا من gli 2015 فول عمانیه ولی تویوتا کلا روی ماشینای کرولا ویاریس باطری اسیدی میندازه که خیلی مسخرس یا مشکل دیگه ای که ماشینم داره اینکه خدا شاهده داشبردش مخصوصا از داخل دریچه های کولرش صدا میده ودر سرعت های بالا نفوذ صدای موتور به ماشین بسیار بسیار کمه ولی صدای قطعات خودرو ازار دهنده است .طبق تحقیقاتی که کردم سنسور دنده عقب کرولا که نمایش گرش روی اینه وسط ماشین هست غیر فابریک ودر عمان روش میندازن البته من روزای اول هم که ماشینو خریدم با مطالعه دفتر راهنما متوجه شدم غیر فابریکه چون نمایش گر سنسور در فترچه راهنما ماشین روی داشبرده ولی برای من روی اینه وسطش بود و وقتی می خوای اینه را تنظیم کنی خیلی سفته وصدای بدی میده .و برام جالب بود کمری و روفور اینه تاشو برقی حتی در مدل فولشون ندارن ولی ماشین من داره وطبق تحقیقاتم وبررسی در مشخصات تویوتا تایوان فهمیدم این هم غیر فابریکه و بنظر م همین تجهزات غیررفابریک باعث شده ماشین به سر صدا بیفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    راستی یادم رفت بگم واقعا توسال 2015 تولید ماشین با دو ایربگ یعنی توهین به مشتری .البته بنده قبل از خرید اطلاع داشتم که این خودرو دو ایربگ داره ولی باتوجه به سابقه شرکت تویوتا وتعریف های اینو اون خودرو را خریدم . ولی وقتی این مشکلاتو دیدم واقعا برای تویوتا متاسف شدم .
    موضوع دیگه بولوتوث کرولا های gli هست که بسیار مسخرس وغیر فابریک بشت فرمان جلوی صفحه کیلومتر نصب شده بایک سیم که کاملا تابلو و ضایعه.کیفیت صداشو که نگو افتضاحه.خدایش برید ببینید تا فردا صبح می خندید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    ایراد دیگه ای هم که داره وقتی ماشین در حال حرکته صدای پرتاب سنک ریزه ها از داخل گلگیر عقب به داخل نفوذ میکنه .
    چون یک تیکه قطعه پلاستیکی توش نذاشته تا عایق باشه.البته دیدم کمری داخلش گلگیر عقبش نمد داره.
    تازه ماشین داخل کاپوتش هم نمد نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    اقا امشب من خیلی پر حرفی کردم چون دل پری از این ماشین داشتم .
    توصیه می کنم اگه خواستین تویوتا بخرین کرولا نخرین چون واقعا ارزش نداره .
    و در مورد بقیه محصولاتش هم راستش اطلاعی ندارم.ولی کرولا را چون خودم داشتم میدونم ماشین جالبی نیست .واصلا زیبنده خودرو سازی مانند تویوتا نیست .حلا این ایراداتی که داره یا برای کیفیت پایین مونتاژ در تایوانه یا عربای بی شرف دستکاریش کردن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد علي

      ۵ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (71 ديدگاه)

      در کشور های عربی اپشن ها نصب شده ١٠٠٪‏ قبلا یک سانتافه تو گمرک دیده بودم باورتون نمیشد سیم کشی غیر فابریک زیر موکت سقف داشت و لنت برقش بعضی جاها مثل بالای شیشه عقب پیدا بود!!! باید حتما حتماً داشبورد رو توی سایت سازنده چک کنید و اپشن ها رو توی فروم ها بپرسید وارد کننده ها از ١٠٠ تا خودرو ساز داخلی بدتر هستند اینو منی که باهاشون کار کردم می دونم کلاً به اونا اصلاً اعتماد نکنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امیر سابق

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (161 ديدگاه)

    این ماشین عالیه واقعا جای تحسین داره این پیشرفت هیوندا که روز به روز شیب صعودی رو طی میکنه.
    ولی متاسفانه خودرو های ژاپنی هم به گفته برخی دوستان در کامنت های بالا با افت کیفیت قطعات فنی خودرو مواجه شده که انشاا… به همت مسولان شرکت ژاپنی این روند ادامه پیدا نکنه وگرنه خودرو های ژاپنی میدان رو به خودرو های ژاپنی واگذار می کنند. که خیلی هم دور از انتظار نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. road

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (57 ديدگاه)

    النتراهای جدید هم همانند قبلی ها محور عقبشون همانند پراید و… یک تکه هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر سابق

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (161 ديدگاه)

      النترا ؟ … پراید؟ …
      میشه منظورتونو واض تر بفرمایید که از یک تکه منظورتون چی بود؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. road

        ۴ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (57 ديدگاه)

        عزیزم شبیه این
        این مربوط به خودروی هیوندای i20 هست

        http://ebayapi.loc8apartltd.netdna-cdn.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/rl4AAOSwYHxWKj85/$_1.JPG

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محمد

        ۵ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (302 ديدگاه)

        اگه داخل گلگیر عقب اپتیما یا سوناتا یا کمری راببینید متوجه خوهید شد منظورم از یک تکه نمد چی بوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. Rouzbeh

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    خیلی از کاستی ها و مشکلات بخاطر کشور مونتاژ کنندس . مثلا پرادو های نسل قبل عالی بودن و هنوزم بازار گرمی دارن چون خود ژاپن همه کارش بود . ولی جدیدا رو تایلند و تایوان … میزنن و کیفیت محصول رو پایین میارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. moein

      ۵ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      از کدوم منبع خبری موثق خبر گرفتی برادر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. م.م.ب

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون زیبایی خاصش به خاطر کشیدگی چراغ هاشو از دست داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حامد

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    رک رو راست تویوتا هیچ کدوم از ماشیناش جوون پسند نیست مخصوص شخص پیرمردهاستتتتتتتتتتتتت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. حامد

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    اکثر ماشینهای وارداتی که داخل ایران میشه تو دبی دستکاری میکنن از تویوتا گرفته هیوندا و ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mohsen

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    دومین کشور نفت خیز دنیا…
    کشوری که توش منابع پره….
    ملتش دارن سر ماشین کره ای بحث میکنن و خوشن ماشین دارن و سرش تعصبی میشن..
    خدایا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سلطان ای بی اس

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    در پاسخ به دوست عزیزی که مشکلات کرولا رو مطرح کردن باید بگم متاسفانه در کشور های خلیج خودرو رو کمترین امکانات وارد می‌کنند و اقدام به نصب اپشنهای دستی می‌نمایند و برخی از امکانات فابریک خودرو رو هم بر می دارند ضمنا داستان همینجا تموم نمیشه بعد توی گمرک ایران هم تجهیزاتی از قبیل کپسول آتش نشانی سری کامل آچار و….برمیدارن و گاها باتری ها رو هم عوض میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. AminGTi

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اقا باز شدن درب گاراژ اتوماتیک ینی چطوری ?؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. رومیسا از تهران

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خیلی زیباست من 2014 دارم ولی داشبرد مدلهای قدیمی بنظرم خوشگلتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علیرضاcar

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    من که ماشینهای هیوندا را خیلی دوست دارم ولی متاسفانه اصالت نداره از سال 1995 تا 2010 خودرو هاشون جمع جور و از سال2011 تا 2015 جوان پسند و چهره های فضایی میزدن و باز رفتن سر خونه اول باز دارن جمع جور میزنند مانند سوناتا ال اف یا ازرا 2017 واقعا از لحاظ طراحی هیچ اصالتی ندارند هیوندا کلا برعکس شرکت تویوتا هیچ اصالتی متاسفانه نداره گر چه ماشینهای با کیفیتی میسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. تکتم

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببخشید یه سوال الان این ماشین ایران برسه و آماده فروش باشه چه قیمت میشه؟ النترا 2017

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سام

    ۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام
    من ساکن کانادام و تصمیم دارم موقع برگشت ماشین رو با خودم بیارم
    ایا عزیزی اطلاعات ترخیص دارن که راهنماییم کنن
    ماشین النترا ۲۰۱۷
    قیمت خریدم ۲۴۷۰۰
    ۳۵۰۰ دلار هزینه ارسال تا دبی
    رنگ ابی کاربنی
    کارکرد ۲۲هزار کیلومتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Ramin

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    میشه بفرمایید چرا هیچ جا خبری از فروش النترا 2017 توسط نمایندگی رسمی هیوندایی نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Ramin

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حواستون باشه از آسان موتور با صفحه نمایش 4.5 اینچی بهتون نفروشه.
    همه جا 8 اینچی وگرنه داشبوردش خیلی زشت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Ramin

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    آقا این آسان موتور که تو مدل فولش سانروفم نداره.
    گارانتی همه جای دنیا تحقیق کنید واسه مدل 2017 ده ساله اینا کردن 2سال.
    متاسفم واقعا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا