هیوندای

مشخصات و تصاویر رسمی جنسیس G70 مدل 2019

جنسیس از فرصت برگزاری نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۸ برای معرفی سدان پرفورمنس g70 2019 استفاده کرده است. این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از G80، G80 اسپورت و مدل پرچم‌دار G90 قرار می‌گیرد.

جنسیس G70
به منظور حصول اطمینان از رقابتی خوب در برابر رقیبان باتجربه‌ای چون ب ام و سری ۳ و آئودی A4، جنسیس G70 در برخی از چالش‌برانگیزترین مکان‌های جهان از جمله دره مرگ و شمال سوئد و البته پیست نوربرگ رینگ تست شده است.

جنسیس G70
مدیر طراحی جنسیس درباره این خودرو می‌گوید:

ما در جنسیس با استفاده از طراحان با استعداد خودرویی لذت‌بخش و جذاب طراحی کرده‌ایم. G70 برای ایجاد احساس قوی و لوکس بودن طراحی شده است.

خریداران آمریکایی خواهند توانست از بین ۲ پیشرانه و ۵ تریم یکی را انتخاب کنند. دو پیشرانه در دسترس از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری می‌باشند. این خودرو به‌صورت استاندارد از نوع دیفرانسیل عقب بوده اما با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را انتخاب کرد.


و اگر طراحی کلی و پیشرانه‌های این خودرو آشنا به نظر می‌رسند باید گفت آن‌ها را پیش از این در کیا استینگر دیده‌اید.

هر دو پیشرانه یاد شده به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک که به‌صورت استاندارد دارای پدال شیفتر روی فرمان هستند متصل می‌شوند. البته در مدل ۲ لیتری دیفرانسیل عقب می‌توان گیربکس ۶ سرعته دستی را سفارش داد؛ اما سیستم لانچ کنترل تنها در نسخه‌های اتوماتیک وجود دارد.

علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، G70 جدید دارای ۵ حالت رانندگی بوده که همه‌چیز از پاسخ قوای محرکه گرفته تا وزن فرمان، صدای پیشرانه، توزیع گشتاور سیستم چهار چرخ محرک و سفتی سیستم تعلیق را تنظیم می‌کند. مدل‌های مجهز به پکیج دینامیک همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی سود خواهند برد درحالی‌که نسخه‌های دارای پیشرانه ۶ سیلندر از سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی برخوردار خواهند بود. خریداران همچنین می‌توانند با پرداخت مبلغ بیشتر ترمزهای برمبوی سفارشی با کالیپرهای ثابت (۴ پیستون در جلو و ۲ پیستون در عقب) را انتخاب کنند.

جنسیس G70
از جمله تجهیزات استاندارد سدان پرفورمنس جنسیس می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده اشاره کرد.

تابستان سال جاری شاهد ورود جنسیس G70 2019 به نمایشگاه‌ها خواهیم بود. این خودرو را می‌توان با ۷ رنگ مشکی، سفید، خاکستری، نقره‌ای، دو نوع آبی، قرمز و یخی سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Khan

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (362 ديدگاه)

    با توجه به شروع گرما، همینکه ماشین تو سربالایی وقتی کولر روشنه مثل خر پیر بی جون نشه من یکی راضی ام به خدا
    این جنسیس اینا هم فعلا نمیخوام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید(تهران)

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (496 ديدگاه)

      به نکته ظریفی اشاره کردی برادر، مخصوصا وقتی ظرفیت‌ سرنشین تکمیل باشه تازه میفهمی ماشینی که به قدرت و شتابش مینازیدی چطور بی حال و رمق میشه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. peyman

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      وقتی هم با گازسوز رانندگی دیگه واویلا??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. me84

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    لذت میبرم از طراحی این ماشین.
    حریف قدریه برای رقبا. نباید دست کمش بگیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (263 ديدگاه)

      از طراحی ماشین کاملا پیداست که طرف یه نیم نگاهی هم به بی ام و داشته هرچند اصلا کپی نشده ولی ژن بی ام و توش دیده میشه که احتمالا بخاطر استخدام طراحان بی ام و توسط کیا و هیوندای باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مایکوباکتریوم توبرکلوسیز

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (137 ديدگاه)

        به خصوص از نمای کنار

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علیx76

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      طراحیشو خیلی خیلی بیشتر از استینگر میپسندم
      هم داخلی هم خارجی
      الان خیلی منتظر کوپه های جنسیسم
      یه کوپه لوکس بزرگ و یه کوپه اسپرت کوچیک(کابریو باشه ک عالیع)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حمید ع

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (239 ديدگاه)

    نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه..
    خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی..
    ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمان

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      حالا شما نخر اگه نمیتونی کنار بیای!
      احتمالا هم تا حالا سوار لکسوس ای اس نشدی که بدونی چطوریه و چقدر از این عقب تره،گرچه طراحی عالی داره ای اس ولی فنی ضعیف و سواری خشکی داره
      دلیلی هم واس خراب شدن وجود نداره،این حرفت راجع به ماشین های کره ای ١۵ سال پیش درست بود نه الان که به جایی رسیدن که تو بهترین ماشین جهان کاندید دارن و با محصولات بنز و بی ام و و کادیلاک و غیره مقایسه میشن

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. حمید ع

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (239 ديدگاه)

    نمیدونم چرا با خرید محصول کره ای نمیتونم کنار بیام.به اندازه می تویوتا یا تو این مورد در حدود ی لکسوس is پول بدی بعد همش منتظرباشی کی خراب شه..
    خوب لکسوس و اینفینیتی و آکورا برمیداری..حالا ی آبشن کمتر دارن یا ۱۰۰۰دلار بیشتر پول میدی..
    ولی این یکی رو خیلی تمیز دراووردن..نمیشه ازش ایراد گرفت.از هر نما ببینیش لذت میبری خصوصا چراغ نا متعارف عقب و آینه های بغلش!!!نمای بغلشم عالیه.اوایل وقتی مطلبی راجع به محصول جدید کره ای ها یا پیشرفتشون میخوندم زورم میگرفت و حسودیم میشد..آخه با ما خودرو سازی رو شروع کرده بودن ..ما در جا میزنیم و بعضا عقب گرد میکنیم اونا دنبال رقابت با آمریکائیها و ژاپنیا و آلمانیان..اگه امروز عقبتر ازونا هم باشن فردا میرسن بهشون.
    ولی امروز میبینم چین و برزیل و تالند و تایوان و هند و حتی آفریقای جنوبی و روسها هم خیلی وقته از ما زدن جلو.کاری هم از دستمون برنمیاد..فقط باید ببینیم و غصه بخوریم و به اینکه چی شد اینقد افتضاح به بار آووردیم فک کنیم.باور کنین تقصیر رو گردن مسئول و مدیر و وزیر انداختن اشتباهه.کدوم خودروسازمون میتونه برای تولید محصولات جدید و تحقیق وبخش R&D خودش ۵۰۰میلیون دلار سرمایه گذاری کنه؟
    کدوم بانکمون میتونه بدون سود ۲۸درصد تسهیلات به خودرو سازمون بده!
    از کجا تکنولوژی مثلا تزریق مستقیم سوختو بیاریم داخل!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاوه

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (51 ديدگاه)

      دوست عزیز همین سه سال پیش بیشتر از دو هزار میلیارد تومان به لگن سازها با بهره 16 درصد وام داد (بماند که از چهل سال پیش هم گرفته و خواهند گرفت)
      کجای دنیا دولت با تعرفه بالای گمرکی واسه لگن سازها بازار انحصاری فراهم میکند؟
      کجای دنیا لگن سازها بدون گارانتی میتونند محصول بفروشند بجز ایران؟ کجای دنیا لگن سازها اینقدر محصولات پر مصرف و غیر ایمن و آلوده کننده تولید میکنند و مهر استاندارد هم بهشون میدن؟
      در ضمن، برای تیبا و سمند کم سرمایه گذاری نشده اما حیف و میل شده، همین پارسال سایپا 350 میلیون دلار واسه توسعه موتور یک لیتری سه سیلندر سرمایه گذاری کرده (حیف و میل پول) ،
      ودر پایان خلاصه کنم هیچ جای دنیا خودرو ساز مثل زالو به جون مردم نیافتاده مثل ایران و هیچ دولتی هم تمام قد ازشون حمایت نکرده مثل ایران..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حميد

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      اقا همین کره ای رو هم به ما بدهند با اون کلی مخ میزنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا