هیوندای

لبخند هیوندای توسان فیس لیفت 2019 به دوربین!

اخیراً نمونه‌های پیش‌تولیدی هیوندای توسان ۲۰۱۹ که مشغول تست و بررسی در آب‌وهوای سرد بوده‌اند توسط عکاسان صنعتی مشاهده شده‌اند.


این نسخه فیس لیفت که پوشش‌های استتاری سنگینی دارد از جلوپنجره متفاوت و چراغ‌های به‌روز شده‌ای بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم سپر جلو نیز تغییر کند اما خب پوشش‌های بکار رفته کار خود را به خوبی انجام داده و نمی‌توانیم چیزی را ببینیم.


بخش عقب خودرو نیز تغییرات کمی خواهد داشت زیرا قبلاً طراحی خوبی داشته اما هیوندای بازهم باعث شده کار را به حدس و گمان بکشانیم. با توجه به اینکه توسان یک فیس لیفت ساده خواهد داشت بنابراین انتظار داریم برخی به‌روزرسانی‌های عادی همچون چراغ‌های جدید و سپر اصلاح شده را مشاهده کنیم.


اگرچه انتظار داریم تغییرات ظاهری توسان ۲۰۱۹ کم باشند اما تصاویر منتشر شده تغییرات قابل‌توجهی را در کابین نشان می‌دهند. همان‌گونه که می‌بینید این خودرو دارای داشبورد کاملاً جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی متفاوتی است که انتظار می‌رود شبیه نمونه بکار رفته در i30 باشد. تغییرات بصری احتمالاً در برخی نقاط دیگر نیز اعمال خواهند شد و اگر ببینیم سیستم‌های کمک‌راننده و دکمه‌های جدید به توسان فیس لیفت اضافه شده‌اند تعجب نخواهیم کرد.


انتظار داریم طیف پیشرانه‌ها تغییری نکنند اما احتمالاً برخی بهبودها را برای افزایش کارایی و راندمان خواهیم دید. مدل کنونی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۶۴ اسبی و همچنین نسخه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسب بخاری استفاده می‌کند.


جدای از این‌ها احتمال معرفی هیوندای توسان N پرفورمنس نیز وجود دارد. هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما اتو اکسپرس ادعا می‌کند یکی از مدیران این شرکت در زمان عرضه نسل جدید سانتافه این اخبار را تأیید کرده است.

گفته می‌شود این کراس اوور پرفورمنس اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی موجود در i30 N را به همراه خواهد داشت. این پیشرانه قدرت ۲۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۸ نیوتون متری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. amin

    ۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    نمای عقب نسل جدید توسان رو اصلا نمیپسندم،امیدوارم اصلاح بشه در فیس لیفت
    یه تغییری تو اسپرتیج هم بدن خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا