هیوندای

پیش‌نمایش هیوندای الانترا N Line با پیشرانه توربو و ظاهری اسپورت

هیوندای الانترا ۲۰۲۱ در نسخه N Line هم عرضه خواهد شد و کره‌ای‌ها با انتشار چندین تصاویر و ویدئو از پروتوتایپ استتار شده این خودرو پیش‌نمایشی از الانترا N Line داشته‌اند.

اگرچه هیوندای اشاره چندانی به مشخصات این خودرو نداشته و حتی زمان عرضه آن را نیز اعلام نکرده اما می‌دانیم که الانترا N Line از بهبودهایی در شاسی و بدنه سود خواهد برد و دارای پیشرانه توربوی جدید خواهد بود.

پروتوتایپی که مشاهده می‌کنید از رینگ‌های سفارشی و لاستیک‌های دیواره کوتاه استفاده کرده و احتمالاً سپر جلوی آن تغییر کرده تا ظاهر اسپورت تر و گیراتری ایجاد شود. شایان ذکر است نسخه پرچم‌دار الانترا N در سال‌های آینده معرفی خواهد شد.

هیوندای می‌گوید الانترا N Line از پیشرانه توربو استفاده خواهد کرد اما به جزئیات بیشتر اشاره نشده است. البته حدس می‌زنیم این خودرو از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی موجود در الانترا GT N Line هاچبک (i30 N Line) استفاده کند. این پیشرانه قدرت ۲۰۱ اسبی داشته و با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند.

همان‌گونه که گفته شد شاسی هم ارتقا خواهد یافت تا هندلینگ و دینامیک رانندگی الانترا N Line بهتر شود.

نسخه تولیدی این خودرو تا آخر تابستان سال جاری معرفی خواهد شد و تاریخ ورود اولین نمونه‌ها به نمایندگی‌ها نیز پاییز خواهد بود.

اما نسخه پرچم‌دار الانترا N از پیشرانه ۲ لیتری توربوی متعلق به i30 N و ولوستر N استفاده خواهد کرد. این نیروگاه آهنین قدرت ۲۷۱ اسبی و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری دارد. خودروی یاد شده همچنین دارای دیگر بهبودهای پرفورمنس از جمله سیستم تعلیق تطبیقی و ترمزهای قوی‌تر خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Behrouz. anzali

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (372 ديدگاه)

    امیدواریم هر چه زودتر واردات خودرو ازاد بشه و ما شاهد چنین خودروهایی باشیم ..و این قیمتهای نجومی کمی تغییر کنه ولی با این اوصاف محاله فعلا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    هیوندا داره به شدت روی پرفورمنس و راحتی ماشین کار میکنه البته به پشتوانه اینکه یک برند چند ملیتی با شعب قوی در اروپا امریکا و کره جنوبی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    فوق العاده هست النترا. امیدوارم نسخه N-LINE و یا N در آینده وارد کشور بشه. خودم النترا 2015 دارم و بشدت خواهانش هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا