هیوندای

رنگ‌ها و تجهیزات ایمنی جدید برای هیوندای توسان 2020

هیوندای توسان ۲۰۲۰ با رنگ‌های بدنه‌ی جدید و برخی تجهیزات متفاوت رونمایی شد.


البته انتظار رنگ‌های متمایزی را نداشته باشید چراکه هیوندای تنها رنگ‌های قبلی را با نمونه‌های جدید از همان رنگ جایگزین کرده است. برای مثال رنگ نقره‌ای مولتن جای خود را به رنگ نقره‌ای استلار داده و رنگ مگنتیک فورس هم جای خاکستری را گرفته است. دو رنگ سفید دیگر نیز در دسترس خریداران می‌باشد.


از آنجایی که توسان در سال گذشته فیس لیفت سنگینی را پشت سر گذاشت بنابراین انتظار تغییرات چشمگیری را برای مدل سال ۲۰۲۰ نداریم. توسان ۲۰۱۹ استفاده از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسبی را کنار گذاشت و قلب آهنین ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۱۸۱ اسبی جای آن را گرفت. این پیشرانه هم‌اکنون با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.


پیشرانه‌ی پایه‌ی هیوندای توسان ۲۰۲۰ همان نسخه‌ی ۲ لیتری با قدرت ۱۶۱ اسب بخار است. همچون گذشته مدل‌های ۲ لیتری در تریم Value و SE، مدل‌های ۲.۴ لیتری با تریم های SEL، اسپورت، لیمیتد و اولتیمیت عرضه می‌شوند.


این کراس اوور کره‌ای با تجهیزات ایمنی استاندارد زیادی عرضه می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده اشاره کرد. سیستم‌های اضافه‌تری همچون تشخیص عابران پیاده، دستیار نوربالا، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، پایش محیطی و کروز کنترل هوشمند نیز در دسترس خریداران می‌باشد.

از نظر تجهیزات ارتباطی و رفاهی هم می‌توان به صفحه لمسی ۷ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی، شارژ بی‌سیم و سرویس پکیج بلولینک سفارشی و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مهدی

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    ماشین جذابیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا