ایران خودروایستگاه خبر

LX پسوندی که بزودی به رانا هم اضافه می شود !

قائم‌مقام محصول و کیفیت ایران خودرو گفت: این گروه صنعتی در راستای به روزرسانی محصولات تولیدی و ارائه آن طبق سلایق مشتریان، رانای ال ایکس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

2009_Iran_Khodro_Runna_005_7933

میرجواد سلیمانی افزود: رانای ال ایکس با تریم مشکی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بوده و در مقایسه با رانای معمولی دارای تجهیزات مدرن‌تر و به‌روزتری است. وی اظهار کرد: این خودرو ضمن زیبایی و ایمنی، امکانات و تجهیزات رفاهی کامل‌تری را به مشتریان ارائه می‌کند. با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال‌جاری بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دستگاه رانای ال ایکس تولید می‌شود. او پیش‌بینی کرد که این خودرو در نیمه دوم شهریوماه سال‌جاری روانه بازار شود.

سلیمانی درباره استانداردهای زیست محیطی و ایمنی این خودرو گفت: رانای ال ایکس دوست‌دار محیط زیست بوده و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۴ و استانداردهای ۵۵ گانه تولید می‌شود. همچنین در این خودرو ایمنی بالای سرنشینان و عابران پیاده منطبق با استاندارد‌های اروپایی در طراحی و تولید لحاظ شده است.

منبع : ایکوپرس

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۹۷ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شما به نظرتون سمند بهتره و قشنگ تر یا رانا معموله رانا چون سمند بعد از یه سال پیر می شه و رنگش زشت می شه هیچ ماشینی با رانا قابل مقایسه نیست الان مال خودم LX است خیلیم خوبو بیشرفتست هرچی باشه از سمند بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شما به نظرتون سمند بهتره و قشنگ تر یا رانا معموله رانا چون سمند بعد از یه سال پیر می شه و رنگش زشت می شه هیچ ماشینی با رانا قابل مقایسه نیست الان مال خودم lxاست خیلیم خوبو بیشرفتست هرچی باشه از سمند بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الهه

    ۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من رانا رو دوست دارم چون هم فیس زیبایی داره هم اینکه خودروی ملیمون هستش بیایید دست از این بدبینی ها برداریم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پیمان فتاحی سیاهمزگی

    ۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    رانای93 ای که من دارم با توجه به اینکه تمام سری206 ها رو داشتم از تیپ2-3-5 و 207 باید بگم موتور5 tu بازدهی خوبی داره و قلب تپنده رانا ست اما ایرادهای آزاردهنده بسیاری که نتیجه سوء رفتار و اخلاق بدکسب و کار و تولید در خودروسازداخلی است این ماشین رو بدون ضعف نذاشته-مثل نوارچسب های بدریخت سیم پیچی برقی , کلاچ بالا و سفت که امان رودر ترافیک می بره,نور بسیارضعیف چراغ های جلوکه درسرعت 120تا فقط تا دومتر ماشین قابل دیدن هست(که می تونه خیلی حادثه ساز باشه),صدای اضافی داخل اتاق که از داشبورد بی کیفیت و دریچه های هوا میاد,صدای تیغه های برف پاکن که در سرعت بالا می پیچه داخل اتاق,بلندگوهای کاغذی بد صدا,نبود امکان بروزکردن نرم افزاری ماشین مثل 206تیپ5 صدای کوبش کمک ها که من در هیچ کدوم از206ها مدل83 تا90 که داشتم اینطور نبود, صدای اضافی گیربکس وقتی پارو از گاز برمی داریم, صدای اضافی پلوس وقتی اول درگیر شدن با کلاچ است – با ایرادایی که تجربه عینی کردم امیدوارم کسی نگه که اغراق شده چون با حساسیتی که در من است به خیلی نمایندگی ها سر زدم تا اشکال ها برطرف بشه اما نشد و از اونجا که خبرنگار هستم یکی از مهندسا با لطف بنده رو پای چند رانای حتی صفربرد و تست کرد که نتیجه این شد ! وقتی این ایرادها از کارخونه وجود داره پس طبیعیه!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. علی

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      مشخصه نویسنده انسان دقیق و با وسواسی هستن
      من ۲۰۶ وی ۲۰ مدل ۸۶ دارم وقتی امروز سوار رانا ۹۲ شدم متوجه این موارد شدم
      هر چند الحق و الانصاف رانا از ماشین من نو تر بود و به خاطر موتور حجم بزرگش شتاب و قدرت بالایی داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. سجاد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خدایی ترکیدم از خنده بخاطر نظرات گهر بار دیگر دوستان. کاش این نقد ها و تیکه هارو خود به اصطلاح مدیران خودروساز داخلی هم میشنیدن شاید یکم شرم میکردن دیگه طراحی نمیکردن خیر سرشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محسن

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه شما به این میگین طراحی. با وجود 206 اس دی این برا چی طراحی شد؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا