هیوندای

مشخصات هیوندای آزرا 2010

هیوندای آزرا azera برای سال ۲۰۱۰ تغییر چشمگیری نداشته است. طراحی آن بدون تغییر مانده و تنها چرخها و پنجره مشبک جلو رادیاتور تغییر کرده اند.

hyundai azera limited 2010

این اتوموبیل به عنوان یک سدان متوسط قصد رقابت با لکسوس ES350 را دارد اما رقبای مستقیم آن نیسان ماکسیما و دوج چارجر می باشند.

تغییرات داخلی محدود به یک نشاندهنده جدید فلزی برای مدل GLS و استفاده از چوب برای طراحی داخی می باشند. فنربندی و تعلیق خودرو و فرمان آن نیز بهبود یافته و احساس بهتری را حین رانندگی به راننده منتقل می کند.

hyundai azera limited dashboard

موتور آن ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر بوده و ۱۷۴ کیلو وات  (۲۳۴ اسب بخار) قدرت و ۲۲۶ پوند گشتاور را تولید می نماید. مدل Limited دارای موتوری به حجم ۳.۸ لیتر و قدرت ۲۶۳ اسب بخار می باشد.

در تست ایمنی این خودرو برای راننده ۴ ستاره و برای سرنشین ۵ ستاره را کسب نمود که نشان از امنیت بالای آن دارد. قیمت مدل Limited 28920 دلار و قیمت مدل GLS 24970 دلار می باشد.

* این مطلب به طور اختصاصی برای سایت پدال نوشته شده و نقل و کپی از آن تنها با ذکر نام و آدرس سایت “پدال” مجاز می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. hossein

    ۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    ازرا 2009 تمیز چنده

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2825 ديدگاه)

      ۱ میلیارد و ۲۰۰ تا ۱ و ۵۰۰

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Blindman

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    ما 2010 داریم ، ماشین خوبیه ولی ترمزش صدا میده و زود باتری خالی میکنه

    موافقم 6
    مخالفم 1
  3. محمد رضا

    ۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدتی بود که قصد داشتم ماکسیما اتوماتیک و مدل بالا بخرم حتی چند تاشون رو به چشم خریدار انتخاب و امتحان کردم . ماشین مناسب و خیلی هاریه و با پولی که براش در نظر گرفته بودم جور در می اومد .به هر کسی هم مشورت می کردم میگفت 90 میلیون میدی و از آپشن خبری نیست . لااقل یک ماشین به روزتر بخر که موقع فروشش مشکلی نداشته باشی ولی من اسرار داشتم که هر چی باشه می ارزه تا اینکه حسب تصادف یک آزرای سفید مدل 2011 چشمم رو گرفت و راضی به خریدش شدم . آپشن های بدر بخور خوبی داره ضمن اینکه اتاقش از مدل های پایین تر بزرگتر و جادارتره خیلی نرم و پرشتابه مصرفش تو سطح شهر بالاست که من اهمیتی نمی دم حدود 17 لیتر بر 100 کیلومتر . وقتی در حالت دنده دستی قرارش بدی دوست نداری با دنده اتوماتیک برونی .6 دنده جلو خیلی لذت بخشه . سیستم صوتی بسیار خوبی داره به همراه 2 عدد ساب جلو و عقب . با سرعت 175 کیلومتر دور موتور 3200 بود که برام جالب بود. اگه قیمت براتون زیاد مهم نیست آزرا رو به شما توصیه میکنم ضمن اینکه قطعات یدکی اون تو نمایندگی هیوندای پیدا می شه و جای هیچ نگرانی وجود نداره . به هر حال من نظر شخصی خودمو گفتم و ایده سایر دوستان هم محترمه . سوالی باشه بنده در خدمتم .

    موافقم 22
    مخالفم 1
  4. محمد

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین خودرو تو هیوندای وبنز وبی ام و تا مدل ٢٠٠٩فقط وفقط آزرا هااااااااااار هاره برا شتاب وسرعتش حرف نداره نسبت به ماکسیما وبنز وبی ام و خیلی آزرا سرتر من تو جاده بااین نوع ماشینا وسیله سنگین جابجا میکنم حررررررف نداره

    موافقم 9
    مخالفم 4
  5. امیر حسین

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آزرا تو کلاسه خودش ماشینه بسیار خوبیه.
    اگر آدم بتونه موتور 3800 پیدا کنه که واقعا عالیه ولی بعید میدونم پیدا بشه . اگر روغن موتور سره موقع عوض بشه موتور سالم میمونه مصرف ماشین بالاس ولی نسبت به حجم موتورش عالیه. نسبت به ماکسیما هم سر تر هستش آپشن های لازمه رو داره
    کسایی که قبلا ماشین ایرانی داشتن و میخوان آزرا بخرن اگر ی بار با این ماشین برن چالوس میفهمن این ماشین چیه و چه کیفی داره. روغن موتور تو همه ی ماشینا واجبه باید به موقع عوض بشه اگرم زودتر چه بهتر. آزرا 2011 گیربکس 6 دنده هستن که باعث شده هم شتاب بهتر و هم مصرف بهتری داشته باشه که به چشم نمیاد. تنها عیب این ماشین اندازه بزرگه ابعادشه که داخل شهر اذیت میکنه که بازم ضعف حساب نمیشه.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. قادرعابدینی

    ۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام.باتوجه به اینکه قبلا پدرم آزرا2009 داشت والبته هنوز هم داره واز همه لحاظ ازش راصی هست دیروز یه دونه آزرا2010کم کار فول شرکتی البته به قیمت بالا خریدم.امیدوارم هرکسی دوست داره بتونه بخره وخیرش رو ببینه.خدا برای من هم بدپیش نیاره وسفرهای خوبی داشته باشم.آرزوی سلامتی و روزهای خوب برای همه روزهای شادی رو از خدا خواهانم

    موافقم 15
    مخالفم 0
  7. محمحدعلی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من و بابام اتفاقی رفتیم توی نخ آزرا و عاشقش شدیم پولشم داریم ولی نمیدونم چرا بابام نمیخره ترو جان پدرمادرتون تورو جان هرکسی دوست دارین دعا کنید یه فول شرکتی کم کار بخریم خدا یار نگهدار شما

    موافقم 9
    مخالفم 0
  8. مرتضی

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر عزیزان من به تازگی یه 2008 عالی گرفتم خداییش تکه
    ضبطش فابریک اینفینیتی مانیتور دار هست که usb نمیخوره فقط
    دوستان راهنمایی کنن که چه فرمت تصویری رو ساپورت میکنه تا ویدئو ها رو به جای فلش بریزم روی سی دی
    فقط ورودی AUX داره به نظرتون هیچ راهی نداره که از یو اس بی استفاده کنم؟ ممنون

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ورودی کابل aux کجاست؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. سجاد

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام دوستان بعضی حرف هایی میزنن که باور کردنش برام سخته ادم شک داره سوار شده یا نه اخه مصرف ازرا تو شهر 17 تا نیست هر کاریشم کنی از 13و14 لیتر تا بیشتر مصرف نمیکنه بعدشم این ماشین از نظر استهلاک هم ماشینی نیست که بخواد مثل پژو وسمند به تعمیرگاه ها بره فقط به نظرم هزینه قطعاتش بالاس که خوب برای یه ماشین 6 سیلندر و 3300 طبیعی است این ماشین از نظر نرمی وامکانات وکشش واقعااا عالیه اما شتابش به ماکسیما دنده ای نمیرسه اما از ماکسیما اتومات بهتر راه میره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  10. شیرازی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سال 1385 اواخر که وارد شد 53 تومن از دم قسط گرفتم 2006 الان 200 تومن مشتری داره.واقعا ماشین خانواده است.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا