هیوندای

معرفی کانسپت هیوندای N 2025 Vision GT

پس از معرفی بازی ویدئویی گرن توریسمو ۶، کانسپت هیوندای N 2025 Vision GT هم‌اکنون در بازی گرن توریسمو اسپورت که جدیدترین شبیه‌ساز مسابقه‌ای پلی فونی دیجیتال است هنرنمایی می‌کند.


این خودرو با دیگر محصولات کلاس مسابقه‌ای گروه ۱ گرن توریسمو به رقابت خواهد پرداخت. چندین کانسپت ویژن گرن توریسموی دیگر در این بازی حضور دارند.


خودروساز کره‌ای هیوندای چندین سال پیش نیز یک خودروی نمایشی را خلق کرده بود. این خودرو در تئوری از سیستم سلول سوختی با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری استفاده می‌کرد. همچنین چهار پیشرانه الکتریکی مستقل چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آوردند.

علاوه بر کانسپت N 2025 Vision GT هیوندای، بازی گرن توریسمو اسپورت شامل چهار نسخه مسابقه‌ای هیوندای جنسیس کوپه نیز هست. سه مدل خاص پیست به بخش‌های کلاس N، کلاس گروه ۳ و ۴ تقسیم شده و یک خودروی رالی جنسیس کوپه نیز در کلاس گروه B وجود داشته و گیمرها را هیجان‌زده خواهند کرد.

مدیر مرکز طراحی هیوندای در کالیفرنیا می‌گوید:

N 2025 Vision GT جاه‌طلبی ما برای نشان دادن چگونگی پروتوتایپ های مسابقه‌ای در آینده نه چندان دور را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا