هیوندای

معرفی هیوندای i20 N Line جدید با ظاهری اسپرت و پیشرانه‌ای کم‌حجم

هیوندای i20 N Line مدل ۲۰۲۱ جدیدترین محصول این خودروساز کره‌ای است که با قطعات پرفورمنس معرفی شده و از سال آینده وارد برخی بازارها خواهد شد.

ظاهر این هاچبک کره‌ای بر پایه زبان طراحی Sensuous Sportiness شکل گرفته و نسبت به مدل‌های استاندارد تغییراتی را نشان می‌دهد. برای مثال i20 N Line جدید از سپر جلوی متفاوتی سود می‌برد که دارای خط کاراکتر خاکستری بوده و بنا به گفته هیوندای حس اسپرت بیشتری را ایجاد کرده است. یک جلوپنجره آبشاری بزرگ و مشکی نیز با نشان N Line وجود دارد. الگوی روی جلوپنجره از پرچم‌های شطرنجی مسابقات الهام گرفته است.

طراحان هیوندای به ایجاد تغییرات در بخش عقب نیز ادامه داده و یک سپر جدید، دو خروجی اگزوز کرومی و مه شکن‌های سه‌گوش را در کنار دیفیوزر نصب کرده‌اند. رینگ‌های ۱۷ اینچی دو رنگ هم تکمیل کننده ظاهر این خودرو هستند.

خریداران خواهند توانست این هاچبک را با رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید و… انتخاب کنند. درصورتی‌که رنگ سفید را انتخاب کنید گزینه سقف مشکی هم در دسترس خواهد بود.

بهبودهای این خودرو در کابین نیز ادامه داشته و شامل صندلی‌های اسپرت برند N و دوخت های قرمز می‌باشد. فرمان N، دسته‌دنده چرمی با عناصر قرمز و پدال‌های فلزی نیز وجود دارند. درست همانند دیگر مدل‌های i20 این خودرو از جدیدترین تکنولوژی بلولینک هیوندای سود می‌برد که شامل سرویس‌های ارتباطی‌ای همچون سرویس‌های زنده هیوندای و ویژگی‌های کنترل از راه دور می‌باشد.

نیروبخش i20 N Line پیشرانه ۱ لیتری توربوی ۱۱۸ اسب بخاری است. این پیشرانه را می‌توان با تکنولوژی ۴۸ ولتی هیبریدی ملایم سفارش داد تا مصرف سوخت بهبود یابد. گیربکس دستی هوشمند هیوندای نیز در دسترس می‌باشد.

معاون بازاریابی و تولید هیوندای اروپا گفته است:

با تولید i20 N Line جدید ما گزینه شیک و اسپرت از i20 را برای اولین بار ارائه کرده‌ایم. ما با تولید این خودرو مطمئن شده‌ایم که می‌توانیم نیازهای مشتریان بیشتری را برآورده کنیم. این هاچبک دارای استایل پرفورمنس منحصربه‌فرد برند N بوده و روی ریشه‌های موتور اسپرت برندمان تأکید دارد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. hamid

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (44 ديدگاه)

    همه چی تمام
    فقط شاید در بحث هندلینگ به پای رقبای اروپایی نرسه ما بقی فاکتورها بهتر نباشه ضعیف تر نیست

    موافقم 52
    مخالفم 14
  2. مهدی

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    طراحی جلوش خوبه ولی عقب باید بهتر کار میکرد گرچه بازم در نوع خودش خوبه

    موافقم 39
    مخالفم 6
  3. میثم

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    طراحی جالب نیست

    موافقم 11
    مخالفم 33
    1. Hadi

      ۱۱ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      طراحی اصلأ خوب نیست ولی از الانترا بهتره…

      موافقم 9
      مخالفم 27
  4. 73_AMG///

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    خیلی خوبه
    خیلی طراحی خشنی داره

    موافقم 16
    مخالفم 7
  5. زیزیگولو

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (4887 ديدگاه)

    هیوندای i20 N line ارتفاع کمی از سطح زمین داره که باعث میشه سیستم تعلیق بهترو سختتری داشته باشه

    موافقم 11
    مخالفم 2
  6. رامتین

    ۱۱ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    در کل طراحیش جالب نیست و میشه گفت همچنان زیباترین هاچبک هیوندا، همون i30 هست.

    موافقم 6
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا